Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko paljonkin ihmisiä, joita et halua moikata

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   26.8.25 19:24:57

Onko sinulla paljonkin ihmisiä, joita et missään nimessä halua nähdä ja moikata? Edes kaupassa...

Itselläni on ainoastaan yksi pariskunta, jotka ovat tehneet kiusaa... Muuten aika sama ketä tulee vastaan :)

Re: Onko paljonkin ihmisiä, joita et halua moikata

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.25 19:27:48

Millä tavalla ovat kiusanneet kun et moikkailla halua? :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.25 19:30:06

Yksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.25 19:30:12

Miehen veljen vaimosta en erityisemmin perusta.
Muodostin kyseisetä ihmisestä lopullisen käsityksen kun kerran kävi niin ettei hän huomannut sitä että olin kuulemassa kun puhui minusta pazkaa.

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   26.8.25 19:30:14

Se onkin sitten ihan toinen juttu, mutta kerrottakoon että niin henkistä kuin fyysistä kiusaa... Se ei nyt ollut tässä se pointti :)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.8.25 19:47:36

En oikeestaan ketään, haluan olla kaupassa rauhassa

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.8.25 19:51:16

Pakko myöntää, että tänään vetäisin kauppakeskuksessa hupun päähän ja vaihdoin suuntaa, kun yksi ääriraskas asiakas näkyi kauempana. Eipä siinä, olisin minä häntä moikannut, jos hän olisi minut hoksannut, mutta ei varsinaisesti vapailla ole kiinnostusta häntä kohdata, etenkään, kun olen sairauslomalla ja piti vaan hakea lääkkeet apteekista. Ei huvittanut kohdata ketään muitakaan, niin pidin matalaa profiilia.

Lähettäjä: Kuura 
Päivämäärä:   26.8.25 19:51:32

On niitä kyllä. Pieni kylä, juoruajia löytyy heitä en moikkaile.

Päivämäärä:   26.8.25 20:15:45

Klikkasin jo pois, mutta tulipa sitten mieleen parikin tyyppiä! Tiedän tuttujen kautta pari diileriä joiden kanssa olen jutellut niitä näitä esim. terassilla tai kun ollaan muuten samassa seurueessa. En tiedä tietävätkö edes että tiedän kun en käytä päihteitä itse. Heidät yritän ingoorata kun huomaan heidät jossain ettei minua liitetä heihin. Kun en liity.

Yksi eksä on myös jota sain viimeksi taas kohdatessa juosta karkuun, mutta ei varmaan haettu tässä. Mutta ei joo moikkaa.

Moikkaan esim. miestä joka on seksuaalisesti minuun kajonnut. En pidä häntä uhkana kaupungilla eikä kiinnosta olla missään tekemisissä, mutta pienet piirit niin tulee vastaan aika usein. Nyökätään ja jatketaan matkaa. Joskus kysyn kuulumisia jos ei tutuilta ole kuulunut mitään hetkeen, että tiedän missä on töissä (projektiluonteisia) niin osaan vältellä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.25 22:45:51

Yksi entinen asiakas, olen sotealalla.

Päivämäärä:   26.8.25 23:17:38

Ei oikeastaan. On kyllä ihmisiä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä, mutta jos vuorovaikutuksesta selviää yksisanaisesti, niin asia on ok.

Lähettäjä: Ex-työkaverit 
Päivämäärä:   26.8.25 23:58:49

Kaksi ex-työkaveria. Molempien työsopimukset purettiin. Ensimmäinen vei asiakkaan rahoja useita kymmeniä tuhansia ennen kuin asia huomattiin. Työkäytäntöjä muutettiin tuon jälkeen. Toinen sitten vei työnantajan rahoja ennen kiinnijäämistään.

En halua heitä moikata. Jos näen jommankumman kauempana, vaihdan reittiä ettei tarvitse kohdata. Jos vastatusten osutaan, toki moikkaan (vaikka en haluaisi), mutta en jää vaihtamaan kuulumisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.