Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Värikkäitä muovisia säilytyslaatikoita

Lähettäjä: Myydäänkö missään? 
Päivämäärä:   4.9.25 13:33:18

Myydäänkö enää missään värikkäitä, muovisia säilytyslaatikoita. Mielellään kannellisia, mutta voi olla kannettomiakin. Ennen Orthex-merkkisiä oli joka kauoassa, sinisiä, pinkkejä ja keltaisia muistan nähneeni. Sellaisia vaatekaapin hyllylle mahtuvia.

Prisma, Cittari, Biltema ja Puuilo kierretty. Kaikissa vain läpinäkyviä, valkoisia, harmaita, beigejä tai mustia muovilaatikoita.

Re: Värikkäitä muovisia säilytyslaatikoita

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   4.9.25 14:04:31

Samaa miettinyt! Minulla on yksi vihreä, sininen ja keltainen ja haluaisin lisää. Mielellään sellaisia että ei ihan hyvin näy läpi mitä niissä on noista hiukan kuultaa, mutta ei liikaa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   4.9.25 14:22:13

SmartStoren laatikoita näyttäisi olevan ainakin läpikuultavan pinkkejä/vaaleansinisiä Kärkkäisellä ja Bauhausilla.

Lähettäjä: VäriäElämään 
Päivämäärä:   4.9.25 14:28:16

Mä muuten ostin keväällä uusia ämpäreitä kun nekään eivät näköjään ole ikuisia vaan joskus joutuu ostamaan uusia. Olisin halunnut värikkäitä ämpäreitä, mutta joka paikassa oli vain valkoisia ja tummanharmaita. Ihmettelin, että missä värikkäät! Kesällä sit jossain näin perus sinisiä, punaisia ja keltaisia, joten tehdäänhän niitä vielä, mut ei ollut tarvetta ostaa enää kun oli jo tylsät tummanharmaat.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   4.9.25 15:42:45

Ämpäreitä on ollut paljon eri värejä tänä kesänä. Oranssia, pinkkiä, purppuraa, lilaa, sinapinkeltaista jne.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.25 16:04:43

Clasulta sai vihreitä ainakin jossain kohtaa.

Ikea?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   4.9.25 19:27:30

Värikkäitä laatikoita kaipaan myös minä! Mulla on violetteja Orthexin laatikoita muutaman vuoden takaa ja nyt kun olisin halunnut uusia, ei löytynyt kuin kirkkaita, harmaita ja mustia. Päätin sitten ostaa niitä kirkkaita ja vetäisin sivuihin dc-fixiä. Sivuista ei näy läpi, mutta kulmista sen verran että näkee mitä niissä on sisällä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.9.25 19:43:13

Ikea Trofast :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.