Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet 50+

Lähettäjä: Paplari-Paula 
Päivämäärä:   24.8.25 23:51:44

Tässä roikuttu sinkkumarkkinoilla jokunen vuosi. En ole itseäni tyrkytellyt, mutta satunnaisesti yhteydenottoja on tullut.
Oma ikä on 50v. , ylipainoakin on reilu 10kg, naama on nätti mutta ei ne Alkossa papereita kysy ja mieli kuin parikymppisellä.
Itse kun katselen miehiä sillä silmällä, niin aina bongaan tyypin, joka on 10-15v nuorempi minua. Tämä ei käy, Max 5v nuorempi saa olla 
Kun katselen iällisesti sopivaa, eli 50-60v., on kaikki miehet "vanhoja", huonossa fyysisessä kunnossa, todella todella vatsakkaita, yleisolemuksesta näkee ettei itsestä pidetä huolta (hiukset, parta, vaatteet jne) ja sandelssi on paras kaveri.

Täytyykö minun vain hyväksyä em. kaltainen, vai onko olemassa tässä ikäluokassa miestä, joka tekee muutakin kuin pieruverkkareissa kaivaa napanöyhtää?
En ole itse mikään kaksikymppinen, tiedostan sen, mutta oikeasti??

Re: Miehet 50+

Lähettäjä: Mun 
Päivämäärä:   24.8.25 23:54:44

Samaa ongelmaa täällä, en tiedä mistä löytyy niitä vapaita paremmin itsestään huolta pitäviä 50+ miehiä. Salilla niitä on, mutta eivät taida olla vapaana, enkä siellä oikein osaa ketään lähestyä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   25.8.25 00:04:30

Samaa miettinyt, ikää jo 60v ja ikäiset on ihan pappoja

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.25 00:15:52

Sanoiko joku kissat ja dildo?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.8.25 00:17:08

Ja lisäksi ne papatkin haikailee kolme-nelikymppisten perään, ei niille oman ikäinen tai vähän nuorempikaan kelpaa :D

Päivämäärä:   25.8.25 00:17:48

Taisin kuulla oikein.

Lähettäjä: nuorimies 
Päivämäärä:   25.8.25 00:25:44

"Tämä ei käy, Max 5v nuorempi saa olla"

Tingi tästä kriteeristä, niin ongelma ratkeaa kuin itsestään. Ikä on vain numero!

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   25.8.25 01:11:30

"kaikki miehet "vanhoja", huonossa fyysisessä kunnossa, todella todella vatsakkaita, yleisolemuksesta näkee ettei itsestä pidetä huolta (hiukset, parta, vaatteet jne) ja sandelssi on paras kaveri."

ei tietenkään ole mutta miksi ihmeessä sitä näin 50+ vuotiaana, paremmassa kunnossa kuin nykyinen keskimääräinen 20 vuotias + elämän kokemus ja taloudellinen vakaus olisi vapailla markkinoilla?

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   25.8.25 01:22:01

Ei niillä 50plus miehillä seiso kuitenkaan. Ja mihin 50v muija tarvii miestä. Ei mihinkään.

Lähettäjä: Hank 
Päivämäärä:   25.8.25 01:25:51

Helposti täytän aloittajan kriteerit, ei siinä mitään.
Miksi kiinnostuisin kakskymppisen mielellä elävästä ja 10 kiloa ylipainoisesta?
Red flag molemmat.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.8.25 04:48:57

Olen koulutettu, hoikka ja pitänyt itsestäni huolta. Mitään Muumipappaa tai tyhmeliiniä en ota, enkö ole puumakaan, joten suhteellisen suhteettomalta näyttää. Voisinpa kirjoittaa viime vuoden deitti kokemuksista.. olihan melkoisia tapauksia.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   25.8.25 06:00:54

Mua ei se ulkonäkö haittais mut hitsit kun niillä ei kunto riitä edes panemiseen :/ Nyt kierroksessa 5v itseäni nuorempi mies, ylipainoa ei ole kuin n. 10kg mutta kun mitään, siis edes 100m kävelyä, liikuntaa ei harrasta niin niin eihän se mitään jaksa. Kai tässä on pakko siirtyä yli 10 vuotta nuorempiin jos kunnollista seksiä haluaa.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   25.8.25 06:21:01

Kannattaa tsekata Hinge ja Bumble. Kummassakin minulle näytetään jatkuvalla syötöllä salilla treenaavia, muutenkin sporttisia, koko ajan matkustelevia liikemiehiä jotka hyppää laskuvarjolla ja sukeltaa. Ei käy mulle ollenkaan, kun tarvitsen ihmisen joka puuhailee enimmän ajan kotona. Useampi ehdokas mennyt vasuriin kun vaikuttavat jo liiankin timmeiltä, siis sellaista Stubb-meininkiä. Näille on varmaan ottajansa mutta mulle toimii vähän nörtimmät mallit.

Lähettäjä: Havre 
Päivämäärä:   25.8.25 06:31:28

Jos kerran itsekin olet ylipainoinen, miksi ne miehet eivät saa olla vatsakkaita? Eli hyvän fyysisen kunnon vaatimus koskee vain heitä, ei sinua?

Päivämäärä:   25.8.25 06:39:11

Tottakai ihmisellä saa olla vaatimuksia kumppanin suhteen, vaikkei itse samoja vaatimuksia täyttäisikään.

Esimerkiksi voi vaatia, että kumppanilla on penis, vaikkei itsellä olisikaan.

Lähettäjä: M52 
Päivämäärä:   25.8.25 07:12:21

"Miksi kiinnostuisin kakskymppisen mielellä elävästä"

Tämä. Eli tiedossa on siis draamaa, tuuliviireilyä, ja sitä ettei loppujen lopuksi itsekään tiedä mitä haluaa.

Viisikymppisessä naisessa varustettuna kokeneella, maltillisella ja maalaisjärkisellä viisikymppisen mielellä ei sen sijaan ole mitään vikaa.

Lähettäjä: Nuuh 
Päivämäärä:   25.8.25 07:18:02

"Jos kerran itsekin olet ylipainoinen, miksi ne miehet eivät saa olla vatsakkaita? Eli hyvän fyysisen kunnon vaatimus koskee vain heitä, ei sinua?"

Tämäpä tämä.

Lähettäjä: Malla 
Päivämäärä:   25.8.25 07:19:00

Sanoiko joku kissat ja dildo?

Tämä on kyllä hyvä vinkki :)

Ne hyvät kuusikymppiset ovat naimisissa, ja niillä, jotka ovat vapailla markkinoilla, on sitten jotain enemmän tai vähemmän pielessä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.8.25 07:24:28

Siis totta kai aloittaja saa etsiä juuri sellaista miestä joka häntä kiinnostaa.

Se on sitten toinen juttu että kiinnostuuko hyväkuntoinen ja normipainoinen vanhemmasta ylipainoisesta, mutta ei kukaan voi sanella, että koska sulla itselläsi on ylipainoa niin pitää etsiä myös ylipainoinen kumppani.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.8.25 07:56:45

Kyllä vapaana on eronneita keski-ikäisiä paljonkin. Ei pelkästään jäte-erää.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   25.8.25 08:20:06

” Mua ei se ulkonäkö haittais mut hitsit kun niillä ei kunto riitä edes panemiseen :/”

Olen 31 ja tapailusuhteessa 52 vuotiaan kanssa.
Urheilee paljon, purjehtii ja hoitaa omakotitaloa. Ja jaksaa harrastaa seksiä useita kertoja päivässä ja jaksaa pidempään kuin minä :D

Lähettäjä: Loviisa 
Päivämäärä:   25.8.25 08:54:29

Täällä yksi viisikymppinen ja kyllähän se hämmästyttää kun katselee näin miesvaltaisella alalla työskentelevänä että kuinka vanhanoloisia monet saman ikäiset miehet ovat. Toki on niitä treenaavia ja hyväkuntoisia mutta joku niissä sitten jotain muuta vikaa mun näkökulmasta. Yksi työkaveri on oikein sporttinen, fiksu ja mukava, mutta niin huumorintajuton ettei tosikaan.

Sit harrastuksissa huvitti kun yksi nainen selitti, että kuinka hänen yli viisikymppinen veljensä menisi kolmekymppisestä. Ilmeisesti lähipiiri sokeutuu koska kun näin tuon veljen niin ihan ikäsensä näköinen ja oloinen oli, vaikka olikin hoikka. Löytyi vielä sellaisia ällöttäviä pappamanööverejä.

Mä oon vuosia sitten jo todennut että tulen elämään elämäni yksin ja se sopii mainiosti. Mut mä oon susiruma, joten ei pelkoa että joku kiinnostuisi. Jostain syystä pääsääntöisesti tulen töissäkin parhaiten nuorempien miesten kanssa. Tälläkin hetkellä juttu kulkee hyvin neljätoista vuotta nuoremman kanssa ja tässä vähän viitteitä että voisi olla muutakin kuin kaveruutta, mutta tuskin on oikeasti. Taitaa kumpikin puhua vain lämpimikseen. :D

Lähettäjä: Täti +60 
Päivämäärä:   25.8.25 09:32:40

Miksi ottaa riesaksi miestä ?

50+ mies odottaa, että palvelu pelaa ja ollaan niitä "missejä". Se mitä itse ovat ei ole väliä.

Parempi yksin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.8.25 09:50:06

Jos tässä iässä menee omanikäisensä kanssa sokkotreffeille, hämmästyy joka kerta. Paikka ja aika on oikea, mutta miksi siinä seisoo joku vanha ihminen...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.8.25 10:11:10

"Itse kun katselen miehiä sillä silmällä, niin aina bongaan tyypin, joka on 10-15v nuorempi minua. Tämä ei käy, Max 5v nuorempi saa olla"

Minkä takia mies ei saa olla kuin viisi vuotta nuorempi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.