Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten erosta missä petettiin ja jätettiin

Lähettäjä: eteenpäin 
Päivämäärä:   30.8.25 12:09:57

Miten päästä erosta eteenpäin jossa mies ensin petti ja jätti. Haki pitkään reagointia puoleltani, että voi riidan varjolla jättää minut kun olen niin epävakaa. Paljastui sitten kolmasosapuoli, mitä ei suostunut myöntämään, valehteli viimeiseen asti. Erosta on nyt vuosi ja entinen mies elää meidän suunnitelmaa unelma elämää ja on kuulemma hyvin onnellinen uudessa suhteessaan. En meinaa päästä yli tästä mitenkään, mies haukkui minut epäonnistuneeksi ja epäsuorasti sanoi pettämisen olevan syyni kun en jaksanut uupumiseltani häntä huomioida. Hän ei auttanut arjessa vaan teki aina omia juttujaan, ilmeisesti elänyt kaksoiselämää pitkään ja useiden eri naisten kanssa. En koskaan tule saamaan vastauksia mikä ollut valhetta ja mikä ei. Oma luottamus elämään meni. Oltiin yhdessä yli 10vuotta. En meinaa päästä eteenpäin, shokki oli alkuun järkyttävä kun en saanut otetta mikä on totta ja mikä ei. Kohtalotovereita miten päästä eteenpäin?

Re: Miten erosta missä petettiin ja jätettiin

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   30.8.25 12:28:51

Mies on täysi s@@sta, kerää itsesi ja ymmärrä että sinä olet ihmisenä yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin. Se, että olen antanut toisen käyttäytyä noin itseäsi kohtaan, kertoo myös siitä ettet arvosta itseäsi tarpeeksi ja pidä puoliksi/rajojasi.
Nyt, kun viimein sinulla on mahdollisuus tajuta miten hyvän elämän sinä itse voit luoda ja tarjota itsellesi, et enää kaipaa mitään tuollaisessa kumppanissa. Hyvä kumppani tuo paljon hyvää elämääsi ja sinä hänen. Tuo mies ei ole ollut sellainen. Ole onnellinen, ettei hän ole enää elämässäsi! Blokkaa kaikkialla.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   30.8.25 12:31:18

Anteeksi korjaan vähän edellistä. Mies käyttäytyy kuin s@@sta, kai hänkin joskus on ollut hyvä ihminen, mutta hänen tekonsa kertoo ettei joko elä arvojensa mukaan tai on lopulta ihan hukassa itsensä kanssa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   30.8.25 13:40:44

Ja se käytännön neuvo: ÄLÄ seuraa miestä missään somessa äläkä oidä mitään yhteyksiä ! Keskity ihan omaan elämääsi ja sen uudelleen rakentamiseen, se on tärkeää eikä miehen nykyinen elämä. Et voi sitäpaitsi tietää näyttääkö sekin vain ulospäin teidän unelmalta tms. ja naisia on kierrossa entiseen malliin tai ei osallistu sielläkään tms..

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   30.8.25 13:54:49

Ei tuollainen ihminen pysty tarjoamaan kenellekään mitään unelmaelämää, kiusaa vaan sinua ja valehtelee luultavasti siitäkin.

Tulee pettämään myös uutta puolisoaan ja se tulee olemaan taas sen uuden puolison syy, koska sitä ja tätä.

Hyviäkin miehiä on, mutta keskity hetki itseesi. Hanki joku kiva harrastus, joka pitää sinut kiireisenä.
Sinun on rakastettava nyt itseäsi, kun exäsi ei osannut.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   30.8.25 15:01:37

Odotapas toinen vuosi! Itse koin saman, minusta yritettiin tehdä se mustasukkainen hullu, vaikka koko ajan oli se toinen nainen kuitenkin odottamassa. Itsellä meni eka vuosi selviytyessä, toisen vuoden aikana heräsin eloon ja omaan vapauteen. Paljon voimia!

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   30.8.25 16:59:18

Saman neuvon kuin yllä antaisin omalla kokemuksellani. Oma eroni ei ehkä ollut noin räikeä mutta 16:n vuoden suhteen jälkeen mies aloitteli uuden suhteen huomattavasti nuoremman kanssa selkäni takana ja syyllisti minua erosta. Ja olin ihan paskana... Meni kolme vuotta tunteiden kanssa aaltoillen, pahimmillaan tunsin itseni aivan arvottomaksi.
Mies lapsellisesti hehkutti somessa uutta, herttaista avovaimoa ja ihanaa yhteistä elämää, iso talo hankittiin yhdessä ja nyt, yhtäkkiä he ovatkin eronneet. Että ei ne asiat ole välttämättä sitä miltä ne halutaan näyttää. Kaikilla meillä on omat ongelmamme parisuhteessa ja näillä toisten syyllistäjillä niitä on erityisesti.
Keskity omaan elämääsi ja tee siitä ihmeellinen on neuvoni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.