Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi olet halunnut erota pitkästä

Lähettäjä: suhteesta? 
Päivämäärä:   6.9.25 16:06:53

Otsikossa kysymys.

Re: Miksi olet halunnut erota pitkästä

Lähettäjä: Aina hönössä 
Päivämäärä:   6.9.25 16:11:40

Mies oli aina hönössä, ei siis alkoholisti eikä perseet olalla-kännissä juuri koskaan, oli korkeakoulutettu, kävi ongelmitta arvostetussa hyvinpalkatussa työssään ja oli todella mukava kaikin puolin muuten, mutta joka päivä töiden jälkeen piti saada seitinohut iltahönö. Monen mielestä ei olisi varmaan ollut ongelma noilla muilla spekseillä.

Lähettäjä: Pågèn 
Päivämäärä:   6.9.25 16:12:14

Koska arki oli tasapaksua ja oltiin lähinnä ystäviä.
Juurikaan yhteistä tekemistä ei ollut, eri harrastukset. Mies halusi vapaa ajan pelata kavereiden kanssa tietokoneella.
Hoidin talouden yksin, mies siivosi pakotettuna ja kauhea riita tuli asiasta lähes viikoittain. Paitsi jos siivosin mukisematta yksin.
Mies myös petti kerran. Tunnusti kuitenkin. En kuitenkaan enää voinut luottaa.
Mies oli masentunut ja toipui siitä hitaasti viimeiset vuodet. Raskasta oli. Lihotyiin molemmat varmaan 20 kg noiden vuosien aikana.

Nyt kuulostaa pahalta näin kirjoitettuna. :D Mies on silti ystäväni yhä ja hänessä on paljon hyvää. Muuten tuskin olisimme 10 vuotta olleet yhdessä. Enkä minäkään varmasti virheetön ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.9.25 16:16:04

Valehtelija, tietokoneaddikti ja kävi nusaseen uuden eukkonsa paksuksi ennen kuin ehdittiin erota. Eron tullessa minä olin hänen sanojensa mukaan passka nainen joka ei edes raskaaksi tule.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   6.9.25 16:21:58

Miehen alkoholin käyttö. Hän ei koskaan tarjonnut henkistä turvaa. Hän olisi seksin osalta alistunut mielellään. Oli todella törkeä suustaan. Vanha.

12 vuotta jaksoin, sitten lähdin.

Lähettäjä: o/ 
Päivämäärä:   6.9.25 16:26:04

Vuosien parisuhteen jälkeen mies kertoi mitä vikoja ulkonäössäni on ja varsinkin kropassani oli ja kuinka olisi pitänyt alkaa treenata (säästän laihduta-kommentoinnin vaivalta kertomalla, että ei ollut ylipainoa van todella hoikka olin ja olen), halusi myös tietynlaista pukeutumista niin normisti kuin makkarissa, jolla olisi peittynyt nämä "viat". Silmäpussit flunssan jälkeen myös olivat ongelma, kyttäsi yksittäisiä harmaita hiuksia ja oli kovasti tekoripsien sun muiden perään ja riideltiinkin kun minua ei kiinnostanut. Hän itse oli ylipainoinen, ei käynyt edes kävelylenkillä muusta liikunnasta puhumattakaan ja samanlaisia naamoja ei näe mainoksissa. Suhde silti kelpasi, toki 50-50-mallisena. Mutta erohan siitä siis tuli.

Lähettäjä: o/ 
Päivämäärä:   6.9.25 16:32:58

Ja siis minulle ei hänen ulkonäkönsä ollut ongelma, vaikka hän ei ollut eksieni ns. tasoa. Vaikka olisikin häirinnyt niin en todellakaan olisi hänelle itselleen asiaa kertonut ja yksilöinyt, missä on mitäkin vikaa, jos olisin halunnut jatkaa parisuhteessa (kuten hän halusi, eikä mitenkään ymmärtänyt arvostelunsa vaikutusta). Se ehkä eniten häiritsikin, että millainen ihminen kuvittelee voivansa sanoa puolisolleen mitä tahansa miten rumasti tahansa ilman että se vaikuttaa suhteeseen.

Lähettäjä: yks 
Päivämäärä:   6.9.25 16:36:20

Väkivaltaaisuus, oli vihanhallinta ongelmia, saattoi esim autoillessa suuttua muille kuskeille niin että hantin penkillä kauhulla katsoin kun kävi muita ojaan heittämässä, terapiassa kävi ja pari vuotta olikin minulle hyvä, mutta sitten väärän ruuan takia taas mursi mun poskiluun, poliisit haki ja minä lähdin. Surullisinta oli että oikeasti rakastin ja hän myös minua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.25 16:45:49

Muihin naisiin vertailu ja muiden katselu avoimesti, ihanne tyypilinen somelook ulkonäköineen, pukeutumisineen ja asentoineen ja someseurattujen asioista tiesi kaiken, millaisen auton hankki, millaiseen asuntoon muutti, missä lomailee, vaatemerkit, ruokamieltymykset jne. Olisi osannut kertoa somehenkilö x:n lempiravintolan tai lempivärin koska tahansa, mutta minun kohdallani emmäätiedäeikäkiinnosta :D

Ei sitten minuakaan enää kiinnostanut. Vuosia tuommoiseen, tyhmä kun olin.

Lähettäjä: Orvokki 
Päivämäärä:   6.9.25 17:22:17

Mies paneskeli sisartani. Heipat vaan molemmille.

Päivämäärä:   6.9.25 17:30:49

Hän ei halunnut lapsia. Alettiin seurustella teineinä ja kolmekymppisinä erottiin. Nyt minulla on perhe.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   6.9.25 17:37:52

Haluttiin elämältä eri asioita, ystäviä ollaan kuitenkin.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   6.9.25 17:46:57

Mikä nyt on kenellekin pitkä suhde, mutta jossain siinä 5 vuoden tienoilla alkoi tulla juurikin ulkonäköarvostelua. Olin koko suhteen ajan samankokoinen, kokoa 36, mutta jotenkin sain vaikutelman että miehen mieleen oli ns. persevä ja reitevä naistyyppi ja exänsä olikin kunnolla pönäkkä. Eikä siinä mitään, ihailijansa on niin hoikille kuin tukevillekin ja kaikki ei miellytä kaikkia, mutta jos yhtään on järkeä niin ei aleta suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei miellytä myös ulkoisesti. Mies itse oli mahakas karseasta ruokavaliostaan johtuen, joten liekö osittain jonkinlaista alemmuudentunnettakin tuossa arvostelussa. Vaan kun ulkonäön arvostelu - ja varsinkin parisuhteessa - kertoo ihmisestä riittävästi niin suhde sitten lopahti.

Lähettäjä: Minni 
Päivämäärä:   6.9.25 17:53:28

Mies lähti reissutöihin ja toi sieltä kutiavia tuliaisia. En jotenkin uskonut että tarttuivat saunanlauteilta. Myönsi lopulta pettäneensä kun kuulemma halusi vain kokeilla millaista on jonkun muun kanssa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.9.25 17:58:47

"Olin koko suhteen ajan samankokoinen, kokoa 36, mutta jotenkin sain vaikutelman että miehen mieleen oli ns. persevä ja reitevä naistyyppi"

Jos se kuvitteli ja toivoi, että lihot parisuhteen alettua, niinhän suuri(n) osa naisista tekee ja miehet marisee, kuinka nykyinen xl-nainen oli tavatessa upean hoikka?

Päivämäärä:   6.9.25 18:22:46

Minusta tuli varjo itsestäni hänen kanssaan.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   6.9.25 18:49:32

Lähettäjä: Aina hönössä
Päivämäärä: 6.9.25 16:11:40

Mies oli aina hönössä, ei siis alkoholisti eikä perseet olalla-kännissä juuri koskaan, oli korkeakoulutettu, kävi ongelmitta arvostetussa hyvinpalkatussa työssään ja oli todella mukava kaikin puolin muuten, mutta joka päivä töiden jälkeen piti saada seitinohut iltahönö. Monen mielestä ei olisi varmaan ollut ongelma noilla muilla spekseillä.

^^
Siis tuohan on nimenomaan alkoholistin kuvaus, jos joka päivä oli pakko saada, ei kaikki alkoholistit aina juo todella paljon kerralla.

Lähettäjä: Ex 
Päivämäärä:   6.9.25 19:02:43

Patalaiska, perseaukinen ja lokki vailla päämäärää.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   6.9.25 20:34:12

Tuntui, olin tehnyt tehtäväni.
Mukava mies, mukava elämä. Tavallinen arki ja tavallinen seksielämä.
Rakastuin ihmiseen ja rakastan edelleen, tehtiin perhe ja elettiin hyvin, mutta en enää halunnut vanheta yhdessä.
Eikä mielessä ollut muut miehet, tai mies näkyvästi oireillut tarpeesta sivusuhteisiin tai mitään sellaista.
Halusin vain elää yksin: olen nähnyt ja elänyt parisuhteen ja perheen huonot ja hyvät puolet ja olen siitä ajasta kiitollinen ja nyt haluan vain elää lopun ajan ihan yksin.

Erokin oli helppo ja kriisitön, koska ollaan rakkaimmat toisillemme ja perhe tiivis ja järkevä.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   6.9.25 20:38:12

Huoh, toisaalta aika hienoa ja toisaalta ihan kamalan jotenkin surullista. Joka tapauksessa varmasti harvinaista !

Muilla on ollut ihan kamalia ukkoja. Pieni hönöttelijäkin oli alkkis, puhutaan nyt oikeilla nimillä. Kovin suomalaista.

Lähettäjä: Nisse 
Päivämäärä:   6.9.25 20:48:47

Miehen alkoholinkäyttö, itsekeskeisyys ja viimeisenä niittinä pojan (18-v) päälle käyminen

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.9.25 20:51:40

16v naimisissa. oltiin swingeritä ja mies rakastui.
kerrtoi kyllä rehellisesti, pojot siitä. eipä tuo nainen miehestään eronnut tietenkään.
tavallaan elämäni katkerin paikka.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.