Lähettäjä: Moiccu
Päivämäärä: 3.9.25 14:09:07
No on taas erikoinen ongelma täällä.
Taustaa, ollaan tunnettu tämän kaveripariskunnan kanssa lähes 15 vuotta. Ollaan puolin toisin lapsemme kummeja jne, ollaan oltu tosi läheisiä.
Viime aikoina (parina vuotena) en ole oikein jaksanut nähdä heitä. Näkeminen on pakkopullaa ja uuvuttavaa. Olen miettinyt, että mikähän tässä oikein nyt mättää. Nyt sitten tajusin, että he eivät puhu mitään!
Molemmat ovat aika lailla hiljaa. Ennen meillä on ollut hauskaa yhdessä ja hyvät jutut, mutta nyt minä ja mieheni joudutaan hoitamaan kaikki puhuminen ja seurustelu. Tai toki kysellään ja yritetään luoda vastavuoroista keskustelua, mutta ei heistä saa mitään irti. Tosi raskasta ja tylsää. Jos me ei pidettäisi keskustelua yllä, istuisimme pari tuntia hiljaa. Ollaan yritetty tätä myös miehen kanssa, että ei nyt vaan yritetä virittää keskustelua ja annetaan heille oikeasti tilaa mut ei, sitten he lyövät tvn päälle jota katsotaan hiljaisuudessa tai sitten kommentoidaan lauseella.
Toisetkin tuttavat ovat tämän huomanneet. Ihmettelivät yksien juhlien jälkeen, että ennen small talkkia heittävä pariskunta ei osannut yhtään seurustella ja olivat kuulemma aika raskasta seuraa.
Outo homma. En myöskään haluaisi heistä luopua kun pitkä ja mukava yhteinen historia taustalla eikä minulla liikaakaan kavereita ole. Toisaalta mitäpä iloa kavereista joita ei koskaan jaksa nähdä...
|