Lähettäjä: Piu
Päivämäärä: 3.9.25 15:48:11
Varasin ajan kauneushoitolaan ripsien värjäykseen. Olen käynyt useasti ennenkin, monessa eri paikassa värjäyttämässä, ja aina on ihan ilman kysymistä/pyytämistä värjätty myös alaripset, ja minusta toki ne kuuluukin ihan samaan pakettiin. Nyt eilisellä käynnillä kuitenkaan ei värjätty, enkä heti huomannut sitä, katsoin kyllä seinäpeilistä silmiäni kun nousin ylös hoitotuolista mutta huone oli hämärä ja luulin vain että ne saivat väriä nyt jotenkin normaalia huonommin. Kotona kunnon valaistuksessa katsoin paremmin, ja ei niissä kyllä yhtään väriä ole.
Laitoin sähköpostilla kyselyä hoitolaan, en siis reklamaatio-mielessä vaan ihan uteliaisuudesta. Ja sieltä vastattiin että Joo, jos alaripsetkin halutaan värjättävän niin se pitää pyytää erikseen. Niinku mitä hittoa? En ymmärrä:D Eiköhän tuollainen info kannattaisi sitten lisätä sinne nettisivulle, josta sen tiedon näkee varatessaan aikaa! Olen hämmentynyt. Missään muussa hoitolassa ei ole tuota toimintatapaa, ja tuollakin olen käynyt muistaakseni kerran ennenkin ja silloin ihan "normaalisti" alaripsetkin saivat väriä. Toki tavat voi muuttua, mutta niistä olisi syytä infota asiakasta siellä varaus-vaiheessa, tai viimeistään ennenkin hoidon alkua.
Onko teilläpäin tällainen tapa hoitoloissa?
|