Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ilmpulsiiviset teot joita kadut

Lähettäjä: käpy 
Päivämäärä:   25.8.25 21:45:40

Mulla on itsellä tapana innostua nollasta sataan ihan satunnaisista jutuista ja iltavirkkuna sit yömyöhään toteuttaa niitä. Päivänvalossa sitten huomaan jollain tavalla mokanneeni tai juttujen lähteneen lapasesta ja ahdistus on valtava. Jotain sitoutumiskammoa taitaa tähän liittyä myös... Myöskään mitään tärkeitä päätöksiä ym en voi siis tehdä ilta- tai yöaikaan..

Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? Millaisissa tilanteissa? Itselleni lohduksi ja vertaistueksi kyselen.

Re: Ilmpulsiiviset teot joita kadut

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.25 01:22:15

Nyt kyllä kiinnostaa, mitä olet iltaisin puuhaillut :D Jos ihan valtava ahdistus tulee.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.25 01:36:11

Ihan johtuu väsymyksestä ettei aina kykene ajattelemaan joka asiaa niin fiksusti kuin ehkä voisi. Yleensä mietin jälkeenpäin vain mitä olisi kannattanut tehdä toisella tavalla ja jätän loput murehtimiset sikseen. Yleensä kukaan muu ei niitä asioita mieti kuin minä itse. Eikä jo tehtyihin asioihin välttämättä saa edes mitään muutosta aikaan.

Lähettäjä: Katjuska 
Päivämäärä:   26.8.25 01:38:10

Mulla impulsiiviset teot liittyvät raivostumiseen. Olen tehnyt tekoja, joita jo tehdessäni tiesin, että tulen katumaan. Onneksi mielialaa tasaava lääkitys lopetti tällaisen käytöksen.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.8.25 02:05:44

Äiti joskus tilasi minulta homman, kun systeri oli saanut turpaan ja joutunut turvakotiin.
Silloin oli impulsiivinen juttu, kun hakkasin lankomiehen.
Sain siitä 14kk ehdotonta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.