Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: Mitä tehdä? 
Päivämäärä:   1.9.25 13:58:06

Ostin kalliin tuotteen joka ei kestänytkään sitä mitä piti.
Reklamoin asiasta sähköpostitse, mutta yritys ei vastaa mitään?
Asioin kirjallisesti jotta olisi todisteet. Mitä seuraavaksi?
Säpo on oikein.
V1tty!

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 14:00:59

Joudut ottamaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Julkinen arvostelu somessa auttaa kans joskus.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 14:05:20

No onko siitä kauan aikaa kun laitoit reklamaation?

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 15:00:37

Kuluttajaneuvontaan viestiä.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.9.25 15:01:16

Soita/käy paikan päällä?

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: se 
Päivämäärä:   1.9.25 15:08:17

Menee oppirahoiksi.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 15:10:20

Kyllä sinne kirjallisen reklamaation perään voi soittaakin.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: Roskaposti 
Päivämäärä:   1.9.25 15:38:33

Oletko katsonut roskapostikansion? Kannattaa myös soittaa perään. Jotkut yritysten käyttämät roskapostisuodattimet tulkitsevat esim. gmailista lähetetyt viestit roskapostiksi eivätkä päästä niitä läpi (edes vastaanottajan roskapostikansioon).

Omassa työssäni 99,99% asiakkaista on käytössä sposti, jonka loppuosa on heidän yrityksensä nimi. Se 0,01% käyttää sitten gmail, outlook tai icloud osoitetta eivätkä viestit useinkaan tule perille.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: Mitä tehdä? 
Päivämäärä:   1.9.25 16:37:07

Viikko on mennyt.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.25 16:43:35

Uusi viesti perään, että saisko tähän vastauksen tai joudun laittamaan asian eteenpäin kuluttajaneuvontaan. Katso mitä tapahtuu.

  Re: Yritys ei vastaa reklamaatioon!

Lähettäjä: Aspa 
Päivämäärä:   2.9.25 11:16:37

Kesä on monessa yrityksessä kiireisintä aikaa.
Voit soittaa firman asiakaspalveluun ja tiedustella, että milloin asiasi otetaan hoitoon.
Mutta älä huuda ja meuhkaa, sillä et pääse pitkälle eikä edistä asian käsittelyä.
Ihmisiä aspat ja reklamaationhoitajatkin ovat, kohdellaan heitä, kuin haluaisitte itseännekin kohdeltavan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.