Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko normaalia tällainen myynti

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   29.8.25 16:00:05

Menin Lidliin, kun siellä mainostettiin lasten legginssejä. Eilen alkanu myynti. Etsin läpikotaisin missä ovat ja yhdessä pienen pienessä laarissa oli 3 pkt kokoa 92. Näitä piti olla kolmea eri kuosia ja eri koossa.
Nuo löysin...
Seuraavaksi menin hakemaan sadetakkia ja kurahousuja Tokmannille. Siellä oli peräti kaksi vaaleanpunaista sadetakkia koossa 92, kun etsin 6-vjotiaalle pojalle.
Ei ihme, että nettikauppa kannattaa..
En tosiaan mene enää kiertämään ja hukkaamaan aikaa vaan tilaan netistä sopivat ja sellaiselta myyjältä, mikä myy muutakin kuin pinkkiä.

Re: Onko normaalia tällainen myynti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.25 16:04:05

Nopeat syövät hitaat.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   29.8.25 16:07:17

Uu, 2kpl 3,99€ ei ihme jos on tarjonta tänään vähissä.

Kuten . kirjoitti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.25 16:07:25

Lidlissä koot ja värit vaihtelevat myymälöittäin. Olin kerran hakemassa mekkoa Lidlistä avaamisaikaan, eli olin ensimmäisenä paikalla. Mekkoja piti olla mustia ja beigejä, koossa S-L. Myymälästä löytyi 3x musta M ja kaikki loput beige L.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   29.8.25 16:11:10

Varsinkin Lidlissä noi suositut tuotteet usein loppuvat jo ekana myyntipäivänä. Jos niitä haluaa, ni kannattaa silloin mennä, kun ne tulee myyntiin. Lidlissä eivät halua kerätä valtavia varastoja myymättä jääneitä tuotteita, kun tuotteet vaihtuu niin tiuhaan, ettei ne mahtuisi mihinkään, jos kaikkea tilattaisiin niin paljon, että varmasti riittää.

Ja kun sopivasti menet sesonkiaikana etsimään niitä sadevaatteita, (suurin osa on jo käynyt kun kesälomat on ohi) ni sama homma, lisää on varmaan tulossa, mutta just nyt on kysyntä suurimmillaan koko vuonna noissa sadevaatteissa, etten yhtään ihmettele, että on loppu, kun mattimyöhäinen niitä menee etsimään.
Ensi kerralla aikaisemmin liikkeelle!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.8.25 19:12:51

Lidlissä on edullisia tarjouksia ja erätkin suht pieniä. Muistan itse kun oli lasten kumisaappaat tarjouksessa ja menin aika aamusta hakemaan niin siellä tuli jo tyyppejä vastaan joilla useammat saappaat kärryissä ja eihän meille niitä enää ollut edes aamupäivällä.

Lähettäjä: *-* 
Päivämäärä:   29.8.25 19:22:17

Lähettäjä: Minä Vaan
Päivämäärä: 29.8.25 19:12:51

Lidlissä on edullisia tarjouksia ja erätkin suht pieniä. Muistan itse kun oli lasten kumisaappaat tarjouksessa ja menin aika aamusta hakemaan niin siellä tuli jo tyyppejä vastaan joilla useammat saappaat kärryissä ja eihän meille niitä enää ollut edes aamupäivällä.

^^Ja sitten tietenkin myi jossain netin kautta ainakin tuplahinnalla

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.