Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Loop-hoito sairasloma?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.9.25 19:13:24

Jännittää tuleva loop-hoito. Minulla on se aamulla, joten vähän kehnoa mennä töihin sen jälkeen... Oletteko saaneet sairaslomaa loop-hoidon jälkeen?

Re: Loop-hoito sairasloma?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.25 19:50:46

SairaUsloma. Loma ei voi olla sairas.

Lähettäjä: Rätti 
Päivämäärä:   8.9.25 21:55:00

Itse olin niin kipeä hoidon jälkeen, että en pystynyt palaamaan töihin. En muistaakseni saanut erikseen sairaslomaa, mutta onneksi oli myötämielinen työnantaja, joka myönsi päivän sairaslomapäiväksi. Tsemppiä hoitoon! Varmasti riippuu myös siitä mitä teet työksesi.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.9.25 21:57:29

.: Tämä on sennula, niin moni käyttää vielä arkipuheessaan vanhojakin termejä. Mut hei, miten loma voi olla sairaus...?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.9.25 22:44:38

Minulla loop oli paljon helpompi kuin koepalan otto. Eli minun kokemukseni mukaan, jos olet siitä selvinnyt, niin selviät tästäkin. Ota särkylääke ennen operaatiota. Puudutus tuntuu muutaman sekunnin inhottavalta, mutta sen jälkeen ei minulla ainakaan sattunut mikään. Hoitanut lääkäri olisi kirjoittanut loppupäivän salkkua, mutta en halunnut. Teen kevyitä toimistotöitä ja tosiaan mitään kipuja ei ollut jälkeenpäin. Koepalan otosta minulla tuli muutaman tunnin huono olo ja vatsakramppeja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.