Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Useampi työ samaan aikaan

Lähettäjä: Pella 
Päivämäärä:   25.8.25 20:07:46

Vakituinen työ, tunteja mahdollisesti mahdollista sovitella. Tarjolla toinen työ rinnalle.
Miten te useampaa työtä tekevät pärjäätte/jaksatte, millä prosenteilla teette ja miten olette sopineet työvuorosuunnittelun?

Re: Useampi työ samaan aikaan

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.8.25 20:25:43

Minä teen kahta työtä. Tunteja pääsääntöisesti 40-55 viikossa, joskus halutessani vähemmäb, vähän vaihtelee. Työvuorot sovin vähän paikkojen tarpeen mukaan - välillä toiseen tarvitaan lomien tms takia enemmän, välillä vastaavasti olen sitten enemmän toisaalla. Ei ole ollut ongelmia tässä viiden vuoden aikana, aika erilaiset työympäristöt ja -tarpeet.

Lähettäjä: Pella 
Päivämäärä:   25.8.25 21:09:27

Ällö ei tee siis kiveen hakattuja työaikaprosentteja kumpaankaan paikkaan?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.25 21:33:26

Minulla on tällä hetkellä 5 työnantajaa. On vaatinut aikamoista säätöä saada siitä toimiva yhdistelmä, mutta nyt olen melko tyytyväinen, ja aion saada kalenteriin mahtumaan vielä osa-aikaisen työharjoittelunkin. Tämä yhdistelmä vaatii sen, että kestää välillä 14 tuntiset päivät, mutta pääasiassa kuormitus pysyy kohtuullisena.

Työ1: 25 vakituista iltatuntia, viitenä iltana viikossa, mutta kellonajoissa on joustoa.
Työ2: 1-2 viikonloppua/kk, jolloin 6,5h/pvä, sovitaan kuukaudeksi kerrallaan + joka viikko 3,5h, jonka voi tehdä koska tahansa pe-su välillä.
Työ3: 5h perjantai-iltapäivisin, yleensä 1-3 perjantaina/kk. Sovitaan muutamaksi viikoksi kerrallaan.
Työ4: keikkaluonteisesti ma-pe klo 8-17 välillä. Ilmoitan milloin olen vapaa ja ta ehdottaa kohteita. Teen nyt parina päivänä viikossa n.5-6h kerrallaan.
Työ5: täysin itsenäisesti suunniteltava ja pääasiassa kotisohvalta toteutettava työ. Pääasiassa tehtävissä vaikka keskellä yötä, välillä palavereja ja tapahtumia, joihin osallistuttava, mutta nekin yleensä sovittavissa omaan aikataulun mukaan. Tätä työtä on tällä hetkellä vähän ja vaihtelevasti. Jos lisääntyy, tiputan muuta pois.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.8.25 21:39:31

Pella, en tee. Aina on täydet tunnit tai yli, mutta halutessani voin olla ottamatta vuoroja. Toisessa työssäni työpäivät ovat pitkiä ja saan yli 40 h kasaan neljän päivän työviikolla. Käytännössä ilmoitan molempiin paikkoihin sopivat päivät ja töitä on sen mukaisesti. Tämä malli on sopinut minulle parhaiten ja mahdollistaa elämäntapani - vietän keskimäärin 2- 3 kk ulkomailla vuodessa useammassa pätkässä. Joustava työ mahdollistaa tämän.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   25.8.25 21:54:14

En tee enää, mutta tein n. 15 vuotta erilaisilla yhdistelmillä.

V1: päätyö 37,5h/vko, ma-pe 9-17 ja sivutyö keskimäärin 12h/vko joko viikonloppuna la-su tai arki-iltana to-pe 17:15-21:15.

V2: päätyö 20-25h/vko, ma/ti-to 9/10-16 ja sivutyö keskimäärin 15h/vko, 2-3 vuoroa viikossa joko arki-iltoina tai viikonloppuna.

Näissä molemmissa tein paljon 7pv työviikkoa, ehkä 1 viikonloppu/kk oli vapaa. V2 mahdollisesti arkivapaan maanantaisin silloin tällöin.

V3: päätyö 37,5h/vko, ma-pe liukuva työaika ja sivutyö keskimäärin 10h/vko joko viikonloppuna tai torstai-iltana 16:30-23, 1-3 vuoroa viikossa.

V4: sama kuin V3, mutta päätyö 32h/vko ja joka toinen viikko arkivapaa vaihtelevan päivänä.

V5: perhevapaiden aikana kahta työtä erilaisina osa-aikaisuuksina. Välillä 15h/vko ja välillä 5h/kk. Tilanteen mukaan.

Päätyön työajat aika vakiot aina, joten sivutyöhön ilmoitin mitä voin tehdä ja työvuoroja laitettiin sen mukaan. Oli helppo yhdistää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.