Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eka kerta

Lähettäjä: Mira 
Päivämäärä:   7.9.25 07:08:40

Oliko ensimmäinen seksikertasi hyvä kokemus?

Re: Eka kerta

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   7.9.25 07:44:27

Eipä ollut erikoista.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   7.9.25 08:28:45

No ensimmäiseksi kerraksi sinänsä hyvä kokemus, että oli tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, eikä sattunut tai tuntunut muutenkaan epämiellyttävältä.

Noin muuten seksiksi se ei kyllä kummoista ollut, mikä on kaiketi ihan normaalia ekalla kerralla.

Lähettäjä: Moon 
Päivämäärä:   7.9.25 08:52:07

LähettäjäJuu
Päivämäärä7.9.25 08:28:45

No ensimmäiseksi kerraksi sinänsä hyvä kokemus, että oli tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, eikä sattunut tai tuntunut muutenkaan epämiellyttävältä.

Sama täällä. Hyvä kokemus oli.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   7.9.25 16:54:46

Oli hyvä kokemus!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 17:14:52

Olin niin humalassa, etten muista muuta kuin sen kuinka aloin itkeä kesken kaiken :'D Se oli kai niin noloa että jäi mieleen. Mutta ehkä se ei sitten niin kivalta tuntunut kun itkukin tuli. Oli vähän turhan isosti varusteltu mies kyllä, seurusteltiin useampi vuosi tuon jälkeen mutta ei siitä seksistä ikinä mukavaa tullut vehkeen koon vuoksi.

Lähettäjä: Kuuro 
Päivämäärä:   7.9.25 18:06:49

Ekaksi kerraksi oli kyllä hyvä. Ei sattunut, tuntui kivalta ja sälli ymmärsi olla varovainen.

Päivämäärä:   7.9.25 19:51:26

Ei ollut erikoista. En kertonut miehelle, että kerta oli eka.

Lähettäjä: mirataz 
Päivämäärä:   7.9.25 20:15:36

Kaikki huonoja.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.9.25 01:30:05

Oli ihanaa. Tosin asiaa varmaan auttoi se, että olin syvästi rakastunut, vaikka hän myöhemmin hylkäsikin minut. Myöhemmin on ollut parempaakin mutta on se jäänyt mieleen himokkaana, hellänä ja järisyttävänä kokemuksena.

Lähettäjä: miinus 
Päivämäärä:   8.9.25 02:46:21

Kaukana hyvästä. Jäi negatiivinen muisto. Kaikki seuraavat ovat olleet parempia.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.9.25 02:51:39

Ihan ookoo. Jos pitää valita hyvästä tai huonosta, niin hyvä. Olin sen pojankin kanssa lopulta yhdessä 4 vuotta, vaikka mitään suurta luottamusta välillemme ei koskaan syntynyt.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   8.9.25 03:10:43

Ei ollut.
Menkkainen muija ja aivan @!#$ ruma.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.9.25 08:18:03

Hyvä kokemus ja oikean ihmisen kanssa, vaikkei se tietty mitään nautintoa ollut heti ensimmäisellä.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   8.9.25 09:17:30

Riku: reps :D ei se ole sullakaan helppoa ollut.

Oma eka kerta meni oikein hyvin, nätti tyttö ja kummallakin hieman alkoa veressä. Oli jo aiemmin ollut useampaan otteeseen vähän "peliä" tän tytön kaa niin homma meni kuin elokuvissa.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   8.9.25 09:47:10

Miten teitte sen ja kestikö pitkään?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.9.25 09:54:25

Tavallaan hurjaa, että mies kokee kumppanin ulkonäön pahimpana asiana, nainen on tyytyväinen jos ei satu pahemmin.

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   8.9.25 10:22:56

No mikä se eka kerta nyt sitten on? Eka orgasmi vai eka yhdyntä? Eka yhdyntä oli ihan ok, itseäni vanhempi mies joka rauhallinen toimissaan.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   8.9.25 12:35:02

Itsekin satuin löytämään ensimmäiselle kerralle itseäni vanhemman miehen jolle asiasta kerroin, että on eka kerta. Ja kokemus oli aivan loistava. Mies nuoli ja sormetti ensin. Pussaili ja suuteli paljon. Ja sitten hitaasti edettiin yhdyntään. Hidasti tahtia aina kun näytin siltä, että sattuu/tuntuu epämiellyttävältä.
Jatkettiin seksisuhteessa useampi vuosi. (Itse olin sinkku, miehestä en tiedä oliko perhe muualla. Mutta en halunnut kesken opiskeluiden parisuhteeseen.)
Opin tältä mieheltä paljon. Kokeiltiin vähän kaikenlaista vuosien aikana.
Toki tämä aiheutti sen, että olen aika kranttu seksikumppanin suhteen edelleen! :'D

Päivämäärä:   8.9.25 12:54:29

Oli hyvä mies ja muna. Kauan harmitti (vuosia) että menin säätämään hänet elämästäni pois. :( Noh toisaalta nyt vieläkin parempi tilalla.

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   8.9.25 12:55:18

Mira, millainen se sinulla oli?

Päivämäärä:   8.9.25 13:14:48

Oli. Mies oli kokenut ja naisen anatomiaa ymmärtävä. Eteni hitaasti ja katsoi varmuudella että itselläni on kaikki hyvin. Itseäni ei stressannut ollenkaan tai jännittänyt. Edelleen ollaan yhdessä monien vuosien jälkeen :D

Päivämäärä:   8.9.25 13:16:24

Olin

Päivämäärä:   8.9.25 13:17:49

Jaha, karkasi.

Olin 19-vuotias. Ihan ok, ei sattunut ja kaikki meni hyvin. Ei mikään maata järisyttävä kokemus. Ihan hyvin olisi voinut odottaa pidempäänkin.

Lähettäjä: Sanni 
Päivämäärä:   9.9.25 11:49:21

Mies tuli kivuliaasti sisään ja hoiti itsensä, eli paska oli eka kerta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.