Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.8.25 01:17:18
Mitä sä nyt höpiset? Tottakai yksityiselle pääsee tutkimuksiin ja ne viitearvot on ihan pätevät. Eli jos sun miehellä ei ole riittävän alhaiset arvot, ei korvaushoitoa aloiteta.
Mun miehellä aloitettiin hoito vähän aikaa sitten. Halujakin oli vaikka onhan niitä nyt tietty enemmän. Mutta siis ei toi nyt ihan noin mene että täysi haluttomuus olisi selitettävissä teston vähyydellä, erityisesti jos testit ei asiaa tue. Se ei vaan enää halua sua? Ja mä tiedän ettet halunnut kuulla tätä mutta sw on ihan validi vaihtoehto.
Mitä sun miehen arvot oli? Mun oli alle kahdeksan ja edelleen halus seksiä mun kanssa. Harvemmin tietty mutta aloitteeseen lähti aina mukaan. Enemmän alhainen testo aiheutti muita ongelmia eli tyypillisiä vaihdevuosioireita, väsymystä, lyhyttä pinnaa yms.
Miehestä tuli hormonin myötä taas tosi lepposa äijä, joka haluaa vaimoaan ihan kuten aina ennenkuin, nykyisin vain hieman useammin. Pelkät hormonit ei selitä siis ihan kaikkea vaikka niillä tosi iso merkitys onkin. Mun mies on muuten aina ennen kyllästynyt seksiin jossain kohtaa kumppaninsa kanssa. Nyt meidän suhde on kestänyt pian neljä kertaa niin pitkään kuin pisin edellinen eikä kyllästymisestä ole merkkiäkään.
Noiden juttujen kanssa ei sitten kannata leikkiä, eikä missään tapauksessa ostaa mitään katukaupasta. Jos arvot ei oo tarpeeksi alhaalla, viet sen seksuaaliterapeutille. Ei sitä olematonta halua pullosta saa. Tai jos sulle riittää että mies painaa sua koska noin yleisesti haluttaa niin paljon, ni sit.
|