Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä perusteella valitset kampaajan?

Lähettäjä: lep 
Päivämäärä:   26.8.25 12:02:01

Törmäsin hiljattain somessa postaukseen, jossa haukuttiin kampaajat jotka julkaisee "vain" hiuskuvia esimerkiksi värjäyksistä. Pitäisi kuulemma olla enemmän sisältöä siitä millainen persoona kampaaja itse on.

Miten te valitsette kampaajan? Mitä haluatte nähdä kampaajan somessa?

En siis itse ole kampaaja mutta tuo postaus jumitti mieleen, koska minä olen kyllä juuri se joka nimenomaan valitsee kampaajansa vain ja ainoastaan sen perusteella millaista työnjälkeä (esim. värjäykset) hänellä on somessa esillä. En ole itse aktiivinen somessa ja kaipaa mitään joka viikkoista postaustahtiakaan vaan riittää, että sieltä löytyy kuvia hiuksista jotka inspiroi. Mulle on ihan sama minkä näköinen tai millainen persoona kampaaja itse on, jos osaa hommansa.

Re: Millä perusteella valitset kampaajan?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   26.8.25 12:05:27

Hinta ja kuvat väreistä ja leikkauksista. Uskomattoman huonoa jälkeä tekee osa ja vielä kuvaa ne, no, osaapahan itse kiertää kaukaa :D

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   26.8.25 12:12:47

Valitsen sillä perusteella, että kampaamo on auki lauantaisin tai iltaisin, ja ajan pystyy varaamaan netin kautta. Hintakin toki on suuressa roolissa.

Jos olisi joku isompi muutos mielessä, niin sitten saattaisin selailla somea, mutta johonkin tavalliseen leikkaukseen/värjäykseen en. En tällöinkään kaipaisi mitään kampaajan persoonaan liittyvää sisältöä, vaan nimenomaan niitä hiuskuvia. Toki jos kampaaja haluaa erityisesti erottua somesisällöllään jotenkin, niin ehkä se vaatisi jotain muutakin kuin hiuskuvia, en tiedä.

Lähettäjä: pyly 
Päivämäärä:   26.8.25 12:18:20

-sijaitsee lähellä
-osaa leikata hiukset suoriksi ilman mitään kerrosteluita
-nettiajanvaraus

Ei ole ollut helppoa löytää, mutta nyt olen löytänyt kaksi.

En tiennyt etukäteen minkä näköisiä henkilöitä ovat tai mitä harrastvat.

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   26.8.25 13:44:21

Ne kampaajat jotka postaavat kuvia töistään, niin miten valikoivat mitkä päät kuvaavat ja mitkä ei? Kun tuskin jokaikistä asiakasta kuvataan someen. Kun ajattelis että jos käy tuollaisella kampaajalla, mutta sitten ei siitä omasta lopputuloksesta oteta kuitenkaan kuvaa (tai sitten ei loppuviimein sitä laiteta mihinkään), niin eikö siinä tuu vähän sellainen pettynyt tunne että eikö se oma pää nyt olekaan hienon näköinen kun ei kelpaa kuvattavaksi. :D

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.8.25 13:52:25

Sijainti (parkkipaikat!), aukioloajat ja se, että leikkaa kuten asiakas haluaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.25 13:59:17

Sen perusteella, että hän osaa leikata ja värjätä hiukseni niin, että ne näyttävät hyvältä ja ovat helposti laitettavat.

En ole kiinnostunut siitä, kuinka hyvin hän onnistuu muiden asiakkaiden hiusten suhteen tai millainen persoona hän on. Siedän kyllä erikoisempaakin henkilöä sen muutaman tunnin, kunhan lopputulos on hyvä.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   26.8.25 14:00:15

Hinta on ainoa joka ratkaisee. Eikä halvimmassakaan raaski käydä kuin max kerran vuoteen, on sen verran kallista puuhaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.8.25 14:04:16

Hinta, sijainti.

Lähettäjä: fwo 
Päivämäärä:   26.8.25 14:58:20

"Kun ajattelis että jos käy tuollaisella kampaajalla, mutta sitten ei siitä omasta lopputuloksesta oteta kuitenkaan kuvaa (tai sitten ei loppuviimein sitä laiteta mihinkään), niin eikö siinä tuu vähän sellainen pettynyt tunne että eikö se oma pää nyt olekaan hienon näköinen kun ei kelpaa kuvattavaksi. :D"

Mun on pakko sanoa, että näin on käynyt muutaman kerran ja kyllä tuntuu! :D Yhdelläkin kerralla aseteltiin valoja ja käänneltiin kuvakulmaa pitkään eli harvinaisen pitkään meni ottaa kuva mutta se kuva ei koskaan someen päätynyt. Itse olin ihan tyytyväinen lopputulokseen mutta pakko sanoa, että tuosta tuli juurikin se tunne että no menikö se perseelleen enkä ole samalla käynyt toiste :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.