Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  20 vuotta on ihan silmänräpäys

Lähettäjä: 090 
Päivämäärä:   3.9.25 16:12:54

20 vuotta on ihan silmänräpäys, jos on lapsia tehneitä uskominen. Juuri tultiin synnäriltä kotiin ja nyt ne jo lentävät pois pesästä.

Re: 20 vuotta on ihan silmänräpäys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.25 16:17:19

Mä olen 34 vee enkä voi uskoa, että 20 vuotta sitten olin 8. luokalla. Tai että 19 vuotta sitten sain mopokortin. Ja saman verran eteenpäin, niin olen 54... Nopeeta ne vuodet menee, oli sitten lapsia tai ei. Muistan kun itse lapsena mietti, että vanhemmat ovat eläneet ikuisuuden ja eihän he mitään kouluvuosia voi edes muistaa. Mutta nyt kun on itse siinä iässä, niin kyllä ne vuodet on ihan kirkkaana mielessä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.9.25 16:22:45

Niin on.
60 vuotta vielä nopeampi silmänräpäys.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   3.9.25 16:24:14

Jep. Olen 57-vuotias enkä ymmärrä että ollaan oltu 35 vuotta naimisissa ja ne lapsetkin jo yli 30.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.9.25 16:33:50

Jep. Muistan kun nuorempana ajattelin että esim. maailmansodista olisi ihan hirveän kauan aikaa. Mitä vanhemmaksi itse tulee, huomaa miten lyhyttä aika onkaan ja miten vähän aikaa sitten esim. ne maailmansodat oikeasti olivatkaan.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.9.25 17:31:19

Todellakin on. Mun pikkulapsi on jo 30. Saa ajattelemaan, että koko elämä on yks silmänräpäys.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   3.9.25 18:03:53

Totta. Tosin ei silmänräpäys mutta nopeasti meni.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   3.9.25 18:20:28

Ei oo lapsia mutta aika mennyt törkeän nopeasti. Ysäri on mielestäni ihan nykyaikaa.

Lähettäjä: Pikkupii 
Päivämäärä:   4.9.25 07:14:43

Totta kai sen ajan kulumisen huomaa/ huomioi eri tavalla jos on lapsia/ lemmikkejä tai ok ihan itsekseen.
Lapsella on se vauva- aika ja tarha ja sitten ala - ja yläaste jne.
Koira on pentu, hetki vaan niin on jo seniori.

Itsekseen porskuttaa menemään ja synttärit seuraa toisiaan. Ehkä työpaikkakin saattaa vaihtua tai sitten ei. Mutta ei sitä samalla tavalla huomaa.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   4.9.25 07:33:05

"Muistan kun nuorempana ajattelin että esim. maailmansodista olisi ihan hirveän kauan aikaa. Mitä vanhemmaksi itse tulee, huomaa miten lyhyttä aika onkaan ja miten vähän aikaa sitten esim. ne maailmansodat oikeasti olivatkaan."

-Mulla sama. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä lähemmäs syntymää edeltänyt historia tulee.

Pikkupii: Tuskin kukaan elää tyhjiössä. Lähipiirin lapset varttuu vielä enemmän silmissä, kun ei ihan päivittäin heitä näe, vaan joka tapamisella on kehitystä tapahtunut näkyvämmin.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   4.9.25 08:02:25

Olen 55 eikä lapsia, ja vasta vähän aikaa sitten olin 35. Uskomatonta että 2000-luku oli sen 20 vuotta sitten, ihan se tuntuu nykyajalta. Että kyllä aika lentää oli lapsia tai ei.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.9.25 08:04:01

Siihenkään ei mene kauaa, että huomaamme olevamme vähemmistö omassa maassamme.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.25 08:06:16

Montako lasta viiva on kasvattanut tätä estämään?

Lähettäjä: linne 
Päivämäärä:   4.9.25 08:10:42

Päivät on pitkiä mutta vuodet lyhyitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.