Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikeasti mukava työtuoli etätöihin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.8.25 10:08:20

Nyt on jokin Jyskin satulatuoli, ja mieluummin seison kuin istun tuolla. Ja se ei 8h päiviä toimi, vaan pitää mennä sohvalle koneen kanssa välillä.

Eli vinkkejä oikeasti mukaviin työtuoleihin, joissa viihtyy ja jotka ei toivottavasti maksa tonnia.

Re: Oikeasti mukava työtuoli etätöihin

Lähettäjä: ekie 
Päivämäärä:   28.8.25 10:24:22

Mulla on Martelan Outletista tuo "James Mesh" ja olen siitä tykännyt.
https://www.martelaoutlet.fi/ Näyttäisi olevan noin 300€ käytettynä.

Pari vempulaa jostain huonekaluliikkeestä olleet ennen tätä mutta nyt kun tuon tuolta tilasi pari vuotta sitten, on tajunnut että nämä painii ihan eri sarjassa. Yllättävän painava, jykevä tuoli eikä pehmustekkaan ole liiskautunut vaikka paljon istuen töitä teen.

Omakin on siis käytettynä ostettu mutta huoltavat ne ennen uudelleen myyntiä sen verran hyvin että en ole omastani käytön jälkiä löytänyt.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   28.8.25 10:41:52

Jumppapallo ja sen päällä tyyny, ettei hiosta.

Martelan työtuolikin löytyy, mutta sitä käytän vähemmän.

Lähettäjä: Kyssäri 
Päivämäärä:   28.8.25 12:38:05

"Nyt on jokin Jyskin satulatuoli, ja mieluummin seison kuin istun tuolla. Ja se ei 8h päiviä toimi, vaan pitää mennä sohvalle koneen kanssa välillä."

Ihan mielenkiinnosta. Miksi ei voi seistä koko työpäivää?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.8.25 12:46:32

Ihan vaan siksi etten viihdy seisaaltani koko päivää.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.8.25 13:12:26

Laita kävelymatto, ei ole tylsää paikallaan seisomista vaan kivasti liikuntaa samalla!

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   28.8.25 14:27:23

Mulla on Ikeasta hankittu perus työtuoli. Hintaa oli silloin 5 vuotta sitten muistaakseni noin 100 euroa, ja ajattelin että se hajoaa pian. Mutta sillä mennään aina vaan. Toisinaan kyllä istun sohvalla tai sängyllä, mutta 90% tällä tuolilla.

Se on samanlainen kuin tämä, mutta marjapuuron punainen väriltään, sitä ei ilmeisesti enää saa:

https://www.ikea.com/fi/fi/p/langfjaell-kokoustuoli-gunnared-beige-valkoinen-s19252366/

Lähettäjä: Irppa 
Päivämäärä:   28.8.25 15:00:26

https://www.ikea.com/fi/fi/p/markus-toimistotuoli-vissle-tummanharmaa-70261150/

Tämä ollut mulla päivittäisessä käytössä 8 vuotta, enkä pois vaihtaisi. Ainoa "vika" on ollut se, että kerran piti kiristää toisen käsinojan yhtä ruuvia. Tosin mulla on paha tapa nojailla siihen.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.8.25 16:14:43

Ostin kirpparilta tuon Jyskin satulatuolin 5€ ja kyllä se on aika kova ja rimpula. Mutta ei ollut kalliskaan...
Varsinaisen työtuolini löysin Torista, Kinnarpsin Cappellan 30€. Ihana tuoli <3.
Miehelläni on käytössä edellisen löytöni, Martelan Logic 4, 10€.

Hyvät työtuolit ovat kalliita, käytettyinä voi tehdä löytöjä. Mikään työtuoli ei ole hyvä istua tuntikausia, parasta olisi, jos asentoa voi vaihdella seisomisen/ istumisen eri asennoissa välillä.
Itse käytän tuota Jyskin satulatuolia 10-15 min ja vain silloin, kun kulunutta lonkkaani kolottaa...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.