Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äly / urhelukello hinta n. 200

Lähettäjä: Auts 
Päivämäärä:   4.9.25 13:05:07

Pitää olla musta, saa olla myös isokokoinen.
Sykekäyrän mittaus kokoajan ja helposti luettavissa.
Tarkka unenlaadun seuranta.
Hyvä gbs , että voi katsoa missä on liikkunut.
Perus urheilulajit, kävely, hiihto, kahvakuula.
Mielellään hyvin pysyttävä yhteys puhelimeen.
Puhelin on motorola.
Kiitos jo etukäteen:)

Re: Äly / urhelukello hinta n. 200

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.9.25 13:07:54

iPhone ja Apple Watch.

Lähettäjä: Dvh 
Päivämäärä:   4.9.25 13:39:23

Sori että tungen samaan, mutta onko noissa yhdessäkään sellaista näyttöä, että siitä näkisi auringonpaisteessa jotain? Ihan kivoja käytännöllisiä kelloja muuten, mutta meidän porukasta kenelläkään ei näyttö näy ulkona, vaikka on eri merkkejä käytössä.

Eli siinä mielessä en voi suositella AP:lle mitään.

Päivämäärä:   4.9.25 13:46:53

Ap tässä mulla nyt Ikivanha Huawei, näkyy erinomaisesti auringossa, mutta muuten vain perusjutut

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   4.9.25 15:22:09

Jo toinen Polar Ingite menossa ja auringossakin voi näyttöä lukea, myös näin liki kuuskymppisenä.

Lähettäjä: hiiri 
Päivämäärä:   4.9.25 15:24:46

Polar ignite mallia suosittelen minäkin. Ollut käytössä jo monta vuotta. Kellosta näkee jo paljon (uni, treeni yms) ja Polar sovelluksesta näkee vielä tarkemmat analyysit.

Näytön kirkkautta voi säätää. Minulla taitaa olla normaalilla ja hyvin näkyy auringossa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.9.25 15:33:11

Ignite on hyvä, ainoa huono puoli on kosketusnäyttö joka pelaa vähän niin ja näin märkänä (itse käyn säännöllisesti uimassa)

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   4.9.25 17:43:01

Polar on sökö verrattuna esim Garminiin

Lähettäjä: Ignite 2 
Päivämäärä:   4.9.25 19:09:33

Olen kyllä eri mieltä tosta Polar Ignitesta. Kosketusnäyttö on ihan surkea, lataus kestää ehkä kaksi treenikertaa ja vaeltaessa lakkasi näyttämästä matkaa ja nopeutta. Kellonajan nähdäkseen pitää heilutella kättä oikein tosissaan tai painaa painiketta. Entinen Polar oli paljon parempi, siinä oli painikkeet kosketusnäytön sijasta, näyttö oli koko ajan päällä ja silti akun varaus kesti ainakin kaksi viikkoa. Taisi olla Vantage-mallia.

Seuraavaksi kokeilen Garminia, nää Polarit tuntuu olevan aika heppoisia niihin verrattuna.

Päivämäärä:   4.9.25 22:21:18

Kiitos vastauksista.
Garmin nyt sitten kiinnostaa, mtta osaankohan käytää, jos on oikein moderni...
Ja malli ... Garmin
Venu
Venu plus
Forerunner
Vivoactive
Instic 2 solar
Olen ihan onneton näissä, pakko tilata, kauppaan en nyt pääse.

Lähettäjä: Kello 
Päivämäärä:   4.9.25 22:47:49

Oma Suunto on käytössä viidettä vuotta enkä ole huomannut akun kestossa muutoksia. Ei tarvetta vaihtaa, hyvin toimii edelleen muutenkin. Aikanaan seuraava tulee olemaan myös Suunto. :)

Päivämäärä:   5.9.25 15:47:38

Uppistaa...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.9.25 15:49:13

>2025
>ei omista apple watchia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.9.25 18:57:44

Itsellä ollut myös Polar Ignite, otinkin käytöstä vähäksi aikaa pois, koska gps heitti toimimasta. Otin käyttöön takas, mutta unohdin, että tuo ei toimi.. No justiinsa tunti sitte vein postiin, että menee huoltoon Polarille ja tutkivat mikä on vikana, koska vaikutti siltä, että vika ei ole tekninen vaan jokin mekaaninen vika. Yllä toisella sama kokemus, suosittelen myös olemaan Polarin tukeen yhteydessä. Eri asia sitten onko tuo korjattavissa takuuseen vai pitäisikö maksaa itse, siitä tulee tieto myöhemmin. En ala korjauttamaan kuitenkaan, ostan uuden.

Ajattelin hommata Polar Ignite 2:en. Polarin toiminnot miellyttää, mutta hyvin usein kelloissa on jotain vikaa ja aiemminkin olen huoltoon lähettänyt kelloja. Kerran vika oli sellainen, että laittoivat uuden tilalle. Kosketusnäytön kanssa kyllä pärjään, ei se näppärä ole, mutta ei häiritsevä. Näkee näytön erinomaisesti kyllä joka säässä.

Samsungin Fit (3?) oli vähän aikaa käytössä. Kosketusnäyttö reagoi ihan liian herkästi kaikkeen, omiin vaatteisiin jne ja aina värähteli ja häiritsi sen takia. Muutama toiminto puuttui mitä Polarilla oli. Ranneke surkea. Näytöstä kyllä näki hyvin, mutta annoin kaverille tämän, kun en vain tykännyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.