Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äiti Amma halaamaan Suomeen

Lähettäjä: äiti 
Päivämäärä:   8.9.25 11:36:56

Amma Intiasta tulee taas lokakuussa Suomeen halaamaan ihmisiä. Tietääkö joku enemmän tästä ns. lahkosta? Julkkiksiakin Suomesta on mukana tässä.

Re: Äiti Amma halaamaan Suomeen

Päivämäärä:   8.9.25 11:40:50

No en minäkään innostu hänen halauksesta, siksi kiinnostaakin mikä "juttu" tässä on. Guruna häntä palvotaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.9.25 11:41:34

Olen halannut Ammaa kerran n. 20 v. sitten. Ei 'tuntunut miltään' mutta ehkä joku vastaanottavaisempi ihminen saa kokemuksesta enemmän irti.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.9.25 12:47:46

Hinduhan tuo on. Niillä noita guruja riittää ja useilla seuraajia myös ulkomailla. Monia kiinnostaa itämaiset uskonnot ja filosofiat.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   8.9.25 12:49:29

Halatkaa läheisiänne mieluummin

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   8.9.25 14:59:52

Olen käynyt halaamassa häntä kohta 30 vuotta sitten Helsingissä. Ainakin muistaakseni olin silloin 14 ja nyt olen päälle nelikymppinen. Silloin teininä odotti jotain ihmeellistä tuntemusta mutta oli tavallinen pullea mamma joka sopotti jotain sanoja korvaan.

Enemmän mieleeni jäivät hänen ympärillään "leijuvat" ns. kätyrit jotka kyyläsivät lähestyviä ihmisiä silmä kovana. Tuli tunne että yksikin väärä liike ja olet vainaa :D

Muutenkin oli kiinnostavampaa seurata näitä alamaisia kun olivat niin huumassa/transsissa/käyttäytyivät erikoisesti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.25 01:02:12

Tässä lienee kyse siitä, että ihminen tuonne mennessään odottaa kokevansa jotain ihmeellistä ja sitten joukolla lietsotaan sitä tunnetta. Ja ne, jotka eivät ole niin alttiita sellaiselle, eivät kehtaa sanoa ettei siinä mitään erikoista ollut vaan esittävät, että oli.

Lähettäjä: Kriista Tikko 
Päivämäärä:   9.9.25 01:20:18

Wikipedia

"Kritiikkiä
Intialainen skeptikko Sreeni Pattathanam on kirjoittanut vuonna 2002 kriittisen kirjan Äiti Ammasta. Teoksessaan Matha Amritanandamayi: Divya Kathakalum Yatharthyavum hän kyseenalaistaa Äiti Amman ihmetekoja, kertoo tämän pyörittävän toimintansa taustalla rahakasta bisnestä ja yhdistää hänet useisiin epäselviin kuolemantapauksiin.[3]

Amman entinen pitkäaikainen avustaja Gail Tredwell väitti kirjassaan, että ainakin hänen aikaansa Amma rankaisi niitä[4] joihin ei ollut tyytyväinen. Tredwell sanoi joutuneensa Amman ja potkimaksi tai saaneensa korvapuustin jos ”laiskan nartun” huomio herpaantui hänen hieroessaan Amman jalkoja.[4] Tredwell kirjoitti kokemuksistaan vuonna 2013 kirjan Holy Hell - A Memoir of Faith, Devotion, and Pure Madness.[5] Tredwell kertoi Amman suvun hyötyneen rahalahjoituksista. Tredwell ei kuitenkaan nähnyt Ammaa pelkästään kielteisenä hahmona.[4]

Amman intialaisen organisaation talousasiat eivät ole julkisia. Yhdysvalloissa hänen seuraajansa on rekisteröity kirkkokunnaksi, joten sen ei tarvitse tehdä yhtä tarkkaa veroilmoitusta kuin muiden hyväntekeväisyysjärjestöjen.

Päivämäärä:   9.9.25 01:45:14

Bisnestä bisnestä isoa bisnestä.

Päivämäärä:   9.9.25 01:45:58

Kaikki nuo intialaiset "gurut" on pelkkää rahantekoa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.9.25 03:09:44

Älkää uskoko mihinkään guruihin, suuriin johtajiin tai mestareihin tai muihinkaan henkilökultteihin. Kaikki me ollaan vain ihmisiä. Uskokaa vain itseenne, pyrkikää elämään hyvin ja tekemään hyvää ympärillenne sekä jättämään maailman paremmaksi paikaksi kuin minä löysitte sen.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   9.9.25 08:05:04

Äiti Teresa oli myös sadistinen rahan kahmija. Kieltäytyi antamasta kipulääkkeitä sairaalassaan, sanoi että kipu on jumalan suudelma. Piti ihmisiä likaisissa ja kurjissa oloissa nälissään, samalla esitti suurta hyväntekijää.

Kun itse sairastui, meni kiireenvilkkaa Eurooppaan länsimaisen lääketieteen hoiviin, parasta mitä rahalla saa.

Äiti Amman ilkeys ja rahanahneus on niin ikään tiedettyä, Gandhi käytti lapsia seksuaalisesti hyväkseen ja pahoinpiteli heitä jne jne….

Gurut ja pyhimykset voi ihan suoralta kädeltä unohtaa.

Päivämäärä:   9.9.25 11:29:43

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 9.9.25 03:09:44

Älkää uskoko mihinkään guruihin, suuriin johtajiin tai mestareihin tai muihinkaan henkilökultteihin. Kaikki me ollaan vain ihmisiä. Uskokaa vain itseenne, pyrkikää elämään hyvin ja tekemään hyvää ympärillenne sekä jättämään maailman paremmaksi paikaksi kuin minä löysitte sen.

Tämä!
Mitä ihmettä ihmiset näistä (tästä) hakevat? Haluaisin ymmärtää...Miksi mukana lahkossa?

Päivämäärä:   9.9.25 18:00:18

Tässä yksi Amman seuraaja https://www.eeva.fi/jutut/mikko-von-hertzen-henkisyys

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.