Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Robotti vai varsi imuri

Lähettäjä: Robo 
Päivämäärä:   25.8.25 17:33:33

Tympii kun pitäis imuroida joka päivä. Koirista lähtee niin paljon karvaa... Mut tympii ottaa se perässä vedettävä perus imuri. Onko parempi ostaa robotti imuri vai varsi imuri ? Mulla on pitkät hiukset niin mietin onko se robotti aina jumissa

Re: Robotti vai varsi imuri

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.8.25 17:44:01

Robotti imureisss pieni roskasäiliö. Eikä varsi imureissskaan kovin iso. Imuroisin imurilla jossa kunnon roskapussi. Maton hapsuihin ja kissan leluihin meidän robotti jumiutuu.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   25.8.25 17:57:28

Robo, ei kumpaakaan. Leluja ovat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.25 17:57:51

Meillä oli se aina jumissa. Mietin kyllä uuden hankkimista, jotta imurois karvoja ja kissanhiekkaa välillä. Robotin lisäksi tarvii aina lisäksi toisen imurin, jolla saa kunnolla imuroitua mm. matot. Mun mielestä ei oikein riitä pelkkä robotti.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   25.8.25 18:02:28

Tungen samaan ketjuun kyselemään. Meillä muuten imurointi sujuu kivasti ihan perus imurilla, mut yläkerran makkari on hankala. En jaksa kantaa sitä imuria ylös, ja 4 sänkyä tekee sen, että on hankala imuroida kun pitäis siirrellä sänkyjä. Mattoja ei ole eikä mitään tavaroita lattialla, joskus läikähtää mehua tai maitoa. Voisko moppaava roboimuri toimia?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.25 18:58:13

Meillä on molemmat. Listojen päältä imuroin ite, kun robotti ei tietenkään yllä sinne. Muuten imuroi matot ja lattiat ilman ongelmia.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.8.25 19:03:07

Mutta onko sinulla koiria josta lähtee paljon karvaa ? Meillä ainakin olisi heti täynnä karvanlähtöaikaan...

Päivämäärä:   25.8.25 19:06:09

Mulla robo imuroi päivittäin pahimmat hiekat ja karvat pois, ja itse vedän kunnon imurilla silloin tällöin tarkemman siivouksen. Hyvin toimii, koti pysyy kohtuullisen siistinä koko ajan ja oma stressi siivouksesta on pienentynyt huomattavasti. Mulla on puolipitkät hiukset, mutta ei se robon toimintaan kummemmin vaikuta, kunhan pari kertaa viikossa säiliön tyhjentämisen yhteydessä poistaa myös rulliin kietoutuneet hiukset.

Lähettäjä: Robo 
Päivämäärä:   25.8.25 19:15:27

On kaks lyhytkarvasta koiraa. Toisesta lähtee ihan hirveesti karvaa silti..

Päivämäärä:   25.8.25 19:24:36

Ostin just halvan perusrobotti-imurin, hyvin pelaa ja auttaa siinä,ettei tarvitse imuroida kunnolla kuin harvoin. Suosittelen!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.25 19:43:13

Meilläkin kaksi koiraa, joista lähtee kyllä karvaa. Tyhjennän robotin säiliön käytön jälkeen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.8.25 21:26:08

Imuri on paljon hyödyllisempi kuin robotti

Päivämäärä:   25.8.25 22:37:37

Ehdottomasti robotti imuri! Tulee siivottua rojut lattioilta päivittäin ennen kuin laittaa sen päälle. Säiliön tyhjennän joka kerta. Vähentänyt normaalin imuroinnin tarvetta tosi paljon mutta kyllä sitäkin täytyy silloin tällöin tehdä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   25.8.25 23:04:50

Robotti ollut monta vuotta ja on ihan paras laite. Siivooja käy kahden viikon välein, robotti käy tarpeen mukaan siinä välissä, hiekkakura-aikaan joka päivä. Itse ei tarvitse imuroida ollenkaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   26.8.25 00:44:08

Kuka haluaa ostaa robotti-imurin?
Roomba
Ei toimi meillä, kun on liikaa kynnyksiä

Päivämäärä:   26.8.25 01:06:08

Neljä koiraa ja kolme pitkähiuksista teiniä talossa, robotti on hoitanut imuroinnin hienosti jo vuosia.
Seuraavaksi hommaan moppaavan version.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.