Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naamakarvojen ajelu

Lähettäjä: Chewbacca 
Päivämäärä:   30.8.25 17:12:14

Ootteko nähny tiktokissa, kun suihkuttavat sitä Normalin suihketta naamaan, ja näkevät kaikki naaman karvat ja aitten ajavat partaveitsellä naamakarvat pois. Naamasta tulee aivan sileä.

Sanokaa, onko tuo järkevää tai terveellistä vai ihan harmitonta hupia? Tekisi mieli kokeilla, mutta pelkään että mulle kasvaa tuuhea kokonaaman sänkiparta.

Re: Naamakarvojen ajelu

Lähettäjä: Komeetta 
Päivämäärä:   30.8.25 17:15:56

Ei terveellistä ensinnäkään hengittää sitä kemikaalia ja toiseksi se imeytyy iholta verenkiertoon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.25 17:16:08

ei ne karvat sheivaamalla parraksi muutu, mutta toki katkaistu karva tuntuu karkeammalta koskettaa.

Päivämäärä:   30.8.25 17:34:01

No en tiedä miksi ne pitää ajaa, jos ei ilman pölyä näy mihinkään? Itse ajelen poskista ja nenän alta, kun ne kaevat näkyy, vaikka vaaleita ovatkin mutta häiritsevät itseä. Muut naamakarvat ei näy itsellekään joten en koe tarvetta ajella koko naamaa jonkun jauheen avulla.

Päivämäärä:   30.8.25 17:36:28

Oon ajellut karvat naamasta jo yli 10 vuoden ajan kertakäyttöhöylällä. Ei siihen mitään aineita tarvita. Ensin pesen kasvot, sitten höylään, sen jälkeen kasvovesi ja kosteusvoide. En vaan tykkää niistä haituvista. Ja tuolla tavalla lähtee myös kaikki kuollut ihosolukko, ei tarvitse erikseen kuoria ja meikkivoide levittyy nätisti.

Päivämäärä:   30.8.25 18:28:23

Mulla ei iho kestä höyläämistä ja höylätyt karvat kasvaa ulos pystyssä törröttäen (mikäli eivät kasva sisään), joten nypin vaan yksittäiset, pitkät friikkikarvat pinseteillä.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   30.8.25 18:38:49

Höylällä ajelen minäkin. Suurin osa karvoista on poistettu kosmetologilla.

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   30.8.25 21:21:30

Miksi ette sokeroi? Helppoa ja pidempi aikanen ilo.

Päivämäärä:   30.8.25 21:30:34

koska testosteronista johtuvia karvoja ei sovi nyppiä.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   30.8.25 22:35:21

"Eihän naisissa kasva karvoja?"

Muovisissa naisissa ei kasva.

Lähettäjä: Persikka 
Päivämäärä:   30.8.25 22:59:40

Hormoonit on persiistä kun ne sekoittavat elämisen karvojen kanssa. Karvoja kasvaa sinne minne ei pitäisi mutta hiukset harvenee. Paska juttu.

Päivämäärä:   30.8.25 23:06:16

"Miksi ette sokeroi? Helppoa ja pidempi aikanen ilo."

Koska mulla kyse on ainakin sellaisista haituvista eikä mistään kunnon karvoista. Ja sheivaaminen on nopeaa ja helppoa niin miksi ihmeessä vaihtaisin.

Lähettäjä: Chewbacca 
Päivämäärä:   30.8.25 23:08:31

Mistä te löydätte sellaisia naamaan sopivia höyliä tai niitä ihan kapeita partaveitsiä mitä tiktokissa käytetään?

Lähettäjä: Aava 
Päivämäärä:   31.8.25 01:16:59

Mistä te löydätte sellaisia naamaan sopivia höyliä tai niitä ihan kapeita partaveitsiä mitä tiktokissa käytetään?

Omani olen tilannut Cocopandalta tai kicksistä ostanut.
Ja joku tuolla sanoi, etteihän ne karvat edes näy jos niihin ei mitään ainetta suihkuttele. Että turha ajalle…
Niin kyllä näkyy!
Monesti miettinyt joidenkin kohdalla, että eikö he itse huomaa mikä vaalea paksu karvapeite heidän poskissa ja suun ympärillä on. Vai eikö vaan kiinnosta?
Hirveiltä ne ainakin näyttää. Tuohon päälle vielä vähän meikkiä, niin hyvältä näyttää 

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   31.8.25 07:31:23

Olen yli 60 v nainen, ja koskaan ole tarvinnut naamasta karvoja ajella???Mitä ihmettä?

Päivämäärä:   31.8.25 07:34:30

Sheivaan aina välillä kun muistan ja jaksan, niin meikki tarttuu ja pysyy paremmin

Lähettäjä: Kaakki 
Päivämäärä:   31.8.25 07:41:34

Aava, minä olen luullut , ettei kukaan huomaa. Voi ei.

Lähettäjä: Ope 
Päivämäärä:   31.8.25 07:57:28

Naamanukkahan on varsinkin vanhempien naisten "ongelma". Mulla asiasta tuli näkyvä aika lailla sillon kun täytin 50 ja huomasin, että todentotta, poskissa ja leuan alla kasvaa hentoa karvaa paljon. Kun sitä alkoi katsomaan, niin kyllähän sen huomaa. Nuorempana ei todellakaan ollut.

Poistan karvat varmaan noin parin kuukauden välein.

Päivämäärä:   31.8.25 09:56:02

Ihan samanlainen höylä siihen käy kuin muutenkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.