Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pomoa ei kiinnosta minun työnteko.

Lähettäjä: Leena 
Päivämäärä:   5.9.25 19:00:59

Siis kyllä pomoon saa yhteyden ihan puhelimella. Hän tekee töitä paikassa x, minä teen paikassa y. Jotenkin jännä miten luottaa siihen että teen työt jokatapauksessa. Iso firma ja paljon muitakin työntekijöitä joten voisiko ajatella että hänen aika menee niiden muiden työntekijöiden kanssa toimimiseen.

Re: Pomoa ei kiinnosta minun työnteko.

Lähettäjä: Kielo 
Päivämäärä:   5.9.25 19:28:03

Johan on erikoinen aloitus...

Pomona tosiaan oletan, että työntekijä tekee sen, mistä hänelle maksetaan. En todellakaan ehdi jatkuvasti juosta perässä ja varmistella, työntekijät ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä.
Jos joku ei työtehtäväänsä täytä, niin sitten etsitään tilalle uusi tekijä. Kylmää sanoa, mutta kukaan ei ole korvaamaton.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.25 19:46:21

Oletko jossain tukityöllistettynä ja sinulla pitäisi olla opastaja?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   5.9.25 19:47:05

Mitä ihmettä nyt taas? Eikö perusolettamus pidäkin olla se, että jokainen tekee sen työn mitä on palkattu tekemään? Miksi ihmeessä pomon pitäisi olla asiaa jotenkin koko ajan valvomassa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.9.25 19:48:17

Olen ollut kahdesti työssä, jossa esimies ei hoitanut omia töitään kun vahti meitä. Joo, olivat lyhyitä työsuhteita.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   5.9.25 20:07:18

Ei se pomon tehtävä ole alaisia valvoa, että hoitavat työnsä. Oletusarvo on, että hoitavat, ja ongelmatilanteissa ottavat pomoon yhteyttä. Niillä pomoilla on muutakin tekemistä (pitäisi ainakin olla!) kun vahtia alaisia, tai pitää kädestä kiinni.
Kyllä se aika äkkiä tulee ilmi, jos joku ei hoida hommiaan, ja sitten pomo voi ko. henkilön puhuttaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.9.25 20:27:18

Kyllähän nyt lähtökohtana aina on, että työntekijä tekee työnsä. Hirveää olla sellaisessa paikassa, jossa ei ole sitä vähää luottamusta. Tuntuu alentuvalta ja inhottavalta, jos pomo tenttaa perusjutuista vaikka kaikki on ihan hyvin ja hommat rullaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.