Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä pyytää kanin hoidosta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.25 21:35:26

Kani tulossa hoitoon pariksi kuukaudeksi omistajan matkan takia. Maksaa toki kanin kulut (heinät, ruoat jne) ja lisäksi hoidosta. Paljon hoidosta voi pyytää?
Itsellä kaneja, mutta omat kanit ja tää hoidokki on erillään toisista.

Re: Mitä pyytää kanin hoidosta?

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   6.9.25 21:40:27

-, miksi siitä pitäisi rahaa saada? Onko sinulla jokin eläinhoitoyritys?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.25 22:06:46

Tässä ja nyt, öö koska kanin omistaja haluaa maksaa siitä?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   6.9.25 22:19:12

No pyydä 20 e ja jos haluaa antaa enemmän niin ok

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.9.25 22:20:45

tässä ja nyt: ei tarvitse hyväntekeväisyyttä tehdä. Vai onko sinulla tapana härskisti käyttää toisia hyväksi? Mä taisin maksaa joskus 80e neljän päivän hoidosta (hoitaja kävi meillä päivittäin). Mutta en osaa sanoa mitä parista kuukaudesta pyytää.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.9.25 05:01:59

Kani on oikeasti vaativa lemmikki. 50 e viikolta olisi oikeasti minimi, itse en tosin ottaisi sillä rahalla hoitoon edes, sen verran noista voi olla riesaa.

Onko kyseessä ystävä vai jonkun tuntemattoman kani? Hoidan esim kaverin koiraa ilmaiseksi viikonkin, tuntemattoman koiraa en hoitaisi. Tämä vaikutta paljon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.25 05:18:12

15-20 e/vrk. Kanit ei ole lepposia hoidokkeja vieraissa kotioloissa. En itse varmaan edes suostuisi ottamaan hoitoon kotiini toisen kania. Navetassa tai muussa eläinsuojassa menisi.

Enkä muitakaan eläimiä ilmaiseksi hoida. Varsinkaan jos tiedän siitä olevan yhtään ylimääräistä vaivaa. Esimerkiksi sukulaisten puudeli on yksi tämmönen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.9.25 05:27:22

. , jep. On ihan täysi vitsi pyytää 20 e kuukausilta, kanit eivät ole helppoja lemmikkejä. Tai sitten osalla on luulo, että kani vaan kököttää häkissä 24/7 tai eivät muuten tiedä lajista. En äkkiseltään keksi hintaa, jolla ottaisin kanin hoitoon. Kaverin koiraa voisin hoitaa ilmaisekskin jonkin aikaa, tulee toimeen kaikkien kanssa ja on helppo ja mukava. Tosin tiedän myös, että hänkin ottaisi koiriani vastapalveluksena. Aloittajan tiedoin en osaisi sanoa oikein mitään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.