Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapailuetiketti?? Bumble apua

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.8.25 19:53:55

Lauantain kunnoaksi auttakaas nyt naista ihan hölmön asian kanssa :D

Erosin pitkästä parisuhteesta jonkun aikaa sitten. Tavattiin ihan perinteisesti yhteisten kavereiden kautta. En ole ikinä varsinaisesti "käynyt treffeillä"

No, nyt olen ollut hetken bumblessa. Pari ihmistä olen tavannut, molemmat aika selkeitä että ei klikannut vaikkei varsinaisesti mitään vikaa ollutkaan.
No, nyt sitten vietin juuri tosi kivan iltapäivän yhden miehen kanssa. Tuntui että juttu luisti ihan molemminpuolisesti ja lähdettiin eri teille ihan luonnollisesti koska jo tapaamista sovittaessa oli tiedossa että hänellä on iltamenoa ja joutuu lähtemään tiettyyn aikaan.

Eli mitä nyt tapahtuu? :D odotanko ja toivonko että hän laittaa viestiä jos on kiinnostunut tapaamaan uudestaan? Ja koska tällaista sopisi odottaa - ei nyt varmaan ihan heti paikalla mutta tänä iltana, huomenna? Ja missä välissä luovun toivosta jos ei ole kuulunut?

Sori, en ole tottunut tähän ja nyt olen lievästi hermostunut ja ihastunut ja kärsimätön yhtä aikaa...

Re: Tapailuetiketti?? Bumble apua

Päivämäärä:   30.8.25 19:56:51

No tuota, jos sinua kiinnostaa tavata uudelleen, voit myös ihan itse lähettää miehelle viestin, että olipa kivaa, haluaisin tavata uudelleen. Sitten voitte yhdessä suunnitella seuraavaa tapaamista.

Päivämäärä:   30.8.25 20:08:23

Tämä on erittäin validi pointti. Mutta bumblen ollessa kyseessä olin se joka teki aloitteen ja laittoi ensimmäisen viestin joten tuntuisi että toisen osapuolen vuoro.
Ja siis voi hyvänen aika sitä häpeää jos ehdottaisi tapaamista ja vastaukseksi tulisi kohtelias "oli ihan kivaa mutta ei kiitos"! Mutta tämä nyt kai kuuluu asiaan. Voi hitsi kun on vaikeaa!

Päivämäärä:   30.8.25 20:11:48

On ihan ymmärrettävää että haluat myös miehen lähestyvän sinua oma-aloitteisesti, mutta minusta ei ole liikaa sanoa että haluat tavata uudestaan ja jäädä sitten odottamaan mitä mies ehdottaa. Ei ainakaan jää siitä kiinni, että miehelle jää tunteesi epäselväksi.

Jos kaikki menee hyvin, ehditte molemmat tehdä kyllä ihan riittävästi aloitteita tulevaisuudessakin.

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   31.8.25 05:07:58

Jos ei tähän mennessä ole kuulunut ja erotessa ei mitään suunnitelmia uudesta tapaamisesta ollut puhetta niin valitettavasti juttu lienee taputeltu. Ihastuneet ihmiset ovat kärsimättömiä, niin kuin sinä. Tapaamasi mies ei vaikuta olevan. Älä luovuta vaan jatka etsintää!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.25 05:39:11

Minä laittaisin jotain, että oli kiva nähdä sinua ja mielelläni näkisin jatkossakin tms.
Näin jätät pallon miehelle etkä ole liian hyökkäävä mutta mielipiteesi tulee selväksi.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   31.8.25 07:36:07

Minusta aina hyvä laittaa jonkinlainen kiitosviesti että olipa hauska nähdä. Jos siihen sitten tulee joku vastaus takaisin niin voi kuulostella seuraavaa tapaamista.

Omakin kokemus on se, että jos miestä kiinnostaa niin miestä KIINNOSTAA. Mies kyllä laittaa viestiä ja pyrkii yhteyteen ja järjestää seuraavaa tapaamista mahdollisimman rivakasti. Näissä tyypeissä on sit riskinä love-bombing, eli siinäkin täytyy olla tarkkana. Että jos miehen käytös menee ihan yli niin on iso riski että tulee just semmoinen tilanne missä mies on tosi innostunut ekan kuukauden ja sit häviää kartalta täysin. Mutta kyllä se noin yleisesti ottaen pitää paikkaansa että mies on yhteyksissä jos on kiinnostunut.

Päivämäärä:   31.8.25 07:54:43

olen nainen ja jos minusta tuntuu kivalta nähdä jatkossakin, laitan sen viestillä. jos minua ei kiinnosta, laitan senkin viestillä ja toivotan kivaa syksyä. pitäkää tää yksinkertaisena, ei ole mitään sääntöä että kenen vuoro se on ottaa yhteyttä. Minäkin periaatteen naisena toivoisin että mies liidaa hommaa edes pienesti, mutta ei se nykyään toimi niin, joten oma onni on omissa käsissä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   31.8.25 08:24:20

Jos miehellä oli eilen muutakin ohjelmaa, odottele rauhassa iltaan asti, kuuluko mitään.

Jos kuuluu, hyvä niin, koska kuten edellä jo todettu, ihastunut mies osaa kyllä laittaa itse viestiä. Jos ei kuulu, laita huomenna jokin kiva viesti; 'Oli kiva tavata', siihen lisäät vielä jonkin hauskan, terävän kommentin (et kuitenkaan ehdota uutta tapaamista). Mikäli mies on kuitenkin jonkin verran kiinnostunut, mutta epävarma, tämä toimii triggerinä lisäviestintään.

Sitten olet tehnyt voitavasi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.8.25 08:28:52

Te naisethan tämän pelleilyn olette lanseeranneet, että pitää olla joku X aika tai muuten mies on epätoivoinen jos lähettää heti viestiä.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   31.8.25 08:38:47

- : toi on ihan puppua. Tottakai käytöstapoihin kuuluu että lähettää jonkun viestin mahd nopeasti. Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä jossain amerikkalaisissa leffoissa kerrotaan. Parhaat miehet on laittaneet viestiä heti samana iltana, varmistaneet että pääsin kotiin ja että kaikki on ok, ja että oli kiva tavata. Seuraavana päivänä sit viimeistään tullut kommunikaatioon jatkoa, että viesteillä jatketaan jotain treffeillä alkanutta keskustelua. Ei tää nyt ihan mitään rakettitiedettä ole, tottakai kommunikoidaan heti, jos on yhtään kiinnostusta kehittää suhdetta eteenpäin.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   31.8.25 08:52:58

Mikäli miehellä oli eilen menoa niin älä vielä laita mitään. Mikäli iltaan mennessä ei ole kuulunut niin sittenhän voi jo vähän laittaa viestiä perään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.8.25 08:57:40

Mun kokemus on, että kiinnostuneista naisista kuulee kyllä saman tien ennen kuin ehtii edes reagoida. Ja kun vastapuoli ei ole ihan perässävedettävää laatua niin viitsii miettiä muutakin kuin seksiä.

Lähettäjä: rjej 
Päivämäärä:   31.8.25 14:06:18

"Ja siis voi hyvänen aika sitä häpeää jos ehdottaisi tapaamista ja vastaukseksi tulisi kohtelias "oli ihan kivaa mutta ei kiitos"! Mutta tämä nyt kai kuuluu asiaan. Voi hitsi kun on vaikeaa!"

Miehet saavat todella paljon pakkeja. Ei voi voittaa jos ei koita.

Ei kannata ajatella, että pakkien saaminen olisi noloa. Jos ei klikkaa niin ei sitten. Mutta voit silti kysyä. Jos ei vastaa miitään, niin sekin on jo vastaus. Mutta jos hän sitten viikkojen päästä vastaa, niin tiedät jo valmiiksi, että hänellä oli tässä välissä joku muu joka kiinnosti enemmän kuin sinä ja kun se viritys ei johtanut mihinkään, niin sitten oli taas sinun vuorosi. Eli olet tyhjää parempi.

Tämä nyt siis ihan yleisenä kommenttina kaikille, ei vain aloittajalle.

Lähettäjä: Laita näin 
Päivämäärä:   31.8.25 14:19:53

" Minulla oli kivaa, mun puolestani voidaan tavata uudestaankin. Jos et koe itse samoin, niin mukavaa syksyn alkua ja heippa! "

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.