Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko seksi yliarvostettua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.8.25 15:29:48

Jotenkin kauhean työlästä se on verrattuna omaan käteen.

Re: Onko seksi yliarvostettua?

Lähettäjä: f,r 
Päivämäärä:   24.8.25 15:31:58

Kyllä se tuntuu olevan. Jotenkin ihmisten pitäisi olla kamalan seksikkäitä, koko ajan hoetaan seksuaalisuudesta, ja seksistä on tehty jotain ihmeellistä teatteria. Mihin on kadonnut se aito läheisyys ja intohimo? Tai ihan tavallinen elämä seksin ulkopuolella?

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   24.8.25 16:08:16

En kyllä anna munaa kelle tahansa. Minun pitää tykätä oikeasti vastakappaleesta. Ei riitä pelkk märkäkolo.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.8.25 16:13:43

Kun seurailee edes lähipiirin (ystävien jne.) miesten käytöstä, en ymmärrä kuka niihin haluaisi edes koskea. Itsellä ei ainakaan tule mitään himon tunteita yhtään ketään kohtaan, ei ole tullut vuosiin. Syynä ihan vain idioottimainen itsekkyys ja olemattomat käytöstavat muita ihmisiä kohtaan. Olisi kyllä vain näytelmää esittää, että haluaisi elää sellaisen ihmisen kanssa, ja antaa sen vielä koskeakin. Hyh.

Lähettäjä: Chia 
Päivämäärä:   24.8.25 16:20:22

Minun oma käsi ei ole mitään verrattuna miehen kanssa homman harrastamiseen. Se vetovoima, läheisyys, kosketus ja kaikin puolin yhteys toiseen ihmiseen on mulle se the juttu koko asiassa.

Päivämäärä:   24.8.25 16:24:57

Ei se varmaan miesten mielestä ole yliarvostettua kun he saavat joka kerta. Minulle se puuha ei anna mitään enempää kuin vaikka käden silitys tai mahan hyllytys.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   24.8.25 16:24:57

Se on ihan ihmisestä kiinni. Toiset haluavat paljon seksiä, toiset vähemmän ja toiset eivät yhtään. Joku haluaa kumppanin kanssa, toinen vain oman käden kanssa. Toisille yhteys seksikumppanin kanssa on se juttu, toisille ei.

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   24.8.25 16:34:19

Pelkkä seksi on yliarvostettua, mutta syvä yhteys toiseen, henkinen ja fyysinen läheisyys ja seksi tuollaisessa suhteessa se on aliarvostettua

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   24.8.25 18:22:04

Nelikybäseksi ajattelin näin, oma käsi riitti enkä tajunnut mitä seksistä saa. Sitten iski esivaihtarit ja nyt nelisen vuotta olen kulkenut ns. makkaran kiilto silmissä 24/7. Enkä enää ajattele yhtään että seksi olisi yliarvostettua :'D

Päivämäärä:   24.8.25 18:45:29

Huonoa seksiä saanut tai huonon seksielämän omaava sanoo helposti noin mutta jos seksielämä on hyvää niin ei.

Lähettäjä: Mbgk 
Päivämäärä:   24.8.25 18:53:03

On se.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   24.8.25 19:04:41

"Jotenkin kauhean työlästä se on verrattuna omaan käteen."

Mieheni ajattelee myös näin. Kuulemma käteenveto helpompaa.
Itse taas ajattelen juuri toisinpäin. Paljon helpompaa, kun mies kiihottaa minut, ja tuottaa orgasmin. Ei tarvitse tehdä itse sitä työtä.

Lähettäjä: Mb 
Päivämäärä:   24.8.25 19:23:09

"Mieheni ajattelee myös näin. Kuulemma käteenveto helpompaa.
Itse taas ajattelen juuri toisinpäin. Paljon helpompaa, kun mies kiihottaa minut, ja tuottaa orgasmin. Ei tarvitse tehdä itse sitä työtä."
Se on varmaan siinä että kun alkaa seisoa niin saman tien voi runkata sen pari minuuttia ja se on siinä.
Naisen kanssa pitää olla vähän muutakin + usein siihen kitaran rämpyttämiseen menee se 15-20 minuuttia. Siksi varmaan jotkut miehet tuumaa noin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.