Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sormus sormessa enemmän vientiä, miksi naiset?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.8.25 10:03:15

Olen eronnut jo puoli vuotta sitten joten en ole parisuhteessa, mutta olen kokeillut huvikseen miten se vaikuttaa naisiin jos on sormus käytössä tai ei. Ja hämmästys on jonkinlainen kun sormuksen kanssa on huomattavasti enemmän vientiä kuin ilman. Mistä tämä johtuu naiset?

Re: Sormus sormessa enemmän vientiä, miksi naiset?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.8.25 10:04:34

Jos ne naiset, joihin vetoat, haluavat varatun miehen seuraa? Siihen voi olla vaikka sellainen syy, että varatusta pääsee helpommin eroon.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.8.25 10:08:16

Olet naisten mielestä lupaavaa kertapanomateriaalia.

Lähettäjä: Vaikka näin 
Päivämäärä:   30.8.25 10:09:28

Ei halua sitoutua etkä sinäkään heidän silmissään silloin kun olet varattu muka
Varattu on tietysti parempi kaikin puolin koska joku nainen on jo hyväksi testannut

Päivämäärä:   30.8.25 10:10:04

Mielenkiintoista: moniko huomioi sormuksen tai sen puuttumisen ihmisen kanssa jutellessaan? Minä en ainakaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.25 10:39:18

Merkki siitä että olet kunnollinen ja otat vastuun omasta elämästäsi etkä ole mikään peräkamari incel

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   30.8.25 10:58:20

Mä en edes kiinnitä huomiota siihen onko miehellä sormus vai ei. Jos kiinnostun, sitten kiinnostun, siihen ei todellakaan vaikuta onko sormusta sormessa. Huom. kiinnostus ei tarkoita, että tekisin mitään silti.

Lähettäjä: Sxc 
Päivämäärä:   30.8.25 11:33:01

Vientiä vai "vientiä"? Oletko varma, että ovat olleet kiinnostuneita? Todennäköisesti vai normaalin ystävällisiä, ovat saattaneet ehkä vähän flirttailla huvikseen olettaen, että olet oikeasti naimisissa eikä sen takia mitään koskaan tapahdu. Itse ainakin olen paljon rennompi sellaisten miesten seurassa, joilta en odota mitään ja jotka eivät kiinnosta.

Päivämäärä:   30.8.25 11:53:34

Jos on haku päällä kapakissa niin kyllä ne sormukset tulee yleensä tsekattua, ei kait nyt muuten.

Lähettäjä: siksi että 
Päivämäärä:   30.8.25 12:19:26

Naisia kiihottaa ajatus siitä, että saavat 'napattua' jonkun toisen naisen miehen. Sinkkumiehet kiinnostavat huomattavasti vähemmän.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.8.25 12:40:26

Minä rentpudun varattujen mirsten seurassa kun ei tarvi pelätä iskuyrityksiä ja toisaalta tehdä vaikutusta. Tällöin olen hauska, rento ja leppoisa, joku voisi kuvitella että flirttailen. Jos mies on komea ja vapaa alan jännittää ja vakavoidun

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.8.25 13:12:29

Isoin ero taitaa olla siinä, miten tuo sormuksen sormessa olo vaikuttaa mieheen. Onko sitten rennompi, rohkeampi, kokeilevampi jne…

Päivämäärä:   30.8.25 13:31:06

Minulla on myös tuota, että olen kaikkein rennoimmillani varattujen miesten seurassa. Uskallan lähestyä herkemmin, olen hauskempi ja vähemmän varautuneempi. Sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä flirttailun kanssa, vaikka toisaalta ymmärrän että joku saattaisi ehkä tulkita asian niinkin. Päinvastoin koen, että voin olla vapaammin kyseisen miehen seurassa, koska varattuna hän ei todennäköisesti yritä lähestyä minua seksuaalisesti tai toisaalta oleta että itse lähestyisin häntä jonkinlaiset taka-ajatukset mielessä. Sinkkumiesten seurassa olen paljon varautuneempi johtuen ehkä siltä, että ihan normaali ystävällisyys on liian monta kertaa tulkittu väärin joko miehen itsensä tai jonkun muun toimesta.

En metsästä varattuja miehiä enkä ole koskaan sekaantunut varattuun mieheen, mutta koen, että nimenomaan varattuja miehiä on paljon helpompi lähestyä platonisessa mielessä kuin sinkkumiehiä. Ehkä ne kaikki innokkaasti juttusille lähtevät naiset eivät ole suhteen tai seksin perässä...

Päivämäärä:   30.8.25 15:42:55

.: tuo on totta! Viime talvena vietin aikaa laskeytelukeskuksessa kun en itse lasketellut. Siinä oli joku perheenisä, jonka vaimo ja lapset olivat rinteessä. Oli kivaa hengailla yhdessä kun tiesi, että kummallakaan ei ole taka-ajatuksia.

Päivämäärä:   30.8.25 16:51:23

Miehet tutkitusti sekoittavat naisten ystävällisyyden ja kohteliaisuuden kiinnostukseen. Sormuksellisen miehen kanssa uskaltaa olla ystävällisempi ja rennompi, kun oletuksena on, ettei tällä ole haku päällä. Sinkkumiehille joutuu olemaan ynseä tai muuten on pian pihtarihuora joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Lähettäjä: Toini 
Päivämäärä:   30.8.25 17:07:45

Ap kuvittelee. Ehkä hän itse on ulospäinsuuntautuneempi ja sosiaalisempi sormus sormessaan kun haluaa todistaa hypoteesinsa.

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   30.8.25 17:55:26

Minä pidän rengastettuja miehiä vaarattomina ja varmaan siksi heidän seurassaan rennompi ja kivempi kuin sinkkujen. Sinkkumiehille ei uskalla sanoa mitään kun heti kuvittelevat kaikenlaista.
Itse olen onnellisesti naimisissa.
Aloittaja siis ehkä kuvittelee viestinsä elleivät naiset ole sänkyyn asti vieneet?

Päivämäärä:   30.8.25 18:37:50

Naisvihasta. Jos siis flirttailevat. Olen kuullut tätä paljon miehiltä että moni nainen lähestyy flirtti mielessä jos sormus on sormessa.

Monet naiset luulee ja saa egoboostia kun saavat varatun miehen pettämään. Mistään muusta ei ole kyse kun yksipuolisesta kilpailusta. Nämä naiset on usein sen verran tietoisia etteivät ole ainoita, joten muuttuvat täys sekopääksi jos jäävät suhteeseen kun luulevat että jokainen vastaantuleva nainen tekee samaa. Muuttuvat kontrolloivaksi ja pitävät kisaa itsensä kanssa kukaa saa pitää miehen. Olen näitä muutamia tavannut. Myös omaa miestäni on useat naiset yrittäneet ja yks heistä oli juurikin täys sekopää joka ei voinnut millään ottaa torjumista (eli hänen päässä hävitä) ja alkoi kunnon itsemurhalla uhkailu, stalkkaus ja levitti täys valheita minustakin, vaikken ole koskaan häntä tavannut tai puhunut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.