Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen työkaverit stalkkaa linkkarissa

Lähettäjä: eini 
Päivämäärä:   30.8.25 09:21:50

Miehellä jotkut tiimipäivät ja tänä aikana 8 hänen firmansa työntekijää käynyt stalkkaamassa profiiliani. Kaikki naisia.

Erikoinen työpaikka, sanoisin.

Re: Miehen työkaverit stalkkaa linkkarissa

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.8.25 09:26:16

Jos mies on puhunut siellä sinusta/urastasi jotain? Ja tämä on herättänyt kiinnostusta?

Tuntuu kyllä ettei jotkut tajua, että profiilissa vierailusta jää jälki (ellei ole vaihtanut oletusasetuksia) :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.25 09:27:58

Miksi olet tehnyt profiilin, jos sitä ei saa käydä katsomassa?

Lähettäjä: eini 
Päivämäärä:   30.8.25 09:34:35

No saa käydä, tuntui vaan hassulta kun yhtäkkiä monta katsojaa miehen firmasta. Ei mulla yleensä noin paljon katselijoita ole parissa päivässä. Eikä ole tullut mieleen stalkata miehen työkavereita koskaan, en katsele omianikaan. Ihan eri ala niin tuskin haluavat sinne töihin.. :D

Lähettäjä: Pennonen 
Päivämäärä:   30.8.25 09:37:06

Ei tuo ole mitään stalkkaamista, vaan ihan sosiaalisen median mahdollistamaa uteliaisuuden tyydytystä.

Lähettäjä: ööh 
Päivämäärä:   30.8.25 09:37:30

Stalkkaa? Eli kun käy kerran katsomassa, se on stalkkaamista?

Tiedätkö edes mitä se sana tarkoittaa?

Minkä takia sinulla on profiili siellä, jos kerran katsominen on jotain negatiivista ja mielestäsi outoa ja hassua? Oletko muissakin someissa siksi että saat pillastua, jos joku huomaa profiilisi ja katsoo?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.8.25 09:38:26

Työpaikka ei kuulosta tuon perusteella vielä oudolta mutta sinä kuulostat. Samaa ihmettelen kuin ööh ja muut.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.8.25 09:41:43

Miehesi on puhunut sinusta jotakin työpaikallaan. Kysäisisin mieheltä, mitä.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   30.8.25 09:42:47

Mikä lie on linkkari? Minä itse tykkään facebookkia stalkata- monta kertaa päivssä käyn ja kukaan ei valita .. ööh, miksei?

Lähettäjä: Puhvi 
Päivämäärä:   30.8.25 09:43:50

Niin eli mies on siellä kertonut sinusta ja sitten ovat ehkä porukalla katsoneet, minkänäköinen nainen työkaverilla on. Kauheeta sentään. Varmaan se mies on haukkunut sinut ihan lyttyyn ja sitten ovat korppikotkina siellä naureskelleet, että niinpäs onkin ihan mitätön vaimo tällä miehellä. Sen jälkeen ovat juoneet lisää ja harrastaneet keskenään kuumaa kimppaseksiä. Tämä on se todennäköisin skenaario, kannattaa jo eropaperit allekirjoittaa valmiiksi. Vähintään suutu miehelle ja aloita tenttaaminen, kun hän tulee kotiin.

Lähettäjä: Älkää ny viittikö 
Päivämäärä:   30.8.25 09:48:06

No kyllähän tuo tarkoittaa että miehesi on heistä aika kiinnostava, kun on puoliso pitänyt käydä erikseen tsekkaamassa.

Edelliset vastaajat, jotka ette tätä pidä minään, käyttekö tekin siis ihan muuten vaan katselemassa työkavereiden puolisoiden somet läpi??!

Päivämäärä:   30.8.25 09:49:37

Itse en ole somessa lainkaan just tollasten uteliaiden ämmien takia, kihisevät varmaan kiukusta miehen työpaikalla :D

Päivämäärä:   30.8.25 09:55:29

Täällä päin linkkari on linja-auto.

Lähettäjä: Ponn 
Päivämäärä:   30.8.25 10:51:22

Edelliset vastaajat, jotka ette tätä pidä minään, käyttekö tekin siis ihan muuten vaan katselemassa työkavereiden puolisoiden somet läpi??!

Käyn, erityisesti jos on ollut juttua puolisosta. Niin nais- kuin miespuolistenkin. Hauska saada kasvot henkilölle.

Lähettäjä: emma 
Päivämäärä:   30.8.25 10:55:57

Ei tulis mieleenkään stalkata työkavereiden puolisoita. Eli kyllä, mielestäni tosi outoa.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   30.8.25 10:59:24

Mä voisin kyllä katsoa esim facebookista tai instasta, mutta en todellakaan sellaisesta paikasta johon jää jälki!!! Kuinka tyhmiä nuo miehen työkaverit siis ovat?

Päivämäärä:   30.8.25 11:09:39

Tosiaan kaksi vaihtoehtoa.

Toinen, että mies on jotain maininnut sinusta. Hyvää, pahaa tai jotain mielenkiintoista muuten.

Toinen sitten. Tiedät itse, onko miehesi flirtti vai muuten vain "tavoiteltava". Joku asia on herättänyt uteliaisuuden naikkosilla. Miehesi ei siihen ole välttämättä yhtään syyllinen.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   30.8.25 11:43:40

Miehesi on maininnut sinut ja ehkä työstäsi jotain ja ihmiset ovat uteliaisuuttaan katsoneet profiilisi. Ei mielestäni mitään ihmeellistä.

Vai haluaako aloittaja, että täällä nyt joukolla päivitellään asiaa ja tullaan siihen johtopäätökseen, että työpaikan kaikki naiset ovat ihastuneet mieheesi ja käyvät mustasukkaisuuttaan tutkimassa profiiliasi?

Päivämäärä:   30.8.25 11:55:20

Luulisin, että miehesi pettää sinua jonkun kanssa todennäköisesti työpaikallaan ja kaikki muut tietää tästä paitsi sinä.

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   30.8.25 12:02:07

. teorian mukaan minulla on yli 500 kontaktia lukkarissa, jos heidän kaikkien työkavereiden kanssa puolisoni vehtaa, on se jo ihan Bonnie Blun ennötyssarjaan verrattavaa lukumäärää. Huh, eikö linkkarissa olevaa profiilia ole tarkoitus katsoa?

Päivämäärä:   30.8.25 12:02:51

Eiks linkkari oo sitä varten et sen voi käydä katsomassa? Poista tili jos sua häiritsee, et ihmiset käy sen katsomassa.

Lähettäjä: Kuura 
Päivämäärä:   30.8.25 12:14:38

Miehen työhön liittyvät kontaktit on joskus käyneet katsomassa myös minun profiilia. Jotenkin typerää mun mielestä sillä olen eri alalla. Mitään viestiä TS. Mitään asiaa heillä ei tunnu olevan ikinä.
Ehkä se että mies on kiva kaikille riittää jonkinmoiseen ihastukseen joillekin. Jotkut jopa alkoi laittaa wa viestejä iltaisin ja vkl. Osa oli verhoiltu johonkin mitättömän työjuttuun. Sellaista tehdään tikusta asiaa meininkiä. No, mies on kyllä vapaa lähtemään niin halutessaan. Minä en pidättele.
Mut jos töistä se 7 naista on käynyt katsomassa profiilia jokin puhe on ehkä ollut tai sitten sun mies on kaikille kiva. Jolloin kurkataan kuka se vaimo on, mitä tekee jne. Varmaan se on jotain hämärää oman markkina-arvon selvittelyä. Oisko mahkuja...

Lähettäjä: Erkkitäti 
Päivämäärä:   30.8.25 12:43:00

Omituista.
Uteliasuuttaan ovat käyneet katsomassa, eivätkä tajunneet, että siitä jää jälki.
Sinuna kysyisin mieheltä, että mitvit olet musta siellä duunissas puhunut?

Päivämäärä:   30.8.25 13:21:11

Kysyisin myös, mitä mies on puhunut. Koska itse katsoisin vastaavasti vain, jotta puhutulle saisi ne kasvot tai muuta asiaan liittyvää tietoa.

Päivämäärä:   30.8.25 14:06:07

Mitä haluat kuulla? Että miehesi on kuuma ja ihmeellinen ja kaikki himoitsee sitä? Tuskin kovin todennäköistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.