Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Häveliäs mies

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.9.25 21:42:53

Ei osaa flirttailla, koskettaa kyllä ihanasti, halii ja hipsuttaa mutta sanallisesti ei. Sängyssä ihan mykkä vaikka muuten onkin taitava. Häkeltyy jo siiräkin jos kerron tuntuvan hyvältä. Ei spontaania seksiä, kaikki tapahtuu aina jotenkin saman kaavan mukaan. Ei lähde keskustelemaan, välttelee ja vaihtaa puheenaihetta.

Itselle vaan outoa ja alkaa maistua puulta vaikka muuten ihana mies onkin, hellä ja kultainen.

Re: Häveliäs mies

Lähettäjä: Ff 
Päivämäärä:   5.9.25 21:44:08

Ette sovi yhteen. Mies tuskin tuosta muuttuu.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.25 21:45:40

Puhu sille asiasta, keskittyen siihen miltä sinusta tuntuu ja mitä toivoisit. Kysy miten hänen olisi helpointa puhua. Ehdota esim että hän voi laittaa sinulle viestiä jos se on helpompaa, tai mitä ikinä.

Kovin nopeasti tuollainen ei muutu vaikka halua siihen olisi, se vie aikaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.25 21:48:05

Ja en usko että tuo on häveliäisyyttä, vaan että hän menee lukkoon. Sellainen ainakin itse olen ollut noilla oireilla, samoin kuin kumppanini.

Lähettäjä: Pi 
Päivämäärä:   5.9.25 21:51:20

Mulle kelpaa sängyssä mykkå kiitos :)

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   5.9.25 21:56:28

Mietipä miten tuollaisen kanssa eletään minkäänlaisten valintojen tai vaikeuksien läpi.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   5.9.25 22:35:41

Itse ainakin lukitun tilanteissa, kun pitäis omista fiiliksistä puhua.. Toki en ole harjoitellutkaan, sinkkuna ollut jo vuosia.. Puhumista voi vähitellen opetella, mutta voi viedä vuosia. Oletko valmis siihen? Jos et, päästä vapaaksi. Siellä on monta, jotka ei puhumista kaipaa, ja parisuhde silti toimii vuosikymmeniä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.9.25 22:37:24

Tuollaisen kanssa saa pelätä, että vuosien tasaisen yhteiselämän jälkeen mies saa kakaistua ulos, ettei halunnut mitään elämänsä elementtiä eikä ole koskaan rakastanut sinua vaan on vain sinnitellyt tavan vuoksi tai jotain. Kun ei ole kehdannut sanoa mitään.

Lähettäjä: Tbi 
Päivämäärä:   6.9.25 00:12:44

Minua ainakin ärsyttää, jos rakastellessa pitäisi samalla puhua. Keskity tuntemuksiin.

Jos kaava alkaa tympiä, tee itse aloitteita eri juttuihin äläkä odota miehen tekevän kaiken.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.9.25 00:15:08

"Mietipä miten tuollaisen kanssa eletään minkäänlaisten valintojen tai vaikeuksien läpi."

Sängyssä vai?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   6.9.25 00:21:49

Parisuhdeterapiaan.

Oletko kertonut huomioistasi ja että homma alkaa olla tylsää?

Päivämäärä:   6.9.25 00:22:40

Jep. Häpeä vai joku muu tunnelukko?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.9.25 00:57:29

Kuulostaa ihan minulta, olen vaan sellainen. En koe lainkaan luontevana puhua seksin aikana. Ja kaavat vähän kaikessa elämässä on hyvä juttu. Enkä koe olevani terapian tarpeessa. En myöskään ole kovin "hyvä" sängyssä eikä ole aikomusta ollakaan. Hämmennyin nykyisen puolisoni kanssa kun hän, öhh, sanoittaa tuntemuksiaan jatkuvasti.

Lähettäjä: njet 
Päivämäärä:   6.9.25 01:03:01

Ei jatkoon, sopii jollekin toiselle yhtä häveliäälle, ei sinulle.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   6.9.25 02:27:52

Itse en kyllä kaipaa sängyssä mitään rupattelua. Että oo kylläpä tuntuu hyvältä, jopas teki makiaa, mitäs jos pyörähettäis ympäri jne, vai härskejä puheitako kaipaat? Jälkimmäiset harvoin luontevia, ensin mainitut turn off, kyllä se kehojen kieli riittää.

Ja mitä flirttailua, kun ollaan jo suhteessa. Itse ymmärrän sen alkuvaiheen toiminnaksi, kun osoitetaan kiinnostusta mutta vielä ei ole mitään tapahtunut.
Anna mulle se mies, kuulostaa kaikin puolin ihanteellisella, hipsuttelee ja hyvä sängyssä :) Enkä myöskään välitä käydä kama sutraa läpi koipi niskan takana, vaan mieluummin keskityn niihin 1-3 asentoon jotka tuntuvat hyvältä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   6.9.25 03:39:57

Ymmärrän miestä. Ei siinä tilanteessa rupatella. Itseä ärsyttäis.

Lähettäjä: Köyhät kyykkyyn 
Päivämäärä:   6.9.25 10:21:26

Sanot miehelle että haluat "roolileikkejä" jos ei suostu niin joku vika siinä on.

Päivämäärä:   6.9.25 10:31:45

Mykkä jännittäjä, siltä tuo kuulostaa. Jännittäjä keskittyy vain omaan suoritukseensa ja menee sekaisin kaikesta puheesta tai siitä, että kaava meneekin jotenkin toisin kuin hän mielessään ajatteli.

Ei jatkoon. On todella kiusallista harrastaa äänetöntä seksiä, vailla vuorovaikutusta. Siitä puuttuu yhteys. Ei sängyssä tarvitse mitään puheita pitää, mutta kyllä normaaliin seksiin kuuluu jonkin verran kommunikaatiota.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.