Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikeasti hyvä kestoväri kulmakarvoihin?

Lähettäjä: Olmi Albinus 
Päivämäärä:   7.9.25 09:40:19

Miten noi refectocilsit ja muut tuntuu olevan täysin yhtä tyhjän kanssa, häviää viimeistään ekassa suihkussa. Vai teenkö jotain väärin? Mulla siis vitivalkoiset kulmat luonnostaan ja tarvitsisin kestävän värin. Vai onko pakko mennä kosmetologille värjäyttämään.

Re: Oikeasti hyvä kestoväri kulmakarvoihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 09:46:12

Depend, ihan paras! :)

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   7.9.25 09:58:12

Mulla kestävät monta viikkoa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.9.25 10:03:53

Pitääkin käydä katsomassa, onko mulla vielä kylppärin perukoilla se aine, mitä EN suosita. Joku markettiväri ja poltti ihon karrelle. Enkä ole allerginen millekään. Oli kivoja lomakuvia, kun kulmat kuoriutui. & Veti siis käytännössä vesikelloille ihon ja olin monesti aiemminkin värjännyt, joskaan en ko värillä ja hiusväreistäkään ei ole ollut ongelmia.

Päivämäärä:   7.9.25 11:07:34

Dependillä tämä alla oleva on ihan hyvä, väri tarttuu kulmiin, mutta ei jämähdä ihoon mustiksi madoiksi. Värjään 2-3 viikon välein, ei taida mikään pysyä kuutta viikkoa. Se toinen Dependin ei ole ollenkaan yhtä hyvä.

https://www.kicks.fi/depend-everyday-eye-eyebrow-colour-brown-black

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   7.9.25 11:53:38

Onhan sulla myös hapete, mitä sekoitat väriin?

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   7.9.25 12:06:12

Todennäköisesti käytät aineita väärin.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   7.9.25 12:14:29

Refectociliä olen käyttänyt vuosia ja toimii, sä teet jotain todella väärin jos väri lähtee heti. Laitatko varmasti hapetetta ja väriä oikeassa suhteessa, ja ettei sulla esim. mene hapetteista liquidin ja cremen annostus sekaisin?

Lähettäjä: maalu 
Päivämäärä:   8.9.25 08:54:20

Onko Refectocilia saatavilla ihan jostain normikaupasta vai pelkästään tilaamalla?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   8.9.25 08:58:23

Hiusväri. Ihan turha ostaa mitään kulmavärejä, kun samasta purkista saa värin myös kulmiin ja kestää kunnolla.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.9.25 09:23:25

^^
Tuo hiusväri voisi olla hyvä idea, koska se ei ehkä ole yhtä 'kovaa kamaa' kuin kulmavärit. Mikä sävy sieltä on toiminut, ja millaiseen pohjaväritykseen?

Päivämäärä:   8.9.25 09:34:21

nomadi: Mitä väliä? Sun sävyt on kuitenkin erilaiset kuin mun sävyt eli ota itsellesi hyvät äläkä matki jotain randomia.

Päivämäärä:   8.9.25 11:22:06

Mä tykkään käyttää BeautyLash-värejä. Lyhyt vaikutusaika ja hyvä tarttuvuus!

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   8.9.25 11:46:51

En aio matkia randomia, koska omat kulmani ovat aika hyvän väriset, eivätkä vaadi värjäystä. Kemia ja litkut kiinnostavat kuitenkin sen verran, että kuulisin kyllä mielelläni, millainen hiussävy on toiminut, ja millaiselle pohjaväritykselle.

Lähettäjä: Olmi Albinus 
Päivämäärä:   8.9.25 19:01:46

Kiitos vastanneille. Kyllä mä ihan ohjeen mukaan olen tehnyt. Luulen, että mulla on jotenkin "rasvaiset" kulmakarvat tai jotain, kun ei tartu. Eikä edes ole mitkään tuuheat. Ja ovat eri pariakin, ärsyttää. Jos uskaltaisin, kävisin osa-laminoimassa toiseen kulmakarvaan alapuolelle vähän ja toiseen yläpuolelle.

Aattelin seuraavalla kerralla putsata ne jollain kuivattavalla kasvovedellä ensin ja antaa kuivua ja kokeilla sitten jos väri tarttuisi paremmin.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   8.9.25 20:13:23

No ei mitään kasvovesiä sinne alle. Pese ihan vaikka saippualla ja huuhtele hyvin.

Päivämäärä:   9.9.25 17:32:41

.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.