Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pistin korkin kiinni.

Lähettäjä: Väsynyt 
Päivämäärä:   5.9.25 11:38:33

Tsempatkaa omilla tarinoillanne. Hankalinta on että se oma korvien väli saa nyt enemmän ääntä aikaan iltaisin kun pitäisi rauhoittua nukkumaan. Koitan saada ajatukset täyteen tekemistä. Niinkään fyysisiä oireita ei ole mutta henkinen puoli…

Päällisin puolin olen menestynyt, urheilullinen ja toimelias mutta iltaisin sohvan nurkassa omine ajatuksineni ja koittaen niitä hukuttaa.

Miten elämänne parani?

Re: Pistin korkin kiinni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.25 11:41:38

Kohtaamalla raa'asti ne asiat, mitä yritin hukuttaa. Olemalla itselleen radikaalin rehellinen mutta empaattinen ja lempeä. Ne ajatukset ja tunteet ovat vaikeita, mutta eivät ne sinua tapa. Ne voi kohdata ja niiden kanssa voi istua. Ja joku päivä huomaa että onkin rakentanut aivan valtavan henkisen voimavaran, sellaisen johon voi luottaa että se kantaa.

On mielettömän vapauttavaa huomata ettei sitä alkoholia enää tarvitse. Ei se autuaaksi tee, mutta terveemmäksi, varmemmaksi, ja luo itseesi luottamusta siitä että pärjäät myös niinä hetkinä kun se ei ole helppoa :)

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   5.9.25 11:48:50

Kannattaa myös muistaa, että alkoholiin tulee todella nopeasti riippuvuus, ja kulutus jää tavaksi. Kun nyt pidät taukoa, tutustut uudestaan alkoholittomaan kroppaasi ja mieleesi. Tarpeeksi pitkän tauon jälkeen olet vapaampi päättämään, minkä verran alkoholia haluat elämääsi kuuluvan - vai tarvitsetko alkoa ollenkaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.25 11:53:14

No varottaisin et ei todellakaan kannata odottaa että elämä mitenkään itsestään paranisi vain alkoholin jättämisen ansiosta. Sen varaan jos laskee niin kauaa ei jaksa.

Itse innokkaana viininlipittelijänä olen aina välillä pitänyt nenänvalkaisuita kuukaudesta vuoteen, ainoa vaikutus on ollut huonommat unet, kestoketutus ja painon nousu. Nytkin olen helteiden alusta saakka ollut tipattomalla ja intensiivitreenijaksolla, olo on jatkuvasti väsähtänyt, plösähtänyt ja ärtynyt. :'D

Lähettäjä: VSOP 
Päivämäärä:   5.9.25 12:16:00

Minäkään en ota kuin silloin :
Jos joku tarjoaa ....
Tai itselleni sattu alkoholia olemaan ...🤭🫣

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.