Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suuri ikä/pituusero parisuhteessa?

Lähettäjä: huntu 
Päivämäärä:   25.8.25 19:23:13

Miten on onnistunut ja mikä pitää teidät yhdessä? Entä pituusero, onko se vaikuttanut?

Re: Suuri ikä/pituusero parisuhteessa?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   25.8.25 19:44:01

Miksi pituusero vaikuttaisi suhteeseen? Tai ikäerokaan, ellei se ole todella suuri? En koe näiden vaikuttaneen mihinkään.

T. Suhteessa 7 v vanhemman miehen kanssa, joka on minua 31 cm pidempi

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   25.8.25 20:38:09

Täällä ihan sama homma, mies on 8 v vanhempi (minä siis 29 ja mies 37) ja varmasti yli 25 cm pidempi kuin minä, ei ole ollut mitään sen suurempia ongelmia
Enemmän tuntuu että muut varsinkin sinkkunaiset ovat kateellisia siitä että mies on noin paljon pidempi kuin minä, siitä en tiedä mistä johtuu

Lähettäjä: pyly 
Päivämäärä:   25.8.25 20:40:12

Entä ero hiusten värissä? Miten vaikuttaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.25 20:49:23

” Enemmän tuntuu että muut varsinkin sinkkunaiset ovat kateellisia siitä että mies on noin paljon pidempi kuin minä, siitä en tiedä mistä johtuu”

Mitä ihmettä?!? Miksi tuollaisesta oltaisiin kateellisia? Meillä taitaa olla pituuseroa 26 senttiä, mies tavallisen mittainen 184cm, minä tavallisen lyhyt 158cm enkä kyllä ikinä ole kokenut, että kukaan olisi tuosta pituuserosta kateellinen. Toki, miksi kukaan olis kateellinen mun persjalkaisuudesta :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.8.25 20:52:23

Entäs jos on eri väriset silmät ku miehellä? Miten on vaikuttanut elämään?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.25 20:55:12

Pienempi pituusero on parempi. Samoin pienehkö ikäero. Tämä toki vain oma kokemus.

Lähettäjä: öhöm 
Päivämäärä:   25.8.25 21:10:22

Miten tuo pituusero vaikuttaa seksielämään, noin käytännössä?

Lähettäjä: Ananas 
Päivämäärä:   25.8.25 21:22:59

Oon 36v ja mies on 26v, hän on mua 40cm pidempi. Eipä noi oo vaikuttaneet kuin positiivisesti, mulla on korkea libido ja nuori mies pysyy mun vauhdissani, ja onhan pitkä mies komea katsella (ja toki myös ylettyy ylähyllyille, minä en).

Lähettäjä: Vanhempi mies 
Päivämäärä:   25.8.25 21:40:05

Ei ne välttämättä paljoa vaikuta, mutta kun vaikuttaa, niin silloin siitä voi tulla isompi tai pienempi ongelma.

Itseäni aikoinaan häiritsi pituuseromme käsikädessä-kävellessä, askeleet tuntuivat menevän aina eri tahtiin, minun piti jatkuvasti lyhentää askelta. Tanssiessa siitä ei ollut niin paljoa haittaa, vaan jopa päin vastoin, näin hänen päänsä yli ja se antoi etua kun näki laajemmalle.

Sen jälkeen on ollut pari pidempää, joista toinen lähes saman mittainen. Heidän kanssa käsikädessä-kävelyongelmaa en ole havainnut ja halaaminen sekä suuteleminen ovat helppoja. Tanssiessa suurin ero on siinä, että heidän kanssa tuli helpommin kuollutta kulmaa oikealle, se nosti yhteentörmäysriskiä joissain tanssilajeissa.

Minulla on useampi aikuinen lapsi, ja kyllä heidän kanssa näkee nuo samat asiat, jos pituuseroa on paljon niin kyllä se pientä haastetta suhteen tuo. Mutta onhan elämässä suurempiakin pulmia, joten ei kannata liikaa tuijottaa pituuseroon jos suhde tuntuu muuten hyvältä.

Lähettäjä: Pituus/paino/ikä?? 
Päivämäärä:   25.8.25 23:08:13

Aloittaja unohti painoeron.

Kaikki nämä suuret kokoerot vaikuttavat siihen, että kumpikin joutuu käyttämään omia vaatteitaan, koska yhteiset vaatteet olisivat toiselle liian isot ja toiselle liian pienet. Lisäksi auton penkin joutuu aina säätämään toisen jäljiltä, mutta onneksi kummallakin on oma auto. Muuta ongelmaa en ole havainnut.

Terveisin pitkää ja laihaa miestään 30 kg ja 30 cm (mutta vain 3 v) pienempi nainen. Ja mikä meidät pitää yhdessä: hevoset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.