Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viestit katoavat sennulasta mutta muualta eivät

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   29.8.25 02:38:52

Kaikki viestini ovat hävinneet senioripuolelta ja jos kirjoitan uuden, ne katoavat hetken päästä. En saa minkäänlaista ilmoitusta tästä, viesti vain häviää. Ratsastuspuolella viestini näkyvät normaalisti ja pystyn kirjoittamaan sinne.

Mistä tämä johtuu?

Re: Viestit katoavat sennulasta mutta muualta eivät

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.8.25 02:49:15

Joku bugi. Banneista tulee ilmoitus (tämä tuli koettua viikkarin wifissä, joku oli sinne bannit saanut aikoinaan ja ei sitten muillakaan toiminut). Mulla oli joskus toi sama, että viestit vaan katosi. Loppui parissa viikossa, oisko tästä 5 v aikaa? Eli odottelisin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.8.25 02:49:47

Mulla sama, ollut jo jonkin aikaa. Varsinkin puhelimella jos kirjoittaa niin viestit yleensä katoavat, mutta joskus myös tietokoneellakin. Ärsyttävää. Niin ja joskus on tullut ilmoitus että ip-osoitteestani olisi muka bannit tai jotain, en nyt tarkasti muista, mutta en ikinä ole tänne mitään asiatonta kirjoittanut. Sitten jos vaihdan nimimerkkiä niin sen jälkeen yleensä pystyn lähettämään viestin.

Saapa nähdä katoaako tämäkin kohta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   29.8.25 08:34:54

Kun osallistuu politiikkakeskusteluihin, tämä on aina riskinä. Jos kirjoittelee vain munan koosta ja koirista, harvemmin tulee banneja.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   29.8.25 09:12:43

Jep. Jos puhut vastakkaista sanaa vassareista tai mam*ista, niin bannit saat. Taitaa valtteri olla vähän viherpiipertäjän poikasia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.8.25 09:14:22

Olen aivan varma että Ällö moderoi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.25 09:15:47

Aikoinaan mullakin oli tuota kun esitin eriäviä näkemyksiä ajankohtaisesta asiasta ja yp ei tykännyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.