Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En koskaan lahjoittaisi rahaa

Lähettäjä: PSI 
Päivämäärä:   26.8.25 13:09:04

kenellekään. Ei sitä rahaa ole edes omasta takaa miljoonia jakaa. Kiittämättömiä ovat suurin osa lahjoihin, aina pyydetään vaan rahaa yms. Ja jos tuon kahvipaketin, lelun niin sitten se myydään torilla huomenna. Mieluiten pidän rahat omassa säästöpussissa. Onnentoivotus tapahtuu helpoiten ja halviten whatsapp tms viestillä tai soittamalla. Synttärisankarit ja muut juhlia viettävät voivat ihan itse tarjota omilla rahoillaan kaiken ilman vastinetta. Viimeksi olin ylioppilasjuhlissa. En vienyt mitään.

Re: En koskaan lahjoittaisi rahaa

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.8.25 13:11:57

No jo on provo. Ei kukaan kehtaa mennä esim ylppäreihin jos ei ole mitään lahjaa.

Lähettäjä: ueu 
Päivämäärä:   26.8.25 13:12:06

En minäkään. Aika usein näkee näitä kerjäämisiä, että tarvitsee rahaa asiaan X. Esim. ruokaan, bussikorttiin, tms. Mutta kun ehdotan, että voin ostaa sinulle ruokaa tai bussikortin, niin se ei kelpaakaan. Eli oikeasti se raha menisi johonkin turhaan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.8.25 13:19:53

Ueu, alottaja ei antaisi edes synttärilahjaa/ylppärilahjaa tms.

Provohan tämä on ja onneksi omaan kaveripiiriin ei kuulu noin käytöstavattomia törppöjä kuin aloittaja, joka menee tyhjin käsin juhliin. Meillä on tapana hankkia pyöreitä täyttäville yhdessä jokin isompi potti, esim useamman satasen matkalahjakortti tai muuta vastaavaa, josta saaja pitää. Tänä vuonna annoin kaverin häälahjaksi ravintolalahjakortin heille mieluiseen ravintolaan ja olen osallistunut useampaan yhteislahjaan mm lahjakortti tikettiin ja matkalahjakorttiin. Ovat olleet tykättyjä lahjoja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.25 13:38:11

Minä lahjoitin rahaa kirkon ulkomaan apuun ja tyttöjen hygieniapakettiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.