Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä osa-aikatyö ?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   7.9.25 10:17:38

Keksikää tai ideoikaa mikä tai mistä kysyä osa-aikatyötä ? Luulisi olevan helpompi päästäkin kun ei metsästetä sitä kultaista "täyttä työaikaa", mutta ilmoitukset osa-aikahommista ovat ihan tyystin kadonneet. Ideaali olisi tietysti vielä etänä sekin (tso, mutta mikä työ?), mutta kaikki huomioidaan kun vain osaisi omalta paikkakunnalta lähteä ilman ilmoituksia kyselemään..

Re: Mikä osa-aikatyö ?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.9.25 11:03:29

Henkilökohtainen avustaja, lataa treamer-keikkatyösovellus, ilmoittaudu staffpointille yms vuokratyövlityksiin.

Etätyötä tuskin noin vaan on.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   7.9.25 11:07:44

Henkilökohtainen avustaja, aina töitä. Jos olet varsinais-suomesta niin hae Lihastautiyhdistys ja Avustajakeskus. Sieltä pääset eteenpäin. Viimeset 20 vuotta aina ollut töitä sitä kautta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 11:27:27

Siivoan vanhusten asuntoja keikkatyötä isolle hoiva-alan firmalle. Joustava ja hyvin toimiva konsepti. Ainoa miinus on, että töitä on tarjolla vain arkena 8-17 välillä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   7.9.25 11:58:26

Sama homma, tuntuu mahdottomalta löytää, vaikka sanoisi mitä. Olen ilmoittanut itseni listoille vähän joka puolelle. Itsellä olisi mahdollisuus tehdä muita hommia ihan vaikka työpäivän aikana useimmiten, mutta ei sitä kukaan rekrytoija usko (nykyinen työnkuvani on sellainen, josta ilmeisesti ajatellaan, että olen super kiireinen vaikka asia on täysin päinvastoin).

Kovasti koitan nyt miettiä, mitä voisi esim. toiminimellä tehdä, kun oman alan hommat yrittäjänä ei enää yhtään kiinnosta, niitäkin on tehty. Ja olen vissiin ylikoulutettu ihan muiden alojen duunarin hommiin, kun en mihinkään kelpaa. Omakin ala on duunarin hommaa, ei siis siinä mitään. Aiemmin olen tehnyt mm. elektroniikan parissa töitä, hevosenhoitajana, maataloudessakin joskus. Nykyisin pyörittelen papereita työkseni. Siinä vissiin se ongelma kun minua ei nähdä kykenevänä "oikeisiin töihin" enää.

Päivämäärä:   7.9.25 12:05:30

Mulla oli ennen äitiyslomalle jääntiä osa-aikatyö siivousalalla. Oli mukava työ ja parasta kun oli virka-aikaan. Yritän päästä takaisin siivouspuolelle osa-aikatyöhön kun vapaat on lusittu ja lapselle päiväkoti paikka saatu. Harmi kun täällä 90% kaikista työpaikoista on määräaikaisia. Voisin hyvin olla osa-aikainen vakituisesti, taitaa olla vaan harvassa semmoset diilit.

Miksi ei täysiaikaista työtä. No, siihen on terveydelliset syyt.

Lähettäjä: Juup 
Päivämäärä:   7.9.25 12:23:37

Pikaruokaravintolat hakevat jatkuvasti uusia osa-aikaisia työntekijöitä. Juuri oli paikallisen Subwayn ovessa lappu, että etsivät useampaa osa-aikaista työntekijää ja lisätietoja saa kysymällä vuoropäälliköltä. En tiedä, oliko ilmoitus netissä. Selvästi suosivat henkilökohtaista käyntiä.

Päivämäärä:   9.9.25 00:08:44

Henkilökohtaisen avustajan töitä lienee helpoin saada, mutta varoituksen sana: se työ on todella kuluttavaa ja sitovaa. Toki poikkeuksiakin on, mutta sille on syynsä miksi se ei ole suosittu työ eikä se syy ole vain surkeassa palkassa. Mutta jos haet avustajan työtä, niin hae firman kautta, ei työnantajamallilla tehtävää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.