Lähettäjä: Fiilis
Päivämäärä: 3.9.25 07:02:31
Olette varmaan aloittaneet omahoito-ohjelmat.?
Lääkityksen?
Mun tilanne oli oli pitkään todella raskas, viime keväänä pääsin psyk. Sh:lle joitain kertoja. En päässyt kelakorvattavaan terapiaan, kun en halunnut kokeilla lääkitystä. Ja sitten maksoin kokonaan itse ulkopuolisen
terapeutin käyntejä viimeisistä tileistäni. Työt loppuivat
kesällä.
Maksu oli minulle iso, mutta koen että siitä on ollut hyötyä. Olo parani pikkuhiljaa kun asioita on käyty läpi. En vieläkään ole täysin kunnossa mutta paljon paremmin voin nyt. Yritän jatkaa nyt psyk. Sh käyntejä jos pääsen vielä niihin. Mielestäni se ei vaan ollut kovin hyödyllistä kun häneltä en ole saanut oikein mitään uutta vinkkiä ohjetta miten purkais asioita. Hän kyllä kuuntelee ja kirjaa kaiken omakantaan. Siitä en tykkää et kaikki paska jää sinne merkintöihin.
Minulle suurin oivallus oli se että kaikki tunteet on sallittuja, ja yks kerrallaan niitä kipuja sitten otan voimien mukaan käsittelyyn. Onneksi kaikkea ei edes muista kun aivot suojelee ihmistä niin että plokkaa sellaista mikä menee oman sietokyvyn yli.
Ei elämä vieläkään ole mitenkään helppoa, mutta enää en joka päivä ajattele, että ois parempi nukkua pois. Tuo ajatus oli päässä vuosia.
|