Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 30.8.25 23:50:06
Hyvinvointivalmentajan kanssa hieman sivuttiin aihetta ja tää on kyllä sen sortin mielihuttua ettei mene mulle jakeluun.
Oikeastaan en edes tiedä mitä mun arvot on, ihan piti googletella ja erityisesti jäin miettimään kohtaa terveys, "liikun jotta pysyisin terveenä". Minä käyn salilla koska haluan lihaksikkaan kropan. Siinä sivussa tulee tietysti muita etuja, mutta kehonmuokkaus on se juttu. Ehkä mun arvo on sitten ulkonäkö, joka ei sitten taas muuten ole mulle tärkeä. En välitä mistään ripsenpidennyksistä tms.
Moni suomalainen sanoo tärkeiksi asioiksi työn ja perheen, mulla arjessa menee työ ehkäpä jopa perheen edelle.
En nyt oikein osaa selittää tätä paremmin, mutta oon tosi kunnianhimoinen eikä ole varmaan mitään mitä en asiakkaan vuoksi tekisi ja mun täytyy saada "loistaa". Esim. yksi asiakas sanoi alle tunnin palaverin jälkeen, että huomaa, että olen todella ammattitaitoinen esimies ja tällainen palaute on se mun polttoaine.
Iso osasyy mun burnouttiin aikoinaan oli varmasti se, etten saanut näyttää kynsiäni.
Mieli.fi:n arvoihin liittyviä sivuja selatessa pää menee kahta kauheammin solmuun, pitäisikö oikeasti alkaa syvällisemmin pohtimaan, että mitä ne omat arvot on ja alkaa elää niiden mukaan vai jatkaa samaa kaahottamista, koska elämäni on kuitenkin mielestäni aika täydellistä just nyt?
|