Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä poistaa karvoja kun raskausmaha tiellä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.8.25 11:45:34

Sheivata ei enää pysty. Olen miettinyt sellaista Veet voidetta, eli levitetään ja annetaan vaikuttaa ja sitten vaan pestään pois. Mutta arveluttaa onko se hirveää myrkkyä... Siis taatusti on kun se kerran tuhoaa karvat muutamassa minuutissa... Ideoita? Enkä kaipaa kommentteja, että "anna rehottaa", sitä en kysynyt.

Re: Millä poistaa karvoja kun raskausmaha tiellä?

Lähettäjä: Kavereina hevosihm 
Päivämäärä:   28.8.25 11:48:36

Kosmetologille

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.8.25 11:49:29

Mies avuksi?

Päivämäärä:   28.8.25 11:50:57

Kosmetologilla, tai mies sheivaa.

Päivämäärä:   28.8.25 11:52:37

Eli sokerointiko?

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   28.8.25 12:43:58

Mulla sen teki puoliso kun en itse enää pystynyt.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.8.25 12:44:53

Jos sinulla on puoliso, niin pyydä apua.

Päivämäärä:   28.8.25 12:45:45

Miks ne pitää poistaa?

Päivämäärä:   28.8.25 12:48:29

Kosmetologille mars !

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   28.8.25 12:50:57

"Miks ne pitää poistaa?"

Odotinkin, että milloin tulee tällainen eka kommentti. :D olisko vaikka siksi, että jotkut yksinkertaisesti HALUAA

Päivämäärä:   28.8.25 12:51:05

Sheivaamaan tottuu sokkonakin

Lähettäjä: kerma 
Päivämäärä:   28.8.25 13:30:28

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 28.8.25 12:45:45

Miks ne pitää poistaa?

--
Onhan se siistimpää ja aika moni (kuten minä) pidän siitä. Itse tosin mies mutta kuitenkin.

Lähettäjä: Mkcf 
Päivämäärä:   28.8.25 13:55:53

Vielä tuossakin vaiheessa ne mielessä...

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   28.8.25 14:53:23

Tämän päivän hauskimmat ongelmat; eivät paremmuusjärjestyksessä. Viisivuotias raivostuu, jos häneltä otetaan kännykkä pois, äiti pulassa eikä neuvolastakaan saa apua.
En voi harrastaa haluamaani koiraharrastetta, koska yksi ryhmän koirista on ällö, se kuolaa ja haisee.
En saa sheivattua alapäätä, koska olen niin raskaana.

Tilanne Suomessa hyvä; ei suurempaa murhetta eikä ongelmaa… lähdenpä tästä tallille…Siellä saattaa kyllä jokin kauhea ongelma tulla esiin.
Hyvä kuitenkin, että on lisäännytty, yritetään olla koiran kanssa aktiivisia ja, että pidetään huolta ulkonäöstä radkausmassusta huolimatta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.8.25 15:29:17

Mama, voi tulla yllätyksenä mut ne pienet ongelmat ei häviä, vaikka OIKEITAKIN ongelmia olisi.

Päivämäärä:   28.8.25 15:33:08

Minä sheivasin sokkona. Pari naarmua tuli mutta mitä pienistä. Minulla maha ei tosin loppuun asti ehtinyt kasvaa kun synnytin ennenaikaisesti ja vauva oli pieni.

Päivämäärä:   28.8.25 15:33:41

Käytin ennen kun muutin sheiveriin. On ihan ok mutta jos on yhtään herkkyyttä ni en laittaisi. Mulla ei tullut mitään, toimi ihan ok jos oikeasti antaa vaikuttaa hyvin ennen odottamalla minuutin pidempään suosituksesta. Mutta älä laita kainaloon. Mä erehdyin sen tekemään ja piti vielä mennä deitin luokse. Koko yön poltti ja kirveli vaikka pesi pois ja laittoi kaikenmaailman rasvoja. Oli kiva laittaa paita kun vähänkin koski niin sattui ihan sikana, semmosta ikävän palovamman tuntuista kipua mutta iho ei ottanut osumaa ellei punoitusta lasketa. Kainalossa niin herkkää ihoa, jostain syystä ei mitään reaktiota kun meni häpyhuulien sisään.

Päivämäärä:   28.8.25 15:36:24

Ajattelin vain että itse vältin pienimpiäkin haavoja jotka voi tulehtua raskausaikana. Monesti sheivaamisessa tulee haava tai tulehtuu karvatuppi.
Kaikki vaikuttaa sikiöön. Mutta kyllähän jotkut vetää röökiäkin niin ehkä tyhmä kysymys oli että miksi pitäisi..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.8.25 15:39:42

"Ajattelin vain että itse vältin pienimpiäkin haavoja jotka voi tulehtua raskausaikana. Monesti sheivaamisessa tulee haava tai tulehtuu karvatuppi.
Kaikki vaikuttaa sikiöön. Mutta kyllähän jotkut vetää röökiäkin niin ehkä tyhmä kysymys oli että miksi pitäisi.."

Oot kyllä yksinkertainen ihminen jos luulet, että sheivaaminen on ainoa tapa poistaa karvoja. Voi luoja

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.8.25 16:02:57

Kun raskausmaha niin iso ettei saa sheivattua niin ei niillä karvoilla niin väliä oikeesti...
Sheivaat mitä saat mahan kanssa ja loput olkoot.

Lähettäjä: Ko 
Päivämäärä:   28.8.25 18:01:09

Peilin avulla

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.8.25 19:19:18

Et edes "tykkää" karvattomuudesta vaan sut on sosiaalistettu siihen :D Anna kun arvaan, päässä saa karvat kuitenkin olla ja siellä ne ei haittaa yhtään? Varmaan vähän pidemmätkin kuin muutaman millin. Satut vaan "tykkäämään" siitä mihin sut sosiaalistettu, voi kun kätevää :) Jos olisit luolanainen niin et ajattelisi koko asiaa.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.8.25 19:30:47

Mä sheivasin ihan käsikopelolla ja ihan hyvä tuli. Jalkoihin joutui käyttämään sitten vähän akrobatiaa.

Lähettäjä: ;D 
Päivämäärä:   28.8.25 21:39:10

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 28.8.25 19:19:18

Et edes "tykkää" karvattomuudesta vaan sut on sosiaalistettu siihen :D Anna kun arvaan, päässä saa karvat kuitenkin olla ja siellä ne ei haittaa yhtään? Varmaan vähän pidemmätkin kuin muutaman millin. Satut vaan "tykkäämään" siitä mihin sut sosiaalistettu, voi kun kätevää :) Jos olisit luolanainen niin et ajattelisi koko asiaa."

On niin uskomattoman noloa, miten tällaiset höyrähtäneet luomutyrkyttäjät luulevat voivansa puhua kaikkien naisten puolesta. Jotkut todellakin tykkäävät karvattomuudesta: joistakin on kiva kun ne ei hankaa pikkarien sauman välissä tai livahda sisempien häpyhuulten väliin kiristämään, ei kerää valkovuotoa ja menkkaverta klönteiksi itseensä jne. Itse olen pitänyt alakerran karvattomana vuosia silloinkin kun yhdenkään miehen kanssa ei ole ollut juttua. Btw, jos olisit luolanainen, sinua ei kiinnostaisi besserwisseröidä mistä muut saavat tykätä... Satut nyt vaan paasaamaan sitä mihin sinut on sosiaalistettu, eli näköjään telaketjufeminismiin joka jyrää jopa naisyksilöiden valinnanvapauden alleen. ;)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   28.8.25 22:17:16

Tuo Veetin aine on todella myrkkyä jos on sitä samaa mitä olen kokeillut. Pelkät kainalot tuntuivat olevan tulessa, en olisi ikinä uskaltanut tuherooni sitä tunkea. Kävin ammattilaisella sokeroinnissa.

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   29.8.25 00:40:22

Mä kannoin peilin suihkuun ja sheivasin sen edessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.