Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Annanko uuden mahdollisuuden miehelle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 17:23:26

Tutustuttiin tinderissä, vaikka asutaan samalla kylällä ja lopulta selvisi et aika lähelläkin toisiamme mutta ei vaan ole ennen nähny tai kiinnittänyt huomiota. Meillä synkkas tosi hyvin ja tavatessakin oli hyvä fiilis molemmin puolin. Mutta, hän sit kuitenkin muutaman päivän päästä muutti mieltään. Ennen tätä oli niin innoissaan tutustumassa, mutta mieli muuttu. Niin käy joskus. Hän perusteli sen niin ettei haluakaan nyt vakavaa. Mikä on mun mielestä hassu vastaus, tavattu on vasta kerran eikä se nyt mielestäni ole lupaus naimisiin menosta. Homma jäi siihen. Petyin aika kovasti, kun olin vihdoin löytänyt tyypin jonka kanssa paljon yhteistä.

Elämä jatkui .. ei oltu yhteyksissä. Lenkillä kun tuli vastaan joskus niin hän oli aina vaivaantunut eikä edes tervehtinyt... Mä yritin hakee katsekontaktin mut ei. Oli niinku ei tuntiskaan. Mutta luulen että hän on myös ujo, käytös voi olla ihan sitäkin

Nyt sit kuitenkin, kolme vuotta on aikaa kulunut. Ja hän ottaa muhun yhteyttä. Pelkään että saan taas hänen mielen oikkujen takia pettyä mutta toisaalta, hän oli niin hyvä tyyppi että antaisitko mahdollisuuden ?

Re: Annanko uuden mahdollisuuden miehelle?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.9.25 17:26:34

Millä tavalla mies otti yhteyttä? Mitä hän sanoi haluavansa tulevaisuudelta ja suhteelta?

Minun mieheni ei tutustuessamme halunnut parisuhdetta, mutta me tapasimmekin ihan luonnossa emmekä seuranhakuapissa, joten sellaista odotusta ei ollutkaan. Usean vuoden kuluttua hän lähestyi minua reippaasti kertomalla, että nyt hän olisi valmis sitoutumaan, kokeillaanko? Mitään puolivillaista seksisuhdetta en olisi aloittanutkaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.9.25 17:28:40

Millä tavoin tämä oli hyvä tyyppi?

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   1.9.25 17:32:20

Minäkin mietin, millä lailla hän oli nyt sitten erityisen hyvä tyyppi, kun on noin tuulella käyvä.

Yhtäänhän et kyllä itseäsi arvosta, jos hän on ensin ollut innoissaan, sitten yhtäkkiä ilmoittanutkin, ettei halua mitään vakavaa, ja vuosien päästä taas lämmittelee uudestaan ja sinä olet syli avoinna. Ne halutuimmat naiset eivät ole niitä, jotka pomppaavat aina miehen oikkujen mukaan ja ovat valmiita ottamaan vastaan mitä tahansa armopaloja. Tämäkään mies ei takuulla näe sinuna suurena saaliina, kun kerran jo kyllästyi muutamassa päivässä ja sitten meni vuosia ihan hyvin ilman.

Päivämäärä:   1.9.25 17:34:37

Sillä tapaa että meillä samoja kiinnostuksenkohteita ja kykenee oikeesti keskustelee muustakin kun pintapuolisesti säästä. Kertoo ajatuksiaan ja rehellinen. Oli myös kiinnostunut mun asioista.. mutta tuo rehellisyys asia vähän horjuu, kun en tiedä oliko aiemmin vain keksitty helppo keino päästä eroon vai ihan oikea tuntemus.

Päivämäärä:   1.9.25 17:35:26

Eipä siinä auta kuin jutella miehen kanssa asioista ja arvioida luotatko hänen vastauksiinsa. Tai sitten vaan annat pakit heti.

Päivämäärä:   1.9.25 17:35:27

En ole ottamassa avosylin vastaan vaan nyt vähän tunnustelen varovasti mitä aikeita on

Päivämäärä:   1.9.25 17:35:50

Mihinkään en ole vielä luvannut lähtee

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.9.25 17:36:05

Sillä oli joku toinen kuvioissa ja nyt on jätetty.

Lähettäjä: Kansas 
Päivämäärä:   1.9.25 17:48:04

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 1.9.25 17:35:27

En ole ottamassa avosylin vastaan vaan nyt vähän tunnustelen varovasti mitä aikeita on"

Eli suhtautumisesi riippuu siitä, mitä aikeita miehellä on?

Skenaario 1: Mies haluaisi kokeilla tutustua sinuun mahdollisesti parisuhdemielessä. Miksi lähtisit tähän, kun hän on jo kerran näyttänyt, ettet ollut tarpeeksi kiinnostava?

Skenaario 2: Mies haluaa hetken hupia, seksiä, friends with benefits -suhteen tai muuta kevyttä. Tahdotko sinä todella sellaista? Ja jos tahdot, onko se missään mielessä järkevää, kun ottaa huomioon, että aiemminkin jo kehitit jotain tunteita miestä kohtaan?

Skenaario 3: Miehellä on juuri jokin suhde päättynyt tai sitten on ollut pitkään kuiva kausi ja hän haluaa sinut laastariksi. Tarvitseeko perustella, miksei tämä kannata?

Arvostakaa naiset itseänne. Jos minä tapailisin miestä, joka muuttaisi mieltään eikä sen jälkeen edes tervehtisi, ei tulisi mieleenkään antaa hänen uskoa myöhemmin, että nyt olisin taas saatavilla, jos hän mitenkään viitsii edes vihjaista.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   1.9.25 17:49:16

"Lenkillä kun tuli vastaan joskus niin hän oli aina vaivaantunut eikä edes tervehtinyt... Mä yritin hakee katsekontaktin mut ei. Oli niinku ei tuntiskaan. Mutta luulen että hän on myös ujo, käytös voi olla ihan sitäkin"

Trust me, se ei ole ujoutta. Mielestäni tuo nimenomainen käytös olisi niin häkellyttävää, etten kuuna päivänä enää miettisi häntä parisuhdemielessä. Mulla kun menee maku, niin siitä ei ole enää paluuta.

Päivämäärä:   1.9.25 17:59:59

Joo kiitos näkökulmista

Päivämäärä:   1.9.25 18:01:40

Mä oon vähän hölmö sinisilmäinen että uskon aina että ihmisillä on hyvät aikeet, mutta alkanu kyl "vanhemmiten" kyseenalaistaa. Siks mä tänne lähin avautuun asiasta, vaikka sisimmässäni oon ite kyl sitä mieltä että hänellä oli jo tilaisuutensa silloin 3 vuotta sitten. En halua olla vaihtoehto B, enkä lelu

Päivämäärä:   1.9.25 18:14:40

Joo ei. Oot sää aika epätoivoinen. Tai te molemmat olette. Vielä kolmen vuoden päästäkään ette ole kelvanneet kellekään muulle.

Lähettäjä: Ei ymmärrä.. 
Päivämäärä:   1.9.25 18:43:14

Mä en nyt ihan ymmärrä miksi miehelle ei voisi antaa mahdollisuutta..

Kai nyt jokaisella on oikeus muuttaa mieltään, niin se kuulkaa voi käydä yhtälailla pitkään yhdessä olleelle parillekin. Ehkä hänellä olikin silloin jokin muu tilanne ja keksi sit vaan jonkun selityksen.

Päivämäärä:   1.9.25 18:46:44

"Mä en nyt ihan ymmärrä miksi miehelle ei voisi antaa mahdollisuutta.."

Enemmän ongelma on siinä että mies ei ole voinut katsoa aloittajaa päinkään vuosiin vaikka asuvat samalla kylällä. Paitsi että nyt sitten yhtäkkiä kaikki muuttuu.

Lähettäjä: tuomio 
Päivämäärä:   1.9.25 18:50:58

Ei jatkoon. He had his chance once, and he blew it.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   1.9.25 18:59:26

Voihan sillä pelata vähän kissahiirtä, jos olet varma, ettet ole omien tunteidesi vietävissä. Ilmoita miehelle, että haluat pitää tämän toistaiseksi vain kaverina, ja anna miehen nähdä siinä samalla vähän vaivaa kaveruuden eteen. Olet viileä ja suhtaudut mahdollisiin romanttisiin lähestymisiin ystävällisen torjuvasti.

Jos mies jaksaa puoli vuotta yrittää, ja lähenette myös ystävinä, ja pidät yhä miestä hyvänä tyyppinä, anna sitten uusi tilaisuus.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.9.25 19:03:50

Kyllä mä antaisin mahdollisuuden, haluaisin selvittää mitä mies oikein haluaa ja miten selittäisi sen aiemman käytöksensä. Siis sellainen varovainen mahdollisuus, ei mitään odotuksia tai lupauksia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.9.25 19:56:37

Voisin tapailla, mut olisin varuillani. Haluaisin myös selityksen aikaisempaan

Päivämäärä:   1.9.25 20:09:13

Just,kummankin päässä on vikas?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   1.9.25 20:12:56

Kuikas moinen joukko on ollut sinulla tässä välissä?

Päivämäärä:   1.9.25 20:19:08

”Lenkillä kun tuli vastaan joskus niin hän oli aina vaivaantunut eikä edes tervehtinyt... Mä yritin hakee katsekontaktin mut ei. Oli niinku ei tuntiskaan. ”

Itse ainakin kuljen sen verran laput silmillä ja omissa maailmoissani, enkä kiinnitä vastaantulijoihin mitään huomiota. Olen monesti sanonut, että vaikka itse Michael Jackson kävelisi mua vastaan, niin en huomaisi.

Lähettäjä: Ei ymmärrä.. 
Päivämäärä:   1.9.25 21:53:38

”Lenkillä kun tuli vastaan joskus niin hän oli aina vaivaantunut eikä edes tervehtinyt... Mä yritin hakee katsekontaktin mut ei. Oli niinku ei tuntiskaan. ”

Tuo on oikeasti raivostuttavaa, mutta kaikki ei tee tätä ilkeyttään! Eli voi olla et hän ei oo osannut tehdä mitään muuta. Ehkä on hävettänyt oma käytös, ni ei oo kehdannu katsoa edes päin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.9.25 21:57:42

Minä välttelen, kun pelkään joutuvani jäämään jutulle ja aina ei jaksa small talkia

Lähettäjä: Okei 
Päivämäärä:   1.9.25 22:36:05

Veikkaan että olet varattu, mies ei halua väliin, olet itse vältellyt, vuosien mittaan ihmiset muuttuu. Antaisin mahdollisuuden vaikka olisitkin ns,varattu.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   1.9.25 22:48:05

Mitä mies sanoi kun kysyit että miksi oli lenkillä kuin ei tuntisikaan,

Päivämäärä:   2.9.25 12:31:10

Minä varattu ? No en ole. Ei edes sutinaa

Ollaan viestitelty, kevyesti kuulumisia vaihdettu niin en ny heti hyökkää tenttaa

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   2.9.25 13:00:43

Ai,tuommosesta saa luotettavan kumppanin? Jos on ollut trehfeillä eikä moikkaa!

Lähettäjä: Gh 
Päivämäärä:   2.9.25 13:35:34

"Lenkillä kun tuli vastaan joskus niin hän oli aina vaivaantunut eikä edes tervehtinyt."

Siis miksi IHMEESSÄ haluaisit tavata noin epäkunnioittavat ihmisen enää ikinä uudestaan? Onko sinulla pienintäkään itsekunnioitusta..?

Tuolla on kuule vielä muutamia ihan normaaleilla käytöstavoilla varustettuja miehiä. Käy kiinni. Ja unohda tuollaiset pellet. Blokkaa pois ja unohda!

Lähettäjä: Gh 
Päivämäärä:   2.9.25 13:36:21

"Mutta luulen että hän on myös ujo, käytös voi olla ihan sitäkin"

Öö, ei. Vaan ihan pelkkää kuspäisyyttä.

Lähettäjä: pyh 
Päivämäärä:   2.9.25 13:40:51

Ajanhukkaa.

Päivämäärä:   2.9.25 13:43:28

Hei haloo,ujo ihmien kyllä tervehtii reippaasti vaikkei olisikaan halukas puhumaan. Olen samaa mieltä kuin edelliset paha luonnevika!

Lähettäjä: meppu 
Päivämäärä:   2.9.25 14:01:10

Sisi jos on ollut välillä niin että ei edes tervehdi lenkillä vastaan tullessa, niin se olis kyllä siinä! Tai voithan sä nyt vähän härnätä sitä, ja kysyä yhteydenoton aluksi heti että miksi et ole vastaan tullessa tervehtynytkään? Mikä mielesi on nyt muuttanut? Mutta nuo vain ihan että näet mitä vastaa. En kyllä antaisi enää toista tilaisuutta. Ei se ollut alunperinkään rehellinen, jos sillä todennäköisesti oli joku toinen silloin ja nyt sitä ei enää ole ja siksi lähestyy sua taas.

Päivämäärä:   2.9.25 14:02:04

"Ollaan viestitelty, kevyesti kuulumisia vaihdettu niin en ny heti hyökkää tenttaa"

Miksi et, kun kerran haluat vastauksia?

Päivämäärä:   2.9.25 15:15:07

Kysyjä kuuluu samaan kastiin hyvin sovitte toisilenne.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.9.25 15:32:04

Mies on kertaalleen antanut sinulle pakit, koska et ollut hänen silmissään tarpeeksi kiinnostava. Todennäköisesti oli silloin joku muu kiikarissa.

Sitten mies on menettänyt jopa perustason käytöstavat ja lakannut tervehtimästä. Ja NYT sinä olet ottamassa häntä takaisin elämääsi?

MIKSI? Miksi arvostat itseäsi noin vähän?

Jos nyt alat tuon miehen kanssa yhtään mihinkään, hän tulee kohtelemaan sinua kuin kynnysmattoa ja todennäköisesti vaihtaa taas jossain vaiheessa lennossa parempaan. Et ole mennyt elämässä eteenpäin vaan olet valmis katselemaan tuollaista moukkaa, mikä puolestaan kertoo miehelle, että sinua saa kohdella ihan miten vaan etkä kunnioita itseäsi yhtään.

Sinuna blokkaisin miehen numeron ja jatkaisin elämääni tyytyväisenä.

Päivämäärä:   2.9.25 15:40:18

Annat mahdollisuuden tuosta tulee hyvä kompakti ,toivottavasti vielä molemmilla roikkuu exät mukana?

Päivämäärä:   2.9.25 16:49:29

En todellakaan. Jostainhan tuo kertoo. Joko oli varattu tai etsi vaan yhden illan juttua. Ei se "oho en haluakkaan vakavaa" ajatus mistään puskan takaa tuu.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   2.9.25 17:07:17

En minä näe mitään red flageja enkä syytä miksi ei voisi kokeilla uusiksi.

Te tapasitte KERRAN. Voi olla että mies oikeasti silloin koko ettei teillä synkannut ihan niin hyvin. Tai voi olla että miehellä oli elämässä vasn sellainen tilanne että ajatus uudesta suhteesta alkoikin ahdistamaan. ”Ei haluakaan mitään vakavaa” on vaan lause jolla suhde saatiin päättynänä, ei sitä kannata analysoida liian tarkkaan että mitä se merkitsi. Yhtä hyvin mies olisi voinut sanoa vaikka että ei tuntenut riittävää kipinää. Ne on vaan lauseita joilla osoitetaan ettei nyt halua jatkaa.

Se ettei halua tervehtiä kohdattaessa voi kertoa vaan siitä, että nolostutti kun oli antanut pakit. Aika luonnollinen reaktio, varsinkin jos aloittajasta paistoi että aloittaja olisi vielä halunnut yrittää. Ehkä mies pelkäsi että antaa väärää signaalia jos moikkailee, ehkä pelkäsi että aloittaja jää roikkumaan. Moni nainen olisi varmasti tehnyt samoin ja tähän olisi jopa kehotettu, jos olisi somessa kysynut että miten jättää mies ja kertonut että epäilee että mies haluaa vielä yrittää.

Mutta 3 vuodessa tapahtui paljon. Aloittaja jöi kuitenkin miehen mieleen ja nyt sitten haluaa vielä jatkaa tutustumista. Elämäntilanne voi miehellä olla nyt aivan toinen ja on ihmisenäkin voinut kehittyä ja muuttua.

En siis näe syytä miksi ei voisi jatkaa tutustumista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.