Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tunnistatko ketään täältä?

Lähettäjä: ., 
Päivämäärä:   28.8.25 17:45:38

Onko teillä tyyppejä, jotka tunnistatte täältä? Itselläni yksi tuttu, joka selkeästi jakaa itsestään vähän liian tunnistettavia juttuja, kun olen hänet täältä oppinut tunnistamaan. Kirjoittaa aina samalla nimimerkillä, joten helppo myös bongata. Joten miettikää seuraavan kerran, kun jaatte "anonyymina" tietoa vaikka häpykarvojen sheivauksesta, että ette välttämättä ole niin anonyymejä kuin luulette.

Re: Tunnistatko ketään täältä?

Lähettäjä: gfee 
Päivämäärä:   28.8.25 17:55:01

Yhden kollegan tunnistin. Olen tämän kertonut ennenkin.

Tuli puhetta meidän alan firmasta ja hän alkoi kertoa asioita työpaikastamme. Kun korjasin jotain yksityiskohtia, hän vain nälvi minua selostaen, että on jo vanha patu ja tietää paremmin kuin "luulevat pikkutytöt". Ei kuitenkaan tajunnut kuka minä olen, koska en sanonut olevani firmassa töissä. Hän nälvi minua useampaan kertaan, ja paljasti itsestään asioita, joista arvasin kuka hän on. Vastasin "Lopeta jo Maarit". Tuohon hän hiljeni eikä enää kommentoinut.

En kertonut pomolle, vaikka olisi ehkä pitänyt. Mutta varmasti mietti, että kenelle jäi kiinni :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.8.25 18:01:14

"Vastasin "Lopeta jo Maarit". Tuohon hän hiljeni eikä enää kommentoinut."

Miten muustan nähneeni tällaisen topicin täällä, ohan siis tämän vuoden puolella?

Olen tunnistanut yhden nimimerkin ja yhdistänyt hänet facessa oikeaan henkilöön. Sitten esim vm77:n olen nähnyt joskus lapsena/nuorena, hällä oli meidän mökin vieressä hevonen kesällä ja olin niin kade, kun olisin halunnut myös. Täällä kävi ilmi tämä yhtäläisyys sitten.

Ja on täällä myös yksi ystäväni, joskin nykyään harvakseltaan.

Lähettäjä: gfee 
Päivämäärä:   28.8.25 18:06:52

Tuo tapahtui jo vuosia sitten ja olen kertonut tuon saman monta kertaa. Aina, kun silmiini on osunut "oletko tunnistanut tältä ketään" -ketju.

Toki tunnistanut myös monia sellaisia, jotka ovat olleet täällä omalla nimellään tai muulla tunnistettavalla nimimerkillä. Pari samalla paikkakunnalla asuvaa esimerkiksi. Mutta tuo Maarit siis sellainen, joka luuli olevansa anonyymi, mutta ei onnistunutkaan. Kertoi siis, mitä hommia firmassa tekee, josta siis tajusin, kuka hän on :D Meillä kun on aika pienet piirit ja samassa yksikössä työskentelevät kyllä tietävät toisensa.

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   28.8.25 18:16:15

Yhden ystävän tunnustin kerran, yksi pieni yksityiskohta paljasti minulle, että kyseessä oli oikeasti hän. Luojan kiitos, koska hän siis avautui täällä pahasta olostaan ja vasta siitä tekstistä tajusin miten pahassa jamassa ystävä oikeasti oli ja siten pystyin tukemaan häntä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.8.25 18:33:52

Gfee, olen siis varmaan nähnyt vaan kertomasi jossain topassa.

Lähettäjä: tuop 
Päivämäärä:   28.8.25 18:40:51

Moniakin vuosien varrella.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.25 18:49:00

Eräs tallinpitäjä kirjoittaa toisinaan omilla nimikirjaimilla, toisinaan muulla nickillä. Yhden entisen tallikaverin tunnistin jutuista. Yksi tuttu taas kirjoittaa paikallisista asioista ja tunnistin niistä. Ei tämä anonyymi palsta ole. On vaan ajan kysymys että joku pikkuhakkeri paljastaa kirjoittajat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.25 19:04:26

Useita. Yllättävän paljon täällä on tuttuja, vaikkei kukaan täällä tunnusta käyvänsä.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   28.8.25 19:06:33

Moi mä oon Riku.
Enkä toinen samalla nimimerkillä kirjoitteleva.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   28.8.25 20:46:08

Olipa kiva lukea Omena kommenttisi - jotain hyvää siis tästäkin haukkumispalstasta ! Olet oikea ystävä <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.