Lähettäjä: ee
Päivämäärä: 25.8.25 17:12:18
Minä taas en kykenisi sektioon hereillä ollessa, pitäisi nukuttaa. Jostain syystä minulla tekee kaikki leikkelyt todella pahaa. En kykene edes ajattelemaan mitään. Olen meinannut pyörtyä luomenpoistossa ja myös haavaa tikatessa, kun loukkasin itseni ja haava tarvitsi kaksi tikkiä. Olisi tarvinnut kolmannenkin, mutta minulla teki niin pahaa, että lääkäri päätti pärjätä kahdella tikillä.
En kykenisi mitenkään siihen, että hitaasti ja rauhassa alettaisiin leikellä kerros kerrallaan, kaikki seitsemän kerrosta vuorotellen, ja sitten alettaisiin kaivaa ja pyöritellä vauvaa esille ja ulos. Ja sen jälkeen sitten vielä kerros kerrallaan tikattaisiin kaikki umpeen, eikä mihinkään ole kiire...
Hyi että :D Miten joku haluaa tuon vapaaehtoisesti? Ennemmin synnyttäisin alakautta, vaikka siinäkin voi sata asiaa mennä pieleen. Mutta niin voi mennä sektiossakin, jopa suunnitellussa.
Olen itse syntynyt hätäsektiolla, eli äiti nukutettiin. Esikoisen äiti synnytti alakautta ja se oli niin kamalaa, että hän meinasi lähteä kotiin kesken ponnistusvaiheen.
|