Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttää kun mun tavarat on tallilla ne mitä

Lähettäjä: siirrellään 
Päivämäärä:   26.8.25 18:24:48

Ensin menetin kaappini (minkä pitäisi kuulua sopparissa mainittavana säilytystilana), sitten tajusin että mulla ei ole edes satulatelinettä.
Mulla on siis vielä ratsuttamaton nuori, mutta jotenkin olin ajatellut että mulle olisi silti merkitty satulateline. No ei ole. Sitten mun hevosen ruoka-astiaa (ne missä väkkärit tms) siirrettiin että joku muu saa laittaa tyhjiä kippoja siihen missä se mun hevosen astia ennen oli. No tää ei haittaa jos siitä olisi edes mainittu, tai se ei olisi laitettu niin ylös että en yllä sinne ilman jakkaraa.
Ja mistään näistä ei siis olla mainittu mulle mitään. Tosi kiva oli esim. etsiä se ruoka-astia kymmenien samanlaisten joukosta kun ei tiennyt missä se on.

Jotenkin turhauttaa kun mun tavaroihin asenne on näköjään se että niitä voi siirtää miten ja mihin haluaa kertomatta mulle. En tiedä johtuuko se siitä että mulla muihin verrattuna melko vähän tavaraa vai se että mun hevonen on vain "varsa". Tallinpitäjän asenne on se että "katsotaan sitten jos on tarvetta", mutta mitään ei silti tapahdu.
. Tallipaikan vaihto käynyt kyllä mielessä, mutta tolla tallilla mun hevosella on suunnilleen ikäistään seuraa (tallinpitäjän varsoja).

Saas nähä mitä siirretään seuraavaksi..
Kunhan avauduin kun alko turhauttaa.

Re: Ärsyttää kun mun tavarat on tallilla ne mitä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.25 18:26:31

Jos päätät olla kynnysmatto niin sinua kohdellaan sellaisena.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   26.8.25 18:29:07

Mihin varsa tarvitsee satulatelinettä? Muut hommat ärsyttäisi muakin, suu auki vaan.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   26.8.25 18:32:28

T, tulevaisuuden varalle? Ja ylipäätään siksi että on se satula teline eikä joku keksi laittaa siihen kolmatta tai toista satulaansa vaan sen takia että se on vapaa.

Päivämäärä:   26.8.25 18:32:31

"Tallinpitäjän asenne on se että "katsotaan sitten jos on tarvetta", mutta mitään ei silti tapahdu."

Olet siis vaatinut jo sekä kaappia että telinettä? Vaihda tallia.

Päivämäärä:   26.8.25 18:35:33

Kysy tallinpitäjältä mitä hän ehdottaa hinnanalennukseksi kun et saa käyttöön kaikkia sopimuksessa mainittuja asioita.

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   26.8.25 18:56:08

Jos sä aloittaja suostut olemaan kynnysmatto niin sä saat olla sellainen, turha täällä valittaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.25 19:51:49

"Sitten mun hevosen ruoka-astiaa (ne missä väkkärit tms) siirrettiin että joku muu saa laittaa tyhjiä kippoja siihen missä se mun hevosen astia ennen oli"

Siirtäisin tyynesti oman hevoseni ruokakipon siihen missä se on ollut ennekin ja tilalle tupsahtaneet sinne mistä oma kippo löytyy. Toistaisin tasan niin monta kertaa kuin tarve. Loppuu se siirtely kun jengi huomaa ettei sinulta voikaan aina omia niitä parhaita paikkoja. Sama jos kaappi ei ole lukossa (kuten omasi ei ainakaan ollut, muutenhan kukaan ei olisi voinut sitä pölliä), niin vieraat tavarat sieltä veks ja omat takaisin paikoilleen.

Siitä satulatelineesta puhut tallinpitäjän kanssa jos sellaista koet tarvitsevasi. Ei kai sellaista tarvitse oletuksena varata hevoselle jolla ei ole satulaakaan jos ei omistaja erikseen sitä pyydä.

Lähettäjä: siirrellään 
Päivämäärä:   26.8.25 20:29:33

., kaapeissa ei ollut lukkoja silloin. Nykyään niissä on lukot ja ne tyhjätkin on lukossa. Siirtelijä on ollut tallinpitäjä, ei muut tallilaiset. No se satulateline kuuluu soppariin (ihan siinä mainittu) ja jos hevonen on 3v, niin oletuksen nyt voi pitää että sille satula on tulossa jossain vaiheessa.

Päivämäärä:   26.8.25 20:43:12

Vaihda siis tallia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.