Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  30-v juhlien tärkein kysymys.

Lähettäjä: Porkkana 
Päivämäärä:   4.9.25 23:51:29

Tässä se tulee.

Kilpaillaan useassa aikuismaisessa lajissa, mm. tuolikilpailu, höyhenen heitto, tukkihumala, jäisen t-paidan pukeminen päälle ym.

Näille turnajaisille, olympialaisille, karkeloille tai kisoille pitäisi keksiä joku nimi. "Pirkon kisat" ei oikeen kuulosta kivalta itse paskarreltuun mitaliin kirjoitettuna. Mikä Se Oikea nimi sitten on? Tuleeko mieleen vielä hyviä pelejä/lajeja tähän otteluun?

Re: 30-v juhlien tärkein kysymys.

Lähettäjä: Olympia 
Päivämäärä:   4.9.25 23:53:56

Kolympialaiset

Pirkkolympiat

Päivämäärä:   4.9.25 23:56:45

Jos oisin oikeesti pirkko, valitsisin kyllä pirkkolympialaiset. </3

Lähettäjä: Nakki 
Päivämäärä:   4.9.25 23:59:58

Paikan x 30-vuotis juhlakisat

Esimerkiksi jos juhlat ovat Seppolankujalla niin Seppolankujan 30-v....

Tai talon nimi on Kerttula niin se, tai jos niistä ei saa mitään, niin missä ne bileet ovat? Katajalammella vai Bar Huizinwidussa?

Päivämäärä:   5.9.25 00:09:09

29 ja risat -kisa oli paras mitä ai ehdotti.. pliis help me

Lähettäjä: äwpejf 
Päivämäärä:   5.9.25 00:10:48

Kuulostaa supertyperiltä juhlilta. Mutta jokainen tyylillään...

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   5.9.25 06:52:14

Minusta on ihanaa, kun juhlia on valmisteltu huolella. Ns hölmöt kilpailut ovat valtavan hauskoja pienessä nousuhumalassa ja varsinkin jos juhlissa on esimiestasoa, sellaista minä olen tärkeä ihminen, enkä tee hölmöyksiä. Kun tällainen lähtee heittäytymään, on tulos mainio.
Tärkeintä on, että ”alkumalja” on noin 60%, esim salmari itse uutettuna turkinpippurista ja pirtusta. Sen jälkeen voi juoda olutta ja skumppaa, mutta vauhti pysyy.
Ja urhean kilpailun jälkeen hyvää ruokaa ja äärettömän henkeviä keskusteluja esim pitääkö Pekka ja Pätkä elokuvat näyttää peräkkäin joka kesä? Onko Everybreath you take stalkkaus laulu? Ja jos on toppi, saako olla minihame myös?
Terveisiä ihanille ystävilleni Miika ja Henri ja kiitos kesän hauskimmista juhlista.
Aloittaja: menisin vähän ylevällä nimellä; Elämän kolmannes on ollut taistelu. Elämä on kilpailu-juhlat. Velkaosuus kasvaa taas, mutta Nato auttaa.
Jotain sellaista, jossa hulluus, ylevyys ja Monty Python yhdistyy…

Lähettäjä: Fiilis 
Päivämäärä:   5.9.25 06:56:59

Kolkyt kisa

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.9.25 06:59:07

Äwpjw: voithan tehdä ihan oman tapana siitä, millaisia juhlia te supertyperät pidätte. Nyt jo tuli selväksi, että teidän typerät juhlanne ovat sellaisia, mitkä sopivat kaikille. Ettei kukaan nyt vaan ajattele mitään, koska sehän olisi supernoloo hei.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.25 09:32:38

Kolkuvuotiaat on nykyään verrattavissa 7-vuotiaisiin lapsiin, leikitään piirileikkejä, suurin osa ei osaa edes lukea.
Mitäpäjos kasvaisitte aikuisisksi ja joisitte kunnolla viinaa noissa bileissä ja harrastaisitten seksiä kaverin puolison kanssa ja laittaisitte ne lapset sinne pihalle leikkimään piirileikkejä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.9.25 09:51:49

Tukkihumala ja jäisen t paidan pukeminen ? Keksikää kivat lajit niin voi olla hauskaakin. Päivän sankarin nimi esim jos olisi Pirkko niin Piken Olumppialaiset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.25 11:38:57

"Tärkeintä on, että ”alkumalja” on noin 60%, esim salmari itse uutettuna turkinpippurista ja pirtusta. "

Taas puhutaan paskaa, turkinpippurit ei liukene pirtuun, tarvitaan vettä vähän. Sokeri, ei liukene alkoholiin. Älkää puhuko paskaa kun jäätte siitä kiinni.

Lähettäjä: Pistepistepiste 
Päivämäärä:   5.9.25 13:27:26

Pirkon viisottelu: uinti, nainti, puinti, veden heitto ja pontikan keitto.

Päivämäärä:   5.9.25 14:58:51

30-ottelu? Vaikkei nyt sentään 30 lajia ehditä? Se Oikea ei oo vielä osunu kohilleen :'(

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   5.9.25 18:50:26

30 ottelu jos 30 vuotisjuhla.... Kekseliäisyydellä onnistuu -ei tarvi olla 30 lajia. Mielikuvitus käyttöön. Nimihän vois jo ollakin 30 v ottelu...

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.9.25 18:51:23

Voihan siinä sivussa otella jotain muutakin

Lähettäjä: Nipe 
Päivämäärä:   5.9.25 19:12:00

29 ja kisat

Päivämäärä:   5.9.25 21:00:38

zäkä, eiköhän siinä jotain sivussa otettavaa oo! Kutsuun kirjaan, että urheilujuomaa kyllä vähän löytyy, mutta omat gatoradet on hyvä ottaa mukaan 😌

Tällä hetkellä mietinnässä ihan vaan tylsä Pirkon 30-v juhlaturnajaiset tai kolmenkympin kestävyyskoe. Ehkä se on näillä mentävä.

Lähettäjä: gmoö 
Päivämäärä:   6.9.25 00:38:48

""Tärkeintä on, että ”alkumalja” on noin 60%, esim salmari itse uutettuna turkinpippurista ja pirtusta. "

Taas puhutaan paskaa, turkinpippurit ei liukene pirtuun, tarvitaan vettä vähän. Sokeri, ei liukene alkoholiin. Älkää puhuko paskaa kun jäätte siitä kiinni."

No siis jos pirtusta puhutaan niin siinähän alkoholipitoisuus on vahvempi kuin 60 % joten eiköhän sitä vedellä laimenneta että siitä saa 60 %:sta...

Älä tule kommentoimaan ennen kuin luet mihin vastaat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.