Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä tekisitte koiran ostajan kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.25 23:43:47

Myimme lapsen allergian vuoksi viisivuotiaan sekarotuisen koiramme satasella uuteen kotiin. Ostajat vaikuttivat fiksuilta, mutta nyt he ovat paljastuneet umpineuroottisiksi. He ovat käyttäneet kolmen kuukauden aikana koiraa eläinlääkärissä kahdesti ilman mitään järkevää syytä ja kerran olen käynyt katsomassa sitä itse.

Uudet omistajat ottavat minuun yhteyttä monta kertaa viikossa, joskus jopa peräkkäisinä päivinä. Pitäisikö vain kylmästi ilmoittaa, etten ole käytettävissä vai mitä tekisitte?

Olen selittänyt heille, että teette hössötämisellänne koiralle vain haittaa, mutta eipä se mene perille.

Re: Mitä tekisitte koiran ostajan kanssa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.8.25 23:48:33

Ota "sairas" koira takaisin ja etsi uusi koti, jos vaikuttavat sekopäiltä. Mikään lääkärissäkäyminen ei sitä ole, mutta jos muuten nuo yhteydenotot siltä tuntuvat.

Päivämäärä:   30.8.25 00:01:12

Miksi he siis vievät koiraa lääkäriin, onko sillä jotain todettu? Ja mitä he sinulta siis kyselevät?

Lähettäjä: **** 
Päivämäärä:   30.8.25 00:01:14

Mitä nämä syyt sitten olivat, että veivät lääkäriin?

Päivämäärä:   30.8.25 00:03:12

Hengitti omituisesti ja ontui. Lääkäri ei ollut löytänyt mitään. Koira on iloinen, aktiivinen, sopeutuva ja harmiton, rakenteeltaan Suomenpystykorvan oloinen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.8.25 00:26:03

Vein minäkin koirani eläinlääkäriin kun se ontui eikä lääkäri löytänyt siitä mitään syytä ontumiselle. Antoi kipulääkettä kuitenkin. Seuraavaksi kärräsin koiran hierojalle ja jo rupesi löytymään, oli venäyttänyt reisilihaksensa ja se meni sitten ohi

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.