Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen vuokraaja vastaa superhitaasti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.25 22:22:04

Hevosella käy vuokraaja, joka siis saattaa vastata viikon päästä siitä kun viesti lähetetty. Tää sinällään ei haittaa kun käy hieman silloin kun voi, ei oo siis sovittu mitään tiettyä päivää tai käyntimäärää. Toistaiseksi on vastannut kuitenkin aina ennen mahdollista sovittua käyntiä, jos sellanen on sovittu. Mutta onko muilla tälläistä vuokraajaa/liikuttajaa/hoitajaa hevosella joka vastaa kun vastaa?
En myöskään halua kysellä perään, koska jos haluaa käydä niin laittakoon viestiä, jos ei niin sitten ei.

Re: Hevosen vuokraaja vastaa superhitaasti

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.9.25 23:15:31

Millaisiin kysymyksiin ei vastaa? Jos aikataulullisiin, voi olla, ettei tiedä työvuorojaan / lasten harrastuksia / lastenhoitajan tai puolison aikatauluja jne. heti.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.9.25 23:19:07

Olisi kohteliasta vastata vaikka palaavansa asiaan kun saa työvuorolistan maanantaina tms.

Päivämäärä:   6.9.25 23:24:05

Jättää luiltavasti viestin lukemattomaksi, jotta muistaa sen myöhemmin. Sisällön näkee esikatselusta, mutta vastaaminen merkkaa luetuksi.

Päivämäärä:   6.9.25 23:28:14

*, juurikin aikataulullisiin. Siksi yleensä vana pyydän ilmoittamana kun pääsee haluaa tulla. Ja oon sillä asenteella että tulee jos tulee.
Toki jos haluaa sitten tietyt päivät sopia jossain vaiheessa niin sekin sopii, nyt lähinnä tulee silloin kun ilmoittaa, tai siis kysyy sopiiko joku pv mulle (että silloin mulla ei oo mitään tuntia tms tai hevosella jotain). Ihan hyvin on tän kesän tää toiminut, ja oletan että osaa ilmoittaa jos käynnit haluaa lopettaa tai sitten vaan ei enää anna kuulua itsestään mitään.

Lähettäjä: pkn 
Päivämäärä:   7.9.25 01:02:40

Entäs jos ihan soitat sille ja sanot että "voitko vastata mun viesteihin samana päivänä!"
Sen sijaan että kitiset täällä.

Päivämäärä:   7.9.25 01:10:37

Pkn, et ymmärtänyt aloitusta.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   7.9.25 01:17:30

Hän ei halua sopia käyntejä paljoa etukäteen.

Lähettäjä: Muhos 
Päivämäärä:   7.9.25 02:17:13

Minulla oli. En jaksanut pelata.

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   7.9.25 07:24:09

Toi on tosi ärsyttävää. Kuuluu perus elämänhallintataitoihin sopia aikatauluja ja arvostaa muita että vastaa. Jos ei osaa sanoa vielä niin voi silti vastata että ilmoittelen kun tiedän tms. Normi kommunikointia.

Nyky ihmiset on vaan niin outoa kun ei uskalleta vastata puhelimeen, soittaminen on ihan nounou, kaikki hoidetaan jollakin viesti toiminnolla joissa vastataan kun huvittaa niin miten ihmeessä ihmisiä saa kiinni nykyään??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 08:21:27

"Nyky ihmiset on vaan niin outoa kun ei uskalleta vastata puhelimeen, soittaminen on ihan nounou, kaikki hoidetaan jollakin viesti toiminnolla joissa vastataan kun huvittaa niin miten ihmeessä ihmisiä saa kiinni nykyään??"

Kännykkäaikakausi on tehnyt sen, että jengi olettaa kaikkien olevan tavoitettavissa 24/7. Ei se ennen ollut niin, kun luuri oli seinässä kiinni eikä kulkenut taskussa mukana.

Mulla on puhelin melkein aina äänettömällä, koska totesin että mielenterveydelle on parempi kun ei ole tavoitettavissa 24/7, vaan katsoo sitä puhelinta harvakseltaan. Soittamalla ei siis saa kiinni, viesteihin vastaan sitten kun ne huomaan ja soittopyynnön toki voi laittaa jos haluaa puhelimessa pälpättää.

Jos jotakuta ärsyttää se ettei minua saa kiinni juuri samalla sekunnilla kuin tahtoo niin... No, voivoi :D ei se minua haittaa rnkä itsekään oleta jokaisen kyttäävän jatkuvasti kännykkää.

Lähettäjä: Hupu 
Päivämäärä:   7.9.25 08:25:21

Samalla sekunnilla kiinni saaminen on vähän eri asia kuin, että ei vastaa viikkoon.. mä en kyllä ymmärrä miten kukaan ei muka alustavasti edes tietäisi aikatauluaan seuraavan viikon. Eli olisi kyllä ärsyttävää. Tai vastaisi sitten edes jotain, just että nyt ollaan kaikki kipeänä, niin en osaa vielä sanoa ensi viikosta.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   7.9.25 10:52:25

"Millaisiin kysymyksiin ei vastaa? Jos aikataulullisiin, voi olla, ettei tiedä työvuorojaan / lasten harrastuksia / lastenhoitajan tai puolison aikatauluja jne. heti."

Tämä. Näihin sitten joka kerta erikseen "palaan asiaan, kun tiedän. Joka viikko... Hohhoi.

Päivämäärä:   7.9.25 12:41:04

Usein joutuu odottamaan työnantajalta vastausta, että pitääkö jäädä ylityönä tuuraamaan, koska työnantaja odottaa sairauslomalaiselta tietoa, että jatkuuko loma vai tuleeko töihin. Sairauslomalainen taas ei tiedä ennen kuin menee lomansa viimeisenä päivänä lääkäriin, että saako lisää lomaa. Kun tämä on selvinnyt, voin kysyä valmentajalta, että vieläkö aikaisemmin alustavasti kysytytyistä ajoista jokin olisi vapaana. Kun saan siihen vastauksen, pitää selvittää mikä päivä sopii urheilujoukkueeni muille jäsenille treeniä varten. Sen jälkeen katson mitä päiviä vuokrahevosen omistajan ehdottamista päivistä jäi tähteelle... Usein on vielä muitakin muuttujia, esim. tarvitsevatko mies ja/tai lapset autoja, milloin olikaan sovittu perheen yhteiset menot ja pitikö mun olla kotona, kun sähköasentaja tulee käymään...

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   7.9.25 12:44:27

Piste: poro pois nokasta äläkä vedä nyt ääripäähän suorilta. Ei tarvii sekunnilleen olla tavoitettavissa. Jos joku on soittanut niin eikö se jo kerro että toisella on asiaa ilman sitä soittopyyntöä;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 12:57:31

Mun mielestä parhaita on ne ihmiset, joilla se kännykkä on kädessä 24/7, mutta silti eivät vastaa viesteihin tai soittoihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.