Lähettäjä: siirrellään
Päivämäärä: 26.8.25 18:24:48
Ensin menetin kaappini (minkä pitäisi kuulua sopparissa mainittavana säilytystilana), sitten tajusin että mulla ei ole edes satulatelinettä.
Mulla on siis vielä ratsuttamaton nuori, mutta jotenkin olin ajatellut että mulle olisi silti merkitty satulateline. No ei ole. Sitten mun hevosen ruoka-astiaa (ne missä väkkärit tms) siirrettiin että joku muu saa laittaa tyhjiä kippoja siihen missä se mun hevosen astia ennen oli. No tää ei haittaa jos siitä olisi edes mainittu, tai se ei olisi laitettu niin ylös että en yllä sinne ilman jakkaraa.
Ja mistään näistä ei siis olla mainittu mulle mitään. Tosi kiva oli esim. etsiä se ruoka-astia kymmenien samanlaisten joukosta kun ei tiennyt missä se on.
Jotenkin turhauttaa kun mun tavaroihin asenne on näköjään se että niitä voi siirtää miten ja mihin haluaa kertomatta mulle. En tiedä johtuuko se siitä että mulla muihin verrattuna melko vähän tavaraa vai se että mun hevonen on vain "varsa". Tallinpitäjän asenne on se että "katsotaan sitten jos on tarvetta", mutta mitään ei silti tapahdu.
. Tallipaikan vaihto käynyt kyllä mielessä, mutta tolla tallilla mun hevosella on suunnilleen ikäistään seuraa (tallinpitäjän varsoja).
Saas nähä mitä siirretään seuraavaksi..
Kunhan avauduin kun alko turhauttaa.
|