Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vermon ell:t

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   2.9.25 13:10:59

Kuka on suosikkisi ja missä vaivoissa? Onko joku jota vältät?

Re: Vermon ell:t

Lähettäjä: Huooh 
Päivämäärä:   2.9.25 14:19:41

Ei ole ketään jota välttelisin. Vermossa on hyvä, että jos ei ole ydinalaa, he juttelevat keskenään. Aina saanut avun omille. Puupposesta tykkään ylipäätään, napakka nainen, Muilu on taitava rankajutuissa ainakin( ei mistään kyllä moitetta) ja noin ylipäätään tykkään noiden ell asenteesta.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   2.9.25 14:23:24

Sama täällä. Vermossa ell:ien asenne on ratkaisukeskeinen ja sitä osaa todella arvostaa, sen verran harvinaista herkkua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.25 17:55:41

Laura Muilu on meidän luottoeläinlääkäri. On hoitanut hevoseni hampaita jo vuosia, eikä hevonen olisi hengissä ilman häntä. Hän on varsin suosittu ja kokenut myös muissa vaivoissa.
Jos tarvitsen eläinlääkärin kotitallille nopeammin, kysyn Ottiiliaa. On nuori, eikä tietenkään niin kokenut eläinlääkäri kuin Laura, mutta kokenut hevosihminen ja se näkyy. Osaa myös selittää, mitä tekee ja miksi.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   2.9.25 20:14:34

Estola on mun suosikki ja oli vuosia mun hevosten luottolääkäri.
Muutamasta muustakin vain hyvää sanottavaa.

Lähettäjä: nak 
Päivämäärä:   2.9.25 21:56:01

Kalsola tulossa meille jonkin ajan päästä, hänestä kokemuksia? Itsellä ei vielä kokemusta.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   2.9.25 22:06:35

Kalsola on täysin okei, osaa ainakin perusasiat oikein hyvin, hampaiden erikoisuuksissa kysyy Lauralta tai Jutilta, tunnistaa kyllä hammasongelmia. Jalkajutuissa on myös täysin asiallisesti dg ja hoitanut. On semmoinen rauhallinen ja harkitseva tyyppi. Itse joskus ajattelin että on kummallinen, mutta kun on muutamasti hoitanut omia, hän on vaan semmoinen joka pitää ihmisiä vähän käsivarren päässä. Ihan ymmärrettävästi.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   2.9.25 22:56:54

Ottiilia on meidän vakkari ell, käy meillä kotona. Ei vielä ell kokemusta niin pitkältä ajalta, mutta yleinen hevoskokemus ja maalaisjärki on isot plussat. Ja se, että tuntee mun hepat pitkältä ajalta. :D

Lähettäjä: Nasty 
Päivämäärä:   3.9.25 06:48:38

Kaikki lääkärit kelpaa, hevosiani on pääasiassa hoitanut aina Estola (jo -90 luvun puolelta) ja Karenko. Ehdottomana plussana pidän tuota yhdessä pohtimista ja asioiden ratkomista. (Kokemuksia myös Kalsolasta, Puupposesta, Ottiliasta ja siitä yhdestä joka jäi vanhempain vapaalle - ei kenestäkään pahaa sanottavaa.)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.