Lähettäjä: 1234
Päivämäärä: 7.9.25 08:05:57
Asiakas, jota en ole voinut sietää, oli tuonut minulle töihin lahjakortin.
Tilanne on se, että olen aina kohdellut häntä asiallisesti, mutta tarvittaessa jämäkästi. Hän on tästä useampaan otteeseen suuttunut ja lähtenyt toisinaan ovet paukkuen. Olen jo aiemmin maininnut, että jos minun palvelustani tulee aina paha mieli, niin onko se sitten meillä käynti tämän arvoista.
Viimeiset pari kertaa hän on ollut ihan ok ja nyt oli tuonut lahjakortin. Oli toisen työntekijän mukaan ilmeisesti potenut huonoa omaatuntoa näistä tuiskahduksistaan.
Jätänkö hänelle kiitos- kortin töihin vai kiitänkö, jos satun törmäämään jossain vaiheessa? Lahjakortti koski sellaista asiaa, etten itse olisi tullut rahaa siihen käyttäneeksi ja toki oli kaunis ele. Jotenkin se kiitos- kortti olisi henkilökohtaisempi ja saisi sen varmasti nopeammin. Kummin tekisit?
Kyseinen asiakas ei todellakaan ole suosikkejani, mutta toki hänellekin haluan olla ystävällinen.
|