Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ole kiinnostunut mistään urheilusta

Lähettäjä: Uniikkiko 
Päivämäärä:   4.9.25 15:32:25

En ole koskaan ollut kiinnostunut mistään urheilulajista. Siis en ole kiinnostunut seuraamaan mitään lajia, minulle on aivan sama kuka voittaa jonkun kisan. Liikuntaa harrastan mutta urheilu tavoitteellisesti ei kiinnosta vaikka perheessäni ja suvussani on hyvin menestyneitä urheilijoita.
On aivan yhdentekevää onko Suomi vai Ruotsi voittanut, minun elämääni se ei muuta.

Olenko ainoa joka ei jaksa innostua urheilusta? Eipä sen puoleen minua ei kiinnosta kisaaminen missään muussakaan asiassa.

Olen miettinyt johtuuko se vain arvomaailmastani sillä katson paljon dokumentteja ihmisistä joiden elämä on jollain tavalla vaikeaa ja raskasta. Suren paljon ihmisten ja eläinten kohtaloita.

Re: En ole kiinnostunut mistään urheilusta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.9.25 15:33:36

Olet todella uniikki, kaikki muut kattoo vaan urheilua eikä kukaan kato syvällisiä dokumentteja surullisista kohtaloista.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.9.25 15:34:09

*ojentaa pledi-pullon ja rätin*

Ole hyvä, voit jatkaa sädekehäsi kiillottelua.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.9.25 15:46:11

Ei minulle minuakaan paljoa kiinnosta urheilu. Liikun kyllä itse muttei kiinnosta katsoa urheilua, eikä urheilijoiden tekemiset. Rallit ja formulatkin saastuttaa valtavasti.

Lähettäjä: Uniikkiko 
Päivämäärä:   4.9.25 15:46:56

No voi nyt kilinkulkuset taas! Olisi pitänyt olla kirjoittamatta siitä mitä päässäni pyörittelen paljon.

Halusin vaan tietää onko täällä muita joita ei kiinnosta urheilu tuon taivaallista? Kun tuntuu että se on joku kansalaisvelvollisuus aina seurata jotkut tietyt kisatkin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.25 17:03:06

Itseä kiinnostaa urheilu mutta ei sitä tule katsottua. Jännä kun tiedän monia jotka ei liiku yhtään, max pyörällä pari kilsaa kesällä kattoo sit taas kaikki urheilut mitä tv:stä tulee.

Lähettäjä: Trikki 
Päivämäärä:   4.9.25 18:40:43

Ei muakaan kiinnosta katsoa urheilua, enkä tunnista ikinä ketään, kun töissä ihmiset höpisevät milloin mistäkin Huuhkajasta tai Möröstä.

Ja todellakin aina kun on jotkut rallit, hiihtokisat tai joku hemmetin pallottelusessio, tuntuu, että pitäisi tietää ja osata keskustella aiheesta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   4.9.25 18:46:37

liikunta=urheilu. sana on vai eri :D

Päivämäärä:   4.9.25 18:48:43

Mä seuraan urheilua mutta myös dokkareita, ja itken surullisia ihmis- ja eläinkohtaloita. Olenko kaikkein uniikein kun yhdistän nämä kaksi asiaa?

Päivämäärä:   4.9.25 20:21:08

Olet, palkintosi on jo postissa!

Lähettäjä: Köyhät kyykkyyn 
Päivämäärä:   4.9.25 20:43:20

Olen kuullut Huuhkajista ja susijengistä mutta tänä päivnäkään en tiedä mitä ne on. Ihmetteleen myös miksi joku umk ottelu on niin tärkeätä että joka tuutista sitä tulee. Mitä muuten umk tarkoittaa ja sitten vielä se että eiköhän me parjttaisi ihan ilman huuhkajia susijengiä ja umk ta ihan niinkuin ennenkin.

Lähettäjä: Mitä väliä jos et 
Päivämäärä:   4.9.25 20:51:46

Antaa jokaisen pärjätä ihan siinä missä tykkää.
Ei tarvitse teidän olla kiinnostuneita, kukaan ei pakota

Lähettäjä: !! mies 
Päivämäärä:   4.9.25 21:11:17

suomi ruotsi ottelu saastuttaa varmasti enempi kuin joku pösiön talviralli

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   4.9.25 21:59:49

Eipä kyllä vähempää vois kiinnostaa mikään urheilu. Tosi ärsyttävää ne selostuksetkin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.9.25 22:10:14

Minua ei kiinnosta hevosurheilu, kun se on mielestäni eläinrääkkäystä. Olenko uniikkilumihiutale hevostallissa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.9.25 22:28:53

Täällä toinen joka ei vaam kykene katsomaan mitään urheilua, oli laji mikä hyvänsä, tylsistyn heti. En jaksa edes ratsastusta seurata montaa ratsukkoa kauempaa vaikka olen intohimoinen hevosharrastaja. Tämä on toisaalta ärsyttäväkin ominaisuus, koska olisihan se hauskaa joskus viettää aikaa miehen kamssa urheilus katsoen. Moni naispuoleisista ystävistä kiinnostuu esim. Lätkästä, itselle aina tuskas kun joku ehdottaa että katsottaisiin lätkön mm. En vaam ymmärrä mitenkään sitä viehätystä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.25 23:00:15

En seuraa mitäänurheilua. Enkä juuri katso dokkareitakaan. Pidän enemmän elämän kokemisesta itse kuin sen katsomisesta. En ole myöskään kiinnostunut kilpailemisesta, vaikka pidän nautin liikkumisesta ja omien rajojeni koettelemisestakin. Minäkin pidän itseäni vähän outona.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.25 06:49:56

En tunne ainuttakaan naista, joka urheilua "seuraisi" pl. ne pick me girlit joiden pitää puolisoaan miellyttää. Miehillä harvinaisempaa toki, mutta ei niistäkään kaikki mitään penkkiurheilijoita ole nykypäivänä.

Päivämäärä:   5.9.25 10:11:38

No se on selvää, että viivan lähipiiri ei kata kovin montaa naista. Minun äitini esimerkiksi seuraa lätkää, ja alakerran eläkeläisrouva on kova jalkapallofani.

Lähettäjä: Kaneli 
Päivämäärä:   5.9.25 10:13:49

Ei kiinnosta mukaan minkään urheilun katsominen, ei edes ratsastuslajien. Mä en kyllä katso telkkarista mitään, ei vaan kiinnosta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.9.25 10:14:48

Ei kiinnosta mikään urheilu. En tosin ole pitänyt sitä mitenkään erikoisena.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   5.9.25 10:32:22

Jääkiekon MM-kisat ja NHL-pelit mitkä sattuu telkkarista näkymään tulee kyllä katottua. Snookeria olen innostunut vasta katselemaan, itellä ei pysy edes keppi kädessä niin hienoo katella sellasten peliä jotka osaa :D Yleisurheilua tulee toisinaan seurattua, lähinnä isompia kisoja. Sitten taas esim. jalkapallo on NIIIIIN tylsää että ei vaan jaksa kiinnostaa.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   5.9.25 10:43:09

"Mä seuraan urheilua mutta myös dokkareita, ja itken surullisia ihmis- ja eläinkohtaloita. Olenko kaikkein uniikein kun yhdistän nämä kaksi asiaa?"

Mä seuraan urheilua, katson dokkareita, olen ylitsevuotavan empaattinen ja suren ihmis- ja eläinkohtaloita JA LISÄKSI mulla on ihan hirveä kilpailuvietti. Sen lisäksi, että iloitsen kannustamana urheilijan/joukkueen puolesta, niin itsekin tähtään aina parhaimpaan lopputulokseen/voittoon itse urheillessani.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   5.9.25 11:04:15

Kiinnostus syntyy yleensä perehtymisen myötä. Ei minuakaan lähtökohtaisesti kiinnosta, mutta jos johonkin aiheeseen perehtyy niin alkaa kiinnostaa.

Päivämäärä:   5.9.25 11:28:53

Erakkorapu voitti, hän on kaiken uniikein. Kisa päättyy tältä erää, seuraavaksi kilpaillaan siitä, kuka on eniten vertti. Tavan introverttien ei kannata vaivautua, ootte ihan massaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.