Lähettäjä: l6l6t
Päivämäärä: 27.8.25 15:03:17
Minulle tehtiin myös huumeseula ennen kuin alotettiin ADHD-lääke ja hoitaja oli lähes nenä kiinni pimpissäni katsomassa, että tuleehan pissa varmasti virtrsarakostani eikä mistään ulkoisesta astiasta. Sanoin, että jos noin haluaa haistella pimppiäni niin sen voi kyllä tehdä muuallakin, mutta nyt olisi kiva pissata ilman, että hänen päänsä on haaroissani. Meni sitten kauemmas.
Kai siihen joku syy on, että on pakko ottaa virtsasta eikä verikoe riitä. Mutta voit vaatia katetroinnin tk:ssa jos ei muuten onnistu. Tai sitten vain opettelet pissaamaan muiden nähden ja kuullen. Esim. yleiset vessat, joissa monta koppia vierekkäin tai kotonasi niin, että siellä on joku muukin eikä mitään peittävää taustamelua ja lorottelet tyytyväisenä pyttyyn. Tai käyt pissalla niin, että joku kaveri tai puoliso on vessassa kanssasi.
Suurin ongelma yleensä on, että ihmiset häpeävät vessa-asioita niin, etteivät kykene käymään vessassa muiden nähden/kuullen, joten se on opeteltava.
Kannattaa myös olla kunnolla pisssahätä. Mutta ei saa kitata litratolkulla vettä, ettei virtsa laimene. Minullahan eka yritys meni mönkään, kun en tiennyt, että huumeseula otetaan, ja minulla on tapana tulla ajoissa paikalle ja käydä pytyllä ja niistää nokka ja pestä kädet, joten virtsanäytettä ei voinut ottaa hetkeen. Mutta join vettä 4 dl käynnin aikana ja sen jälkeen jäin istumaan jonkun tyypin huoneeseen, joka teki paperitöitä, eli minua vahdittiin, etten touhua mitään omituista. Hän oli koneella ja minä luin jotain opiskeluun liittyviä muistiinpanoja.
En käytä mitään kiellettyä, en kolmiolääkkeitä enkä edes alkoholia, joten seula oli puhdas, kuten odotettiinkin.
|