Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.8.25 21:33:26
Minulla on tällä hetkellä 5 työnantajaa. On vaatinut aikamoista säätöä saada siitä toimiva yhdistelmä, mutta nyt olen melko tyytyväinen, ja aion saada kalenteriin mahtumaan vielä osa-aikaisen työharjoittelunkin. Tämä yhdistelmä vaatii sen, että kestää välillä 14 tuntiset päivät, mutta pääasiassa kuormitus pysyy kohtuullisena.
Työ1: 25 vakituista iltatuntia, viitenä iltana viikossa, mutta kellonajoissa on joustoa.
Työ2: 1-2 viikonloppua/kk, jolloin 6,5h/pvä, sovitaan kuukaudeksi kerrallaan + joka viikko 3,5h, jonka voi tehdä koska tahansa pe-su välillä.
Työ3: 5h perjantai-iltapäivisin, yleensä 1-3 perjantaina/kk. Sovitaan muutamaksi viikoksi kerrallaan.
Työ4: keikkaluonteisesti ma-pe klo 8-17 välillä. Ilmoitan milloin olen vapaa ja ta ehdottaa kohteita. Teen nyt parina päivänä viikossa n.5-6h kerrallaan.
Työ5: täysin itsenäisesti suunniteltava ja pääasiassa kotisohvalta toteutettava työ. Pääasiassa tehtävissä vaikka keskellä yötä, välillä palavereja ja tapahtumia, joihin osallistuttava, mutta nekin yleensä sovittavissa omaan aikataulun mukaan. Tätä työtä on tällä hetkellä vähän ja vaihtelevasti. Jos lisääntyy, tiputan muuta pois.
|