Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ravintolasuosituksia Tukholmaan?

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   2.9.25 10:51:40

Hakusessa Tukholman reissulle. Haussa yksi lounas ja illallispaikka.
Aiemmin on testattu mm. Faros (maino kreikkalainen), Meatball for people (täällä tulee käytyä melkein joka kerta), Grodan oopperan kellarissa (parasta maksaa pitkiin aikoihin), Babette (mitäänsanomatonta ruokaa ja järkyttävän ahdas tila).

Etsinnässä rentoa ruokaa, (myös liharuokia), hintataso pääruuat maks. 500 kruunua. Ei ehkä aasialaista ruokaa, pikemminkin eurooppalaista.
Nyt omat suosikit jakoon!

Re: Ravintolasuosituksia Tukholmaan?

Lähettäjä: mårran 
Päivämäärä:   2.9.25 10:59:35

Sturehof on mun suosikki stokiksessa.

Lähettäjä: voiMua 
Päivämäärä:   2.9.25 11:45:39

DalaNisse Vikinggatan
sulki 14,30 16,30
lounas n150 Ruotsalaista kotiruokaa
illalla Ala Carte alle 5oo, pastat 250, entregote 450 jne

Päivämäärä:   2.9.25 11:51:30

Kiitos näistä! Ainakin DalaNisse menee erittäin vakavaan harkintaan.

Lähettäjä: Beck 
Päivämäärä:   2.9.25 11:54:42

Åken snagari Solvallassa.
Pytt i panna.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   2.9.25 12:20:06

Oma suosikkini on Lisa Elmqvist, mutta se on toki kalaravintola- erityisesti risottoa suositan. Usein ollaan käyty Akkuratissa, Omnipollos Hatissa, Old Brewerissa (näillä on heittämällä paras fsh and chips ja olen syönyt niitä PALJON!, myös erinomainen beef welligton!). Nämä ovat kaikki oikeastaan baareja, mutta Ruotsissa alkoholia ei saa myydä, ellei ruokatarjoilua ole, eli passaavat illalliselle. Kaikki tosi suosittuja, pöytävaraus tai ajoissa saapuminen suositeltavaa tai et mahdu sisälle.

Päivämäärä:   2.9.25 12:54:02

Ja vielä tuli mieleen asiakkaan mainitsema Pressklubben - omaa kokemusta ei paikasta ole, mutta henkilön tuntien uskallan vinkata. Husmanskost-tyyppinen paikka.

Myös pizzapaikkaa 800 Grader on kehuttu, tämä vielä kokeilematta. Noita aiemmassa viestissä mainitsemiani voin varauksetta suositella, etenkin Elmqvistiä, vaikka ei ehkä ihan kalaravintola sovi kriteereihisi.

Päivämäärä:   2.9.25 17:17:18

Nostelen C.A.n silmille

Päivämäärä:   2.9.25 18:28:58

Kiitos Ällö! Miäpä tarkastelen näitä!

Lähettäjä: nam 
Päivämäärä:   2.9.25 18:44:03

Max

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.25 20:17:02

Nelikirjain googletellut ja poimii mainintoja arvostelusta. Tuskin Espoota pidemmälle taas päässyt muuta kun virtuaalimatkoillaan.

Päivämäärä:   2.9.25 20:28:46

C.A , etenkin toi Lisa Elmqvist kauppahallimiljöineen on kiva. Otan yleensä risoton, rapuleivän tai kalakeiton Kaikki todella hyviä. Ollaan taas ensi kuussa menossa sinne ja myös Old Breweriin. Niin on nykyään kaksi, ollaan käyty siinä Vasastanin pisteellä. Oli tosi kiva palvelu ja molempiin suosittelen varausta.

Päivämäärä:   2.9.25 20:46:59

Ja noi on tosiaan sellaisia lunkeja, helppoja paikkoja, ei todellakaan mitään pönötystä, vaan kuten jo sanoin aiemmin, niin Elmqvistiä lukuunottamatta baareja, joista saa taiten tehtyä ruokaa.

Tuo Sturehof ja DalaNisse menee listalle, kiitos niistä vinkeistä.

Lähettäjä: Kerttuli 
Päivämäärä:   2.9.25 20:53:53

Griffins M Super hyvä brunssi !!! Pöytävaraus välttämätön. Pihvit loistavat!! Paras kokemus vuosiin !

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   2.9.25 21:16:07

En ois uskonu mut samat on ku Ällöllä. Akkurat ja Lisa Elmqvist lempparit

Päivämäärä:   2.9.25 21:22:48

Mä, mikäs niissä ois vikana? :D Mä pidän kyllä laajalla skaalalla eri paikoista, mutta yksinkertainen ja hyvin tehty ruoka on vaikeampi taitaa kuin monimutkainen - mitä simppelimpää, sitä paremmin on osattava ruoka valmistaa ja raaka-aineiden oltava hyviä. Tällä hetkellä maailman oarhaaksi ravintolaksi linkatussa Maidossakin olen käynyt ja en kyllä sitä parhaana pitäisi - niin paljon muita hyviä paikkoja on.

Tuossa Elmqvistissä oon käynyt lähemmäs kymmenen kertaa ja lounaspaikkana yksi parhaista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.