Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauneushoitolassa ripsien värjäyksestä

Lähettäjä: Piu 
Päivämäärä:   3.9.25 15:48:11

Varasin ajan kauneushoitolaan ripsien värjäykseen. Olen käynyt useasti ennenkin, monessa eri paikassa värjäyttämässä, ja aina on ihan ilman kysymistä/pyytämistä värjätty myös alaripset, ja minusta toki ne kuuluukin ihan samaan pakettiin. Nyt eilisellä käynnillä kuitenkaan ei värjätty, enkä heti huomannut sitä, katsoin kyllä seinäpeilistä silmiäni kun nousin ylös hoitotuolista mutta huone oli hämärä ja luulin vain että ne saivat väriä nyt jotenkin normaalia huonommin. Kotona kunnon valaistuksessa katsoin paremmin, ja ei niissä kyllä yhtään väriä ole.

Laitoin sähköpostilla kyselyä hoitolaan, en siis reklamaatio-mielessä vaan ihan uteliaisuudesta. Ja sieltä vastattiin että Joo, jos alaripsetkin halutaan värjättävän niin se pitää pyytää erikseen. Niinku mitä hittoa? En ymmärrä:D Eiköhän tuollainen info kannattaisi sitten lisätä sinne nettisivulle, josta sen tiedon näkee varatessaan aikaa! Olen hämmentynyt. Missään muussa hoitolassa ei ole tuota toimintatapaa, ja tuollakin olen käynyt muistaakseni kerran ennenkin ja silloin ihan "normaalisti" alaripsetkin saivat väriä. Toki tavat voi muuttua, mutta niistä olisi syytä infota asiakasta siellä varaus-vaiheessa, tai viimeistään ennenkin hoidon alkua.

Onko teilläpäin tällainen tapa hoitoloissa?

Re: Kauneushoitolassa ripsien värjäyksestä

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.9.25 15:51:45

No mulla värjätään kampaajalla hiusten laiton yhteydessä, mutta ikinä ei ole värjätty alaripsiä, enkä kyllä niihin väriä haluaisikaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.9.25 15:52:51

Ei ole ollut missään tuollaista. Luulisi sen kosmetologin tms kysyvän halutaanko alaripset värjätä, jos asiakas tulee värjäyttämään ripsensä ja liikkeellä on tapa muuttunut. Kas kun ei yläripsiä jättänyt värjäämättä, tai toisen silmän ripsiä.

Päivämäärä:   3.9.25 15:53:18

Ja lisään vielä, että en siis itsekään koskaan laita ripsiväriä alaripsiin, kun näyttää minusta vähän rumalta.

Päivämäärä:   3.9.25 16:33:49

Mulla on aina värjätty myös alaripset, ja värjätään edelleen.

Olisi tosi hölmön näköistä, jos mulla näkyisi vain yläripset. Ripseni kun ovat täysin värittömät.

Kuusi vuotta sitten, kun jouduin vaihtamaan hoitolaa, niin kosmetologi kysyi värjätäänkö myös alaripset.
Olin aivan ihmeissäni kysymyksestä, koska aina ennen ne oli värjätty automaattisesti.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.9.25 16:56:57

Enemmänkin poikkeuksellista on, että alaripset värjätään kysymättä...
Itse en koskaan laita ripsiväriä alaripsiin enkä tosiaan haluaisi niitä värjättävän. Ei sovi minulle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.25 16:59:41

Aina on värjätty myös alaripset. Siis laitettu se lappu alaripsien alle niin samalla ne alaripsetkin värjäytyy. Paitsi kerran kun olin lash liftissä niin laittaja laittoi värin vaan yläripsiin kun ne yläripset oli siinä taivutusasennossa.

Lähettäjä: Piu 
Päivämäärä:   3.9.25 17:26:27

Noniin eli en mä ihan kuutamolla ole. Mutta onpa myös hyvä tietää, että on myös ihan vakiintunut tapa joissain paikoissa olla värjäämättä alaripsiä (ilman et pyydät erikseen)! Mahdetaanko noissa paikoissa sit veloittaakin tuplasti, kun on ne alaripsetkin siinä värjättävänä :D

Tiedän nyt jatkossa aina varmistaa, että saanhan varmasti myös samaan hintaan värin alaripsiin :D

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   3.9.25 17:27:56

Aina on värjätty myös alaripset.

Mutta enpä ikinä laita ripsiväriä alaripsiin että sinällään voisin elää lopputuloksen kanssa. Eikä pidennyksiäkään kai laiteta alas? Noh olisi sen värjääjän pitänyt kysyä.

Lähettäjä: Lippe 
Päivämäärä:   4.9.25 01:06:19

Mullakin laitettu lappu alaripsien alle ja kummatkin värjätty samalla. Jo ysäriltä lähtien.
Omasta mielestäni suurin osa ripsienpidennyksistä on hassun näköisiä kun yläripset ovat kuin katuharjat ja alhaalla ei oo mitään. Vähintään värjäsin ne.

Päivämäärä:   5.9.25 12:13:02

Ikävä kyllä olen todennut itsekin että kampaamoihin ja kauneushoitoloihin on nykyään pesinyt tuollainen kulttuuri että kaikki työvaiheet pitäisi erikseen mainita ja niistä rahastetaan ja jos ei hoksaa mainita niin jätetään tekemättä.

Päivämäärä:   5.9.25 12:40:37

Aina on värjätty alaripset, tai yritetty. Mutta koskaan ei ole onnistuneet. Yleensä toisesta silmästä puuttuu väri kokonaan tai osittain.
Viimeksi sanoin että en maksa jos ei värjätä kunnolla. Silloin se sitten onnistuikin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.