Lähettäjä: Isla
Päivämäärä: 5.9.25 10:43:21
Olen aina halunnut matkustella ja muutaman vuoden ajan se on vihdoin ollut mahdollista. Ollaan siskoni kanssa puhuttu matkoista aina, mutta hän ei ole koskaan tehnyt asian eteen mitään (=säästänyt rahaa). Nyt sitten on suuttunut mulle kun olen tänäkin vuonna tehnyt pari reissua.
Viimeksi kun nähtiin niin kysyi mitä teen lomalla niin kerroin että olen lähdössä reissuun. Sisko olisikin halunnut lähteä samaan kohteeseen, mutta lomamme ei olleet samaan aikaan. Tuohtui tuosta ja tokaisi, että kai hänen täytyy mennä sitten miehensä kanssa.
Todennäköisesti eivät kuitenkaan lähde mihinkään mutta eikö parisuhteessa muutenkin se oma puoliso ole se ensisijainen matkakumppani. Miksi siis suuttuu siitä että vihdoin teen sitä mistä olen aina haaveillut, kun itselläänkin olisi mahdollisuus tehdä samaa ja seuralainen tai jopa kaksikin on omasta takaa, jos ei yksin halua lähteä?
Eikä kannata ehdottaa että kysy siskolta miksi suuttuu koska ei myönnä että tää on ongelma, mutta selkeästi hiertää älyttömästi (tiuskii, v'ttuilee, pitää mykkäkoulua). Huvittavinta, että tästä taitaa tulla asia joka takia taitaa mennä välit poikki siskon kanssa.
|